Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2017 09:36 - „на задна “
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 680 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

        image

14. vesever - Как да не разбирам, че то напоследък и ...
13.09 22:29 Как да не разбирам, че то напоследък и аз почнах да имам чувство за хумор, а преди май нямах, много се бях стегнала.
Едва сега видях поста на Закси, с танца на мадамата с дупето ;))
Хихи, не ми пречи да ви направя такъв танц, обаче както казах и там, някой няма да издържи от злоба и ще ми тежи на съвестта, а не бих го допуснала!

Като казва Закс "село", аз да кажа, 
ние пък на село много добре си изкарваме.
Тази вечер направих бисквитена торта за децата, за посрещане на учебната година, и ги орисах да им е сладко и учението, и приятелствата, и любовта /на по-големите, вече имаме гимназисти и студенти в компанията/, и мислех да вадя чиниите, обаче те поискаха така от тавата, сложих тортата на средата на масата, връчих по една вилица на всеки и си хапнаха и беше много мило!
Така е, както и Марин казва, важното е да сме добри и да оставим добри следи след себе си...другото е суета и вятър.
И като казах "вятър", веднага се сетих за един виц.
Две баби си говорят.
Едната: Ти знаеш ли, ма, казват, че сексът бил вятър работа.
Другата: Абе, вятър, вятър, ама не е зле малко да те подухне от време на време ;))
Та така, с бабите...
А ние да му мислим, дето постоянно ни духа, не е работа, без сили да остане човек от т"ва духане /на вятъра, де/ ;)))



Гласувай:
6



1. milady - какъв Съпрайзз..откак има Интернет, и моите коне говорят на..латински...
14.09.2017 10:26
28. milady - тъй като нашият Енциклопедист/ пар екселанс е Ларусел-ист..и Гугълист..
10:24
и ,поради тези стъжняващи го обстоятелства,
няма как да ме обори, ето „Неволята“
сама му дойде на крака..
мила ДелаРайчевска,няма лошо, да си ценим и
обичам приятелите,па макар и..анонимни и далечни...
не виждам смисъл, да ти отговарям на латински, защото
е тъпо, еснафско клише, та така..направо на въпроса..
1.кои хора са „добри“?
2. за каква „Любов“ /вселенска доминанта/ говориш ?
имам и мн.други въпроси, но аз и поработвам сериозна работа,
и никой не ми плаща за дежурни,нафукани слова, и скокливи рими..
от препълнената пУтетична блогова кухня..
до после...
аз съм Юлия,знам че не ме забравяш
дерзайте, вие търсещи...
цитирай
2. ladylady - ау..моята любима поза..
14.09.2017 13:05
веске, твоето гадже 13г по -старо от моето..
знае ли ги тези номера,или...го изтърва..
да обменим опит, че ми писна от..пУтетки..и патетики..
кажи си го,како, няма да казвам на никогооо друг, освен на анка ..
и на закса , мъжката клюкарка..
цитирай
3. nalia - Нека качат Делка Хухавелка на първа
14.09.2017 13:20
и всичко по темата ще видим де профундис и пар екселанс, Ю:))
цитирай
4. ednaeva - той,Народът го е казал непУтетично ..въшката излиза винаги на челото..
14.09.2017 13:28
nalia написа:
и всичко по темата ще видим де профундис и пар екселанс, Ю:))



/кофти, вижда се и от 4 000км, Стояне Помпадуре Дуракофф..
цитирай
5. milady - да ви призная, мои любими,верни читатели..
14.09.2017 14:14
хулиганка съм..макар и стара Риба,но..Акула;))
и,вече даже не следя,с кой профил, къде влизам..
Това се казва..Rutina ,Класа / хаха...
когато бях млада, си обещах ,че ще напиша
един Декамерон,когато стана на 60..тогава нямах грам време..
ами, ето, без да се усетя Романа –Трилогията върви/даже успешно
за да не ви измъчвам повече, ще започна да разказвам
и показвам Кама Сутра..
това също е ..Любов, нали...
довечера, по-тъмно, ще бъда Ваша...
целуффки - Джули
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2291456
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол