Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2013 18:55 - аре, ..чаооо ,на кого ли го казвам:)
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 413 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 14.11.2013 18:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
              откраднато.......................................................
                         
На мен ми омръзна от позицията "дайте да дадем". Родила съм се от хората, които "дават", защото "имат" - "по рождение" -;) В моя случай, това означава,  че Аз, Моята Душа, достатъчно е "събрала" (защото се е трудила). Аз в момента съм "никой" и това е най-удовлетворяващата ме "позиция", защото аз (Аз) мога да дам всичко... ако преценя, че Човекът срещу мен има "нужда" от това, за да се усъвършенства -;) Мога да работя и за "без пари", само да знам, че Душата е... тръгнала по Пътя си -;) В повечето пътя го правя "за пари"... изключително "унизително", особено когато "закърфичя" някого и той/тя ми казва: "Ама, какъв Ви е проблемът? Нали за това Ви "плащат"?

Не, драги, Никой не ми плаща, за да работя за Вас да "Ви разширявам хоризонта", да Ви карам да бъдете по-доброто издание на Себе си.... Не, никой не може да ми го "плати", пък дали и аз искам -;)))

Този Свят е достатъчно тъп, за да се "плаша" от него, но и достатъчно "интересен", за да търся "лицата", на които мога да доверя "знанията" си -;)))

Всъщност отдавна го правя -;)) И по някакъв начин има Бог, винаги има "смислени хора" на Хоризонта -;))) И те не са "на улиците" -;))) Представяте ли си, да се "боря с "уличния език(омраза и неразбиране)?+
                                                                                           Eдин Пророк
                              where are you  ....
                             
                         http://youtu.be/GdANl5mPdNY




Гласувай:
5



1. milady - аз винаги крада ...
14.11.2013 18:56
особено,когато нещо
многоооо ми хареса ,мое еее...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2286642
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол