Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2013 19:16 - Тангоо...
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 1161 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 05.09.2014 09:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Когато тръгнеш ,да танцуваш последното танго,
    бъди внимателна ,лейди, защото има „защо „
     Опъни красиви коси, и впий ...черни очи ,
     повдигни  буйни гърди , като водопад  , 
      и не пропускай ни стъпка ,ни пад..

        Не поглеждай за миг настрани...
       това е твоята песен на песните ,
       послушай я ти....
       нека  музиката като лава  те залива ...
       нали  имаш  дръзко  Сърце ....
        пусни го да лудува , и недей се надува .....

       Тангото е вълшебен танц,...
       като самия живот ...
       ето така те  искам, една напред и  две назад.. 
        и нека очите , да  блестят  в захлас ....

         Помниш ли  , как  мама те учи...
         със страст и любов и нежна каскада ,
         на бурята в живота , да се отдадеш, 
         и сърцето си никога ,никога ,да не спреш ...

          Не пропускай тази корида ,Есмералдо ,
          огненаа и  дива.....
          Вдигни  гордо глава ....
          ти си Кралица и това ти отива.
                
                              
                                                                Поклон пред вас
                                                                Аз съм  Джули
       
      




Гласувай:
7



1. milady - не пропускай това ...
26.11.2013 19:20
аз съм русата ,нали разбрааа..хаха..
цитирай
2. nikikm - Опасен коментар!
26.11.2013 22:05
*последното танго- класика
*красиви коси, побелели, и
буйни гърди като водопад- ?
*стъпката на твоя Maчо..- чалга в поезията?
*песен на песните- Еврейско?Соломон?Препратка за библейски сюжет?
*пусни го да лудува и недей се надува ..... кич 100 %
*тангото е вълшебен танц...като самия живот ... трудно ми е да схвана живота,като танц,ам нали съм си глупавичЕк
*сигурно помниш още, как мама те учи...
със страст и любов и нежна каскадаа ,
на бурята в живота ,да се отдадеш, и
сърцето си никогаа ,никога ,да не спреш ...Боже!!!?Това сигурно е гениално!

*Не пропускай този шанс ,моя Есмералдоо ,
огненаа и и дива.....
ти си Кралица и това ти отиваа.
Нов изблик на гениално формирана и форматирана мисъл,с препратка-Юго!


Най-вероятно ще се разсърдиш и няма да го публикуваш!Аз лично бих си изтрил нещото и бих внимавал повече,следния път!Та, ти това не го публикувай,нито го плюй,това ми е съвета,.пак попрегледай нещата,пооправи,нека има последователност,стил,малко тежест и никога не пиши заради римата!Стихът трябва да впечатлява с мелодиччност,интелигентност и съдържание! Разковничето е самокритичност!
Колкото и да не ти се вярва,с най-добри чувства! Ник.
цитирай
3. milady - да живее критиката ,пореден ник??!!
26.11.2013 22:27
благодарение на нея и моите безспорни качества,
аз съм доволна от себе си!
пс. ама ,покрий се ,малко с тез чаршафи, а...???
цитирай
4. nikikm - Не оспоривай глупца!
27.11.2013 23:37
За съжаление,си това,което се вижда от творчеството ти и не можеш да се надскочиш! -"Герой нашего времени",какво да кажеш! С парите и размера се изчерпва цялата духовност на нещата на курвите! Те винаги са доволни от себе си, за тях и за бандитите,лош строй няма! Спирам за сега,че ми се повръща!Аз и не очаквах ниво,ако изобщо може да се говори за такъв лукс в самодоволните ти творения,за неграмотници! И донякъде съжалявам,че отговорих на самонадеяното ти предизвикателство,както всъщност трябва!
цитирай
5. milady - имаш замърсен слайд...
28.11.2013 08:46
пусни си чистачките ,..мен...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2286073
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол