Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2020 22:12 - ЧУдни работи,стават в наше село @..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 441 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

В блога от 12.04 15:27 - 

Още за думите на Автор blackpredator :
… ще погледна една дума, добила гражданственост в блога.
 Думичката перекенде,

като проба - дали е или не ПЕРЕКЕНДЕ, т.е. триещ пъзльо или смелчага -
мой благожелател
заради неговия коментар:

     08.04 16:29 -  blackpredator: абе, /wonder/,
     мога ли вместо теб, да тегля една голяма ЕПМ,
     сиреч попържня, на инфантилното "поетично" колибри
     от Хисаря, полазило с ника didojor,

му отвърнах:
    „О, черний хищнико, подскзаха ми, че в блога на наЧудничавата полутеса wonder 
си я питал
дали да ми пожелаеш щастие в съкратена форма: ЕПМ.
     НаЧудничавата, страхливка като тебе, трие. Та затова те каня на „моя“ територия да сториш
колебливото си желание да те забележа. Не тъй издалеч, с готовност да хукнеш към Подмосковието
за братска взаимопомощ, ако реша да ти отвърна …
     Но как да забележиш такъв отдалечен смелчага, тебеподобен, с всяващ ужас никнейм!...
Ама, нейсе - я да те зарадвам… Че ще ти зачервя черния, хищен за зачервена едноока благословия,
задник до белогвардейско бяло, ако решиш по-отблизо да ме одариш с присъствието си.

     Пето поколение бял гвардеец съм. С кърваво обагрен в горещи битки едноок армейски...
Да ти дойда ли, да го зърнеш… Само!... И не си прави никакви, ама никакви илюзии – да го зърнеш.
Само…“
     А той, страховитият Чер хищник /blackpredator/, като Чудото /wonder/ взе че изтри… Смелчагата.

     Та бихте ли ми отговорили, blackpredator-е, чудо wonder, или вие, които не триете: Кой е
ПЕРЕКЕНДЕ – Триещият, който натрапва тъпотиите си и трие упреците или Нетриещият, който лице
в лице с достойнство приема и жилото и меда от дързостта да публикува!... А?     



Гласувай:
4



1. milady - :-)) а тазз ,аматьорка, ще я оставя..за утре...
15.04.2020 22:25
нали, уж..нямаше времее за блоКа.а,сички, клюки,знаеш, миризливкее..

Смешник... :))
Жори,
от твоя
безобразно грозен плот ми омръзна. Омръзна ми от това, че смърди на долнопробни, неекологични материали. Омръзна ми от цвета. Омръзна ми върху него да снимаш книги когато си в Амстердам, в Бусманци и във Фриско. Омръзна ми да снимаш тъпи книжки,
цитирай
2. fun1001 - :-)) вондер, поне е ПрофесионалиС..амаа, киффлата? )
16.04.2020 07:45
/ наЧудничавата полутеса wo...

дружката на..едноОкият..ЧеренЧервей.)
цитирай
3. eva666 - киффлата..без име/ и без марМалат...
16.04.2020 12:12
пак се набутва..м у шамарите...само, и само да го забележи,някой..
калпазанкее, Земи си напрай 2-3 деца..
и, първОм ,си намери ,поне 2 мъже..ясноо..
/аз така правех, когато бях млада Лъвица...
...и не знаех..накъде се отваря Вратата на Нето, У Полето ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2281650
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол