Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2015 12:21 - Говори Мистър ХХL ;))
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1059 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 19.08.2015 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

             Мъката на  буля анка / битова  поема /
                

image

/ битова  поема / oт Чудомирка

В една потайна  блогова   сянка,

стоеше плахо тя ..нашта самотна  анка.

Години загубила   в  търсене на кармата ,

и мъдростта , и  накрая  кацнала  

на перваза на  блога  ошумулена ...

кът една  перната  сврака  сама ....

С очи уморени от толкова  чакане,

забила се  анка в КУРник на блога...

stand  by   била тя , демек  на изчакване…..

Анчето ,stara мома  уй не видела, била

петимна  милата  и за една  дума “мила“,

гледала  ,питала и покрай  кокошките се

завирала ,а  барем   нейният “мустакат“ чар…
на ергените дикиш , да дикисала ... ...

когато джорето  в потайни доби срещнала….

ахх,  kak  трепнало Сърце и моминско….

Ха дано , се  отърве от туй блогово иго....
Но ,не биде отново щастлива нашта слива,

и , черна мъка заля  сайта  със всичка сила….

онуй жорката   бил   пич изпечен селски  ,

закален   в тежки  блогови  батални  битки,

той ехидно порязал   на  буля  анка   мерака…..

и,  милата  стринка   се  покри в  гъсталака …

Лейди Джулия от Авалон
/ с усмиффкаа ;))) 07 08 2015 - 10h 30

 


 



 



Гласувай:
5



1. milady - анкееее...от 1 час съм готова с отговора ..смятай пък ,колко ..бързо мисля / ха ха ха/
07.08.2015 12:24

А понеже пък си толкова умна, че вярваш
на кой как теподхване и задъвче:
Анин /която наричам Ин още преди повече отполовин година в другия ми блог - кактои в нейния има писано за мен от онова време/
Та тя понежене се познаваме ти думала ми казаха...
Случайно можеш да й звъннеш на 0887436422 и да я попиташ кога е в "Свети Георги" на работа, защото от 10-ти мисля с една готина Бамбина да се поразходя из страната и ще намина и през Пловдив да я видя.
Просто да ми каже тя някои неща в очите като е толкова ербап /пред Директора на болницата, който се оказа... наше Момче
/ а , може би аз да й кажа, че я обичам, както тя искаше от мен.
Ако отрече - нека ме вкара, ако иска първа в съда /щото то ще й се наложи/ и съответно Скайп ще изведат делегирано дастоверност на кореспонденцията ни.
Дори нека ти отрече как и до Долно Панагюрище ходила да "ме търси", но и двете сте толкова умни, че не проумяхте, че не съм от там!
Да не говорим, че не съм и Георги, но това е друга бира!

Тъпо- АнИн - Милейди!
Ъхъъм

Не съм лъжица за Вашите уста, милички!
Гукайте си и двете самотни гълъбици и си мислете, че на някой му дреме!

поздрави Мариус
цитирай
2. mara886 - лейди, щТо съ занимаваш още с Лудото Ге4е ...
07.08.2015 14:46
остави ГО на Анка и ...Сааанка .....
цитирай
3. saankii - леле како анкее....
07.08.2015 22:11
aнка загубанка си мисли ,
че milady007 съм аз .....ха ха ха ...
ти май наистина си...проста ,мила ....
личи ти от 1000км...щом и в
един прост чат не можеш да се оправиш...

7. anin - Юлке, да знаеш
15:27
milady007 написа:
анкее... изпусна гооо ,“милаа “.. щом и той не те “ пожелаа“ няма да си намериш никогооооо.....

Всеки ден благодаря на Господ че го изпуснах, голям късмет извадих....:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2282617
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол