Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2017 08:15 - 300$ кеш..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1047 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 30.09.2017 08:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

        image

             
31. starforlife - Фрии, ти си един страхлив неудачник!

01:29 freeoldmen написа: Направо съм очарован, такъв мъж редко се среща.

Да не му пука, ама да е тука посред нощ.

Всяка нощ.

Освен, когато е отпуска от Била и поради тва нема достъп до компютър...

..............
Тук съм, защото обикновено до 2-3 часа работя по мои си проекти, а Корти ми пусна СМС и прочетох пълните ти путкенски изцепки по мой адрес.
Като имаш архиви и си следил творчеството ми - значи имаш и снимки на компютрите ми. Защо тогава е тази необоснована агресия и изкривяване на Истината?  

12. freeoldmen - 8. cortana

29.09 21:05 Ти си кретен.
Ако в предишният ми постинг не те бях отрязал, сега щеше да си съгласен
с представеното по-горе, просто защото е необоримо.

Представяш се за жена в сегашното ти превъплъщение, и започвам да мисля,
че имаш действително доста нещо женско у теб.

В случая- безсилната злоба на ползваната и напъдена женица... цитирай







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - O, mein Gott ,блога пак.. на мармалад ...
30.09.2017 08:31
жорка,определено, Уикенда редовно те гепи..
рядкото блогово присъствие..за топките..
не можеш без жълтите стр, на гОркото блог бе ге..
айде,прави го онзи новия сайт, да идвам
там, да си платя ,и да си пия с кефф..Мартинито..
без разни анки, тройки..и вездевъски..
имаш ли нужда от финансова инжекция?
ако помниш, това беше моя Идея пр 4г,споделих я
със сИлвето в скайпа...
нужен ни беше ИТ професионалист
/аз залагам на теб..остави празните лафчетата тук..
това са моите думи и дела, ако имаш сериозни въпроси..
имаш ми ..връзките..
цитирай
2. milady - тук..нема скука..
30.09.2017 08:42
сега, тъй като аз споделих, че имам идея,да
пиша Декамерон БЛОГ БГ/споделих с блогера Рустам..
може да дописвате, ще видим, кой ще го
редактира по- нататък..

а, 300€ кеш. беше моята оферта ..
за котарака на закса..
но..той ми отказа..кеша..;)))))

цитирай
3. katara - Интернет е..отворена врата в полето...
30.09.2017 09:17
8. cortana - Привет! :)
08:36
Снощи прочетох и не взех отношение, но сега ще го направя.
Първо към умствения недоръст Тишо: Я цитирай с какво точно Жоро е отровил атмосферата тук?
Освен това : Ти имаше своето 'Рафи' и възможността да му ги наговорил в очите мненията си. Защо не се възползва? :)

Сега по темата: Не мисля, че съветът на Веси е релевантен. Когато някакъв виртуалния се заяжда с теб тук, във виртуална среда, ок, да махнеш с ръка.
Но когато те тормози с реални постъпки...
Аз на твое място бих пуснала една жалба в полицията за упражнен психически тормоз.
Нека те преценят дали се касае за нещо, за което да информират прокуратурата и се предприемат действия.
Ж е прав, че сме на този хал, защото не реагираме адекватно. И не говоря за блога, а въобще.


9. katara - мила съблогерке анке, ако ми изтриваш коментите..
09:16
ше ти звъня редовно...
служ. ти тел. е общест тайна, а личният, от батко..
все пак, ти си ми посветила..
среднощен и много умен постинг..
всеки има право на посл Дума, дори обвиняемият на..смърт..
съгласна съм, ще си понеса блоговия резил..и линч..
и очаквам, заедно с мастър Г и корти, да ме осъдите справедливо..
благодаря за разбирането..
аз казах /Юлия
цитирай
4. katara - мдаа..тъй като..
30.09.2017 10:19
Аз съм в Епицентъра/на всичко, always..:)))
чудя ся,как да реагирам на..нашта КУртана..
която хем ми вика „г-жа„ хем ме обича и зачита..
като Фактор № 1,поне тук..
хем пък иска сега да ме съди, ведно с анка и вездеВъскъ !!!
е, сега вече очаквам, най накрая и да ги сдобря и с Маг Закс и Тишо/може би..
помнете ми Думата..
аз /юлия
цитирай
5. cortana - Г-жо Юлия, нима ще е интересно, ако сервилничим? :)
30.09.2017 11:31
Обръщам се към теб и изказвам мнения спрямо теб, когато както си заслужила. :)))

А за сайта както го нарече... Че той е факт бе, Юле! :)
Вече две седмици текат бета-тестовете и се изглаждат екстрите, за които тук може само да се сънува.
Интересна е датата, на която го стартира Жоро. Нечия рождена дата. :)
цитирай
6. milady - alles klar, я ми го преведи на Хох Дойч,bitte!!
30.09.2017 14:00
6. cortana - Г-жо Юлия, нима ще е интересно, ако сервилничим? :)
11:31
Обръщам се към теб и изказвам мнения спрямо теб, когато както си заслужила. :)))
цитирай
7. milady - Корти, обеща да ми дадеш..телеф №, за да си бъбрим на немски.
01.10.2017 09:04
ето, тук е мястото, сега..
ти си..
цитирай
8. milady - чудесна Новина, и ти ли участваш в...иновативния проект? Браво!
01.10.2017 10:36
cortana написа:
Обръщам се към теб и изказвам мнения спрямо теб, когато както си заслужила. :)))

А за сайта както го нарече... Че той е факт бе, Юле! :)
Вече две седмици текат бета-тестовете и се изглаждат екстрите, за които тук може само да се сънува.
Интересна е датата, на която го стартира Жоро. Нечия рождена дата. :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263023
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол