Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2017 21:25 - имам железни 3 ма /свидетели..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 953 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 17.10.2017 00:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    image

2. kpm - Ти в този блог ли живееш? Няма с...

19:10 Ти в този блог ли живееш? 
Няма смисъл да пишеш на лични, защото всичко вероятно се чете. Виждам добре комуникирсш с управниците. Какво не съм хатесвал? А какво да харесвам? 
В редките ми посещения на тази среда ти си бил винаги начело с някакви странни надути до неузнаваемост постинги и още по-странни коментиращи в тях. 
Подозирам, че играеш някаква роля от много профили. 
А това със заверките е смешно. Няма нужда от повече разяснения. И някаква съдийка щяла да помага разбирам. Ако е решила да си рискува реномето за някакви твои блогови игрички и с това да занимава институциите е направо парадоксално. 
Не знам каква ти е играта, но този спектакъл, който си заформил не ме интересува. Едва ли интересува и някой друг,колкото и да го натякваш с хилядите прочити. 
Започваш да ми приличаш на Тръмп. 
Неща, които не разбираш и не ти изнасят по някакъв начин ги обяввяваш за фейкнюз. 
Хайде сега иди и завери нотариално, че съм те сравнил с американския президент. 
Толкова от мен.


РАЗГОВОР С STARFORLIFE 

аз пък никак..
от кое да се притеснявам!?
ставаш за смях, Г100 именов
нали сме..стари приятели..

Схващаш ли разликата?
И схващаш ли разликата м/у нас? Която е именно, че аз не се притеснявам
да се изправя пред съда, защото няма от какво:
нищо нередно не съм направил.
А ти?


///////////

и аз имам свидетели, охо и то какви..
освен всички снимки,колажи
твои постинги и коменти /безброй са..
а, свидетелите ми са..железни..
ХОРА, а не като твоите..изпаднали блогери
огледай се ,малко, бе човеко..

Изпратено: 17:47 От: milady




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - aми, добре, не ми отговаряш на Лс, а пишеш фермани..на разни..измислени съблогери..
14.10.2017 21:42
starforlife
Предупреждение към юлия петрова тодорова
от: starforlife
Юлия, след като не вземаш от дума и: - от години продължаваш да сееш лъжи и клевети спрямо не само мен, а куп хора тук..

Георги,това не е коректно,
за теб е важно винаги, ти какво ще измислиш,
а другата страна я пренебрегваш грубо..
кои са точно моите „лъжи и клевети“..
аз също имам свидетели, които няма да могат да откажат,
и, ще трябва да потвърдят, че аз лъжа, заплашвам, клеветя,
а, ти...не..
толкова е просто..
да посоча ли от сега свидетелите..
цитирай
2. milady - Безумният Фарс на един..умник....
14.10.2017 22:00
до вчера обиждаше,и се присмиваше на АнИн /пазя ги ЛС,заедно с ГСМ,
и,Весела от лятото е тръгнал да я съди,защото била лъжкиня. не му платила..
и, това го имам в архива, веселке...Ти ми го изпрати лично...
/троиа няма такава,тва е Анета,която е анонимна интригантка, и затова избяга от блог бг
защото я разпознах и предупредих многократно
да не пише анонимни клевети в жалкото си творчество
а, днес Супер Стар е решил, по стар негов лицемерен маниер, да ги вика ..
за Свидетели с-у мен..
за това, че надъхва Съдийката , и цял ден си писали на Лс, никак не вярвам, никак..
ще поживеем, ще видим...
до понеделник има 30часа..
а, аз имам конкретна..жалба, по-точно 2..
а, не бля, бля..бля...
в понеделник те летят и двете по факса..
едно за ССС Сф, а др.за инвестор бг..
аз казах...
Юлия
цитирай
3. nalia - Абе, хора! И сега съдилищата са претрупани, нямате ли си друга работа?
15.10.2017 08:22
Прощавай, Юле, че се намесвам, но ми замириса на подпалени джапанки:)
цитирай
4. milady - налия, Георги е мераклия, да съди всичко и всички, които не са негови клонинги/нали го четеш
15.10.2017 13:18

копира си срамотиите/ писал Оронва престижа...

/ при Валери Станков и попаднах на същото съобщение.

БЛОГ.БГ, НОВО 20 ЛИ ПАК?
НЕ Е СРАМНО ДА ПОТЪРСИШ И/ИЛИ ПРИЕМЕШ ПОМОЩ ОТ "ПРИЯТЕЛ".
Срамно е да безхаберстваш!
Да допускаш например вече 4 години една никаква Юлия, да вее байрака си тук безнаказано!
Аз ли да й озаптя профилите? На мен не плащате да модерирам - платете и ще го направя!

(Продължава да е вярно "ще следват снимки". На роботика, а не на... клинове - споко някои.)
цитирай
5. milady - защо пък да съм..никаква? активна реална блогерка съм, с мн. и разл.Теми, а ти какъв го играеш?
15.10.2017 14:04
/Да допускаш например вече 4 години една никаква Юлия,
да вее байрака си тук безнаказано! /

тук не е ГЕСТАПО, или ГУЛАГ, джорка..Слава Богу.
казвам, каквото мисля, и то е 99% логично и обосновано..
еее, знам, на никой не му харесва грозната Истина,
ноо..такава сложна роля съм си избрала..
Критиките са..отворени, моля..
никога не слагам модерация,като оня мъШ закс, примерно..
цитирай
6. saankia - super ..nahodka.;))))
16.10.2017 11:57
колега, ти изби ..рибата..
едно към едно е Гош към Тръмп
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2281356
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол