Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2017 00:05 - KLEVETA
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2180 Коментари: 22 Гласове:
5

Последна промяна: 02.10.2017 08:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     разговор с АнИн,която се..самоуби..виртуалистически показно..

 нямаме си..работа, ге4ето да оправим

Разговор с:

Започнат: 08.08 20:17 Посл. съобщ: 29.09 21:20 Нови: 0 Общо: 1

Изтрий

 Разбираш ли? С блог.бг... Със Закс... С каквото и да е тук...
АЗ СЕ ЗАБАВЛЯВАМ!

Отмарям пом/у другото. В 90% от случаите - докато работя.


Та така, Юле..

Изпратено: 12.09 07:04 От: starforlife

Изтрий Отговор

   Re: Re: Тоз е Луд0 ИдиоШизо, аз не съм писала това ,ани.

Дааа, такива опашати лъжи, как може!
И с кой, не разбрах съм била правила Кекс- с теб или с него? :)))))

Изпратено: 24.07.2016 10:55 От: anin

Изтрий | Отговор Re: Тоз е Лудo ИдиоШизофреник. аз не съм писала това ,ани.
Това той ли го е писал, еее пълна лъжа е всичкооо!

Изпратено: 23.07.2016 21:00 От: anin

Изтрий | Отговор  аз не съм писала това ,ани.

6. анонимен - Следващият път паролата ще е "АнИн е тъпа Клюкарка", която не можа да преглътне, че съм я отхвърлил
14:43
Заглавието на този коментар е "логично" продължение на този ми коментар:

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/23/verbalna-komunikaciia-v-blog-bg-v-proces-na-razrabotka.1466371#last_comment

А ти АнИн, няма ли да отскочиш както в 2013-та до П-ще?
Може там пък "клюките" за мен да са повече и по-пикантни.
(като например)

Re: Re: Re: БЛАГОДАРЯ!
Оназ пловдивСКа кинаджийкаа/ слиФА пък се оказаа лесбийкаа и аз праих се-КС с неяаа.
Амаа ,и в тОва не я биваа. Смотанаа еее ..

Изпратено: 12.07 11:24 От: ЛОВЕРЪ            
  
       
    

                                          



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ето..кой ще ме съди....
01.10.2017 08:17
тази Клевета и манипулация са сътворени, виждате от кого..пр около година и 6мес
освен това имам и копие на онзи клип / от НАСА ,
където Гошо ме проследява чрез джи пи ар ес а на телефона ми..
който отдавна е сменен, разб се..
Когато браним горещо ИСТИНАТА, нека да бъдем максимално обективни
нали така, колеги ..
цитирай
2. milady - ето ТУК е лъжата, чу ли, Ани, аз НЕ съм писала това Лс/ то си личи и от 3 000км..
01.10.2017 08:27
А ти АнИн, няма ли да отскочиш както в 2013-та до П-ще?
Може там пък "клюките" за мен да са повече и по-пикантни.
(като например)

Re: Re: Re: БЛАГОДАРЯ!
Оназ пловдивСКа кинаджийкаа/ слиФА пък се оказаа лесбийкаа и аз праих се-КС с неяаа.
Амаа ,и в тОва не я биваа. Смотанаа еее ..

Изпратено: 12.07 11:24 От: milady

пп
айде, очаквам Делото..
ти да видиш, Кака ти Джулия в пълния и Блясък..тогава..
без адвокат, ще ви разбия...
цитирай
3. milady - ето ГО, сън не спи.Лъжците са така, а аз спя като бебе..
01.10.2017 08:46
Последни 20 регистрирани посетителя

03:37 - vielichkata

вчера звъня на „Спасителят от калта“,тъй като имаме пряка връзка..
и нищо не ми струва,а той..се скри ,Гогата,Рицаря на Истината..
що така бе Джоре?
нали, знаеш, че съм..неудържима...
цитирай
4. milady - ти си помисли, че като ми кажеш 5 пъти „Муцунка“...
01.10.2017 08:48
и ще простя измамата,лъжите,манипулациите
и ..ето тази КЛЕВЕТА...
преследването,шаржовете..обидите...
нее, не си познал..още ги пазя, естеств..
аз имам нежни Очи ,и Твърд Характер..
ето, така се следват Принципи..
цитирай
5. milady - Последни 20 регистрирани посетителя 08:48 - krysy
01.10.2017 08:51
този ник, също ме „следи“..всеки божи ден, всеки..
цитирай
6. cortana - Юлия, прочети последното написано от мен в последния ми коментар под последния постинг.
01.10.2017 11:00
Това място наистина се превърна от години в източник на психическо повреждане на хората. И извини ме, но ти си жив пример за това. :(
Луташ се и преливаш от пусто в празно. Веднъж Ж ти е приятел и е положителен герой тук, друг път е обратното. Луда работа, а говориш за постоянство.
Не съзирам нищо в дух на измама, лъжа, манипулация в това, което така си цитирала, че 99% от хората тук дори няма да се ориентират кой, кога, къде го казва или не. Например последното.

Както и да е. Току що ти отговорих на въпросите от личното ти съобщение, което дава отговор и на това къде се е покрил... 'Рицаря на Истината, Спасителят от калта'.
Ако трябва да съм по-подробна като Мара:
Защо очакваш, че хората, в частен случай Ж виси постоянно тук? Да, 90% от работата му е зад компютър и може да се появява когато реши, но, Юлия... В момента Жоро и Божи тичат по нотариуси, адвокати, срещи с приятели или не за разговори от бизнес естество и съвети. Дори избраницата на Жоро може да ти го потвърди - бях с тях онзи ден, когато говори с него и Божката. Отивахме към апартамента на Божката, за да види Жоро и там какво има да се прави.
В момента откриват няколко фирми. Изграждат определен вид инфраструктура. Разпределят отговорности. Какво очакваш? Жоро да се занимава с блогбеге?!!
Блогбеге отдавна е бита карта! И той ги предупреди, че след като не предприемат нищо по това, което отдавна изложи в реални срещи дори с тях, блогбеге рано или късно ще изчезне от хоризонта. Е, няма да е скоро, но на там вървят нещата. :)))
ЗАЩОТО БЛОГБЕГЕ Е БОЛЕСТ, КОЯТО КАТО НЕ ИСКА ДА СЕ ЛЕКУВА, ТРЯБВА ПО НЯКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ИЗРЕЖЕ ИЛИ ЕСТЕСТВЕНИЯ ПОДБОР ДА Я ИЗХВЪРЛИ! :)))

Приятен ден, повече емоции и изживявания далеч не само от блога, а от Интернет въобще. :)
Корти
цитирай
7. cortana - ПП: На мен лично не ми се вярва krysy да те 'следи' всеки ден, но щом така си си наумила. :)
01.10.2017 11:07
И го казвам не защото я познавам, а защото се потвърждават думите ми за объркаността ти.
Ти нямаш навика да четеш внимателно, Юлия. Да не говорим за рефлексия да обработваш информацията и отсяваш същественото, което да акумулираш и изграждаш като цялостен образ.
Ако не беше така, щеше да си разбрала, че въпросната е стойностен човек (да не цитирам професията 'и и града, в който живее, защото тогава лудешки ще я припознаеш като друг герой тук) и няма как твоето творчество да 'и допада, че да следи изявите ти. Бъди поласкана, че те навестява, та дори и само от любопитство какво още може да сътвориш и ще бъде ли то нещо ново или една и съща песен, пята не с нов глас, но като нещо от рода на кавър. :)))
цитирай
8. milady - мила кУртано..с теб е тъпо, дори да чатя...не намесвай отново Силвия, ясно??
01.10.2017 11:21
cortana написа:
И го казвам не защото я познавам, а защото се потвърждават думите ми за объркаността ти.
Ти нямаш навика да четеш внимателно, Юлия. Да не говорим за рефлексия да обработваш информацията и отсяваш същественото, което да акумулираш и изграждаш като цялостен образ.
Ако не беше така, щеше да си разбрала, че въпросната е стойностен човек (да не цитирам професията 'и и града, в който живее, защото тогава лудешки ще я припознаеш като друг герой тук) и няма как твоето творчество да 'и допада, че да следи изявите ти. Бъди поласкана, че те навестява, та дори и само от любопитство какво още може да сътвориш и ще бъде ли то нещо ново или една и съща песен, пята не с нов глас, но като нещо от рода на кавър. :)))

цитирай
9. milady - не намесвай ИЗбраницата на Жоро, ти да не им светиш в леглото!!!
01.10.2017 11:23
Както и да е. Току що ти отговорих на въпросите от личното ти съобщение, което дава отговор и на това къде се е покрил... 'Рицаря на Истината, Спасителят от калта'.
Ако трябва да съм по-подробна като Мара:
Защо очакваш, че хората, в частен случай Ж виси постоянно тук? Да, 90% от работата му е зад компютър и може да се появява когато реши, но, Юлия... В момента Жоро и Божи тичат по нотариуси, адвокати, срещи с приятели или не за разговори от бизнес естество и съвети. Дори избраницата на Жоро може да ти го потвърди - бях с тях онзи ден, когато говори с него и Божката. Отивахме към апартамента на Божката, за да види Жоро и там какво има да се прави.
В момента откриват няколко фирми. Изграждат определен вид инфраструктура. Разпределят отговорности. Какво очакваш? Жоро да се занимава с блогбеге?!!
Блогбеге отдавна е бита карта! И той ги предупреди, че след като не предприемат нищо по това, което отдавна изложи в реални срещи дори с тях, блогбеге рано или късно ще изчезне от хоризонта. Е, няма да е скоро, но на там вървят нещата. :)))
ЗАЩОТО БЛОГБЕГЕ Е БОЛЕСТ, КОЯТО КАТО НЕ ИСКА ДА СЕ ЛЕКУВА, ТРЯБВА ПО НЯКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ИЗРЕЖЕ ИЛИ ЕСТЕСТВЕНИЯ ПОДБОР ДА Я ИЗХВЪРЛИ! :)))

Приятен ден, повече емоции и изживявания далеч не само от блога, а от Интернет въобще. :)
Корти
цитирай
10. cortana - Казвам ти аз, че не четеш внимателно и ти липсва рефлексия да обработваш информацията и отсяваш същественото, но ти...
01.10.2017 11:35
milady написа:
не намесвай ИЗбраницата на Жоро, ти да не им светиш в леглото!!!
А сега ме извини, че ще изчезна и аз, но трябва да се работи, Юлия. Нищо, че е неделя, ще прескоча до службата си, която дори не си представяш до колко и как е свързана със... с(ил)ветулката 'в леглото'. :))))
цитирай
11. milady - аз съм еднаква и в Живота и в ИНтернет, къде е разликата/или имаш БАР, псих заболяване..
01.10.2017 11:38
Приятен ден, повече емоции и изживявания далеч не само от блога, а от Интернет въобще. :)
Корти
цитирай
12. milady - кУртанке, ти не можеш дори да копираш..правилно Deutsch..:)
01.10.2017 11:52
Verrückter Job!
Ich werde arbeiten!
Auf Wiedersehen!
:)
Изпратено: 11:39 От: cortana
цитирай
13. katara - bate Cоrtanе:)))
01.10.2017 12:17
къде се мериш с МиЛейди Юлия..
нали ти..отрязах главата от кръста..за 5г. 15 пъти..
3 дни се чудиш,с кого да се скараш в блога..
та, затова реших да те насея и навея..лудата краста..
муцунка ми викал...джорката..
тъпооо, смешно и..инфантилно, като неГО..
Юлия
/ аз казах...
цитирай
14. cortana - Абе, Юлке... Абе душице необразована...
01.10.2017 13:08
Да ти покажа къде ти се мериш не само в немския, а и в компютърните нАуки. :)))

http://cortana.blog.bg/technology/2017/10/01/verr-u-s-umlaut-ckter-job.1570189

ПП: Опитите ти да моделираш коментари и лични съобщения са пълен провал на ниския ти интелект!
Погледни само първото, което допълни и, ако не съзираш колко е плоско и прозрачно, че е манипулация, то нямаш капчица мозък в тази изкукала главица. :(
цитирай
15. milady - ето, дебата ..аха и ще потръгне../ кУртан..заЕба ..проектите си..
01.10.2017 13:11
Последни 20 регистрирани посетителя

12:57 - cortana
12:51 - cortana
12:33 - deathmetalverses
12:08 - katara
11:32 - cortana
10:43 - cortana
10:03 - saankia
09:50 - sofisofi
08:48 - krysy

Мастър G, аз не рОботя при Шеф..
клатя си краката...и се усмихвам..
и ми плащат при това /вижда се,нали
а,това е Книгата на моя Живот.
ДекамеронБЛОГ БГ.
събирам чернови, ще я редактират в София, и ще я пусна.
в Мрежата на смешна цена..1.99с..
ей така ,за Кефа и Идеята..
кака Джулия, съм аз ..
цитирай
16. milady - айде да мерим Сили, аз съм без ИТ, знаеш, но на 3 езика,ще те бия,прието ?
01.10.2017 13:15
Да ти покажа къде ти се мериш не само в немския, а и в компютърните нАуки. :)))


Ти може и да не знаеш, но когато се активира немски метод за въвеждане на клавиатурата, подредбата не отговаря на стандартната латинска. Тогава например въпросния знак У с умлаут, който те хвърли в поредни глопотевини,


////////

не се ядосвай много, че още повече ..грешиш..
не държа на запетайката, спокс..
даа,но Веска и Аз, знаем, как да коригираме..Умлаут-а..
а ти ..не...
цитирай
17. katara - кУртане,имаш маниак.Обсесия от 5г с любимата..Германия/затова и те зарязах по скайпа, да повторя
01.10.2017 13:59
Автор: cortana Категория: Технологии
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 13:35


Този кратък постинг с минимална полезност, беше провокиран от г-жа Юлия, която представете си знаела повече немския от мен.
Може-може, но едва ли. :)))
Първо, защото съм живяла, учила и работила в Германия близо 8 години.
И второ, защото вече още 6, почти всеки ден в работата си, общувам вербално с немскоговорящи поне по 2-3 часа дневно. :)

и, стига рИва за туй лошо блог бе ге...
тъпо е на квадрат на Н та степен..
цитирай
18. milady - ти, кво разбра ,бе червена мухоморке?!
01.10.2017 17:04
Последни 20 регистрирани посетителя

16:57 - born
цитирай
19. cortana - Юлия, когато аз в Германия съм изучавала 28 дисциплини на немски, ти не си помирисвала още Германия. :)
01.10.2017 23:39
milady написа:
даа,но Веска и Аз, знаем, как да коригираме..Умлаут-а..
а ти ..не...
Естествено, че зная преди теб и по-добре за ue, oe, ae, ss, но както вече ти казах: ти не четеш внимателно и ти липсва рефлексия да обработваш информацията и отсяваш същественото. :)
цитирай
20. milady - най добре, да си..
01.10.2017 23:59
говорите с Учителя ти..
поне сте на един акъл..
лека ..
цитирай
21. cortana - 20. milady - Е защо така ме отряза бе, Юлия? :)))
02.10.2017 00:31
Тъкмо мислех да блесна като ти изнеса една лекция за класификацията на гласните от артикулационна гледна точка и ти реши да си лягаш. :)
Тъкмо мислех не ти, а аз да те изпитам например... кои са трите реда от артикулационна гледна точка според водоравната плоскост... След това да премина към вертикалната такава... :)
Да поговорим за отворени и затворени гласни в немския език... За противопоставянето на дълги и кратки... За формантните сфери... За дифузните гласни...
След това щяхме да преминем на раздумка за глайдовете при съгласните... Или може би несричкообразуващите гласни :))) :))) А защо не за консонантите :))) :)))

Въобще, Юлия, казах аз преди, че немския го зная повече от много от германците, а ти реши точно с мен да се ядеш на тази тема. :)
Казах ти: Изучавала съм източни изкуства в Германия, а това ще рече основно философия, поезия, литература... и няма как да не изучаваш неща от немския език, които 'обикновените' германци използват по... 'инерция' :))), без да ги познават фундаментално като езикознание. :)

ПП: Ако под 'Учителя ти' визираш Жоро, то трябва да знаеш, че той не е на ниво в никой език. :)
Знае английски, немски, румънски и руски, но не го влекат езиците и не е добър.
Десетки пъти съм го бъзикала, че са му се смяли като е изнасял лекции на небългари, но той ме е затапвал с неоспоримото 'Може да съм им говорел като циганин на техния език или английски, но не аз съм отишъл да ги слушам и се уча от тях, а те са дошли да слушат и се учат от мен, така, че да си интерпретират недобрия ми английски.'
И е прав. :)
цитирай
22. milady - само че Юлия,учи Дойч от 5 клас, и още 5 г в Немска Гимназия ГЕо Милев, Добрич,до мойта къща е, Съдба!
02.10.2017 12:26
Така, че: дотук с твърдението на Юлия, че тя знаела, а аз не.
Kinderspiel wird dich auf Deutsch, Julia brechen. :)))))

PS: Hast du deinen Finger gefallen? :)))
Oder ist das Laecheln blind? :)))

ако е жива моята класна, ще ти каже,
кой е бил №1 във випуск 75..и не само..
Гугъл не е образование, бате Куртане
не ми се надувай с готови фрази..
вчера те отрязах многоо
категорично..по телефона ..
нали?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2290816
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол