Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2017 10:28 - ПсихоЛалия без край...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2900 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 16.06.2017 10:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     WILLKOMMEN ZUR
SEASON OF THE WITCH 2017! image

Die Vorbereitungen laufen bereits auf Hochtouren. Reto und sein Team schlagen sich wieder die Nдchte um die Ohren um Euch das perfekte Halloween-Erlebnis zu ermцglichen. Seid gespannt auf den 28. Oktober 2017. Der Countdown lдuft...



  Re: Добро утро жорееe:)))
знам ,че се задушаваш без внимание, 
като риба на сухо..
 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - eto ..go Posta :)))
16.06.2017 10:29
Re: Добро утро.
жорееe:)))
знам ,че се задушаваш без внимание,
като риба на сухо..
не съм особено смаяна от километр. ти.комент..
я, ми посочи, къде точно аз говоря за заплати,
премии, и БЕ ЕМ ВЕ ТА ,и за любими Мъжове ??
ама, как се получава така ..
че Ти познаваш тук половината блогери
и блогерици, за мен е Загадка ?
но, разбирам, защо С.те нарече с две думи..
/да ги повторя ли ?
да ти призная,точно това ме отблъсна и мен..
сигурна съм и Ани..
ти си болен на тази тема, като всеки...
комплексар, нищо че аз не разб.от Психология..
не желая, да те обиждам, просто това си ти..
а, на никой не му пука, коя е „добрата вещичка“
нищо чудно и да си ти...
ти шмекеруваш и докато спиш..
изв, за откровението ми..
/ ще напиша отделен Пост,колко му е..

Изпратено: 10:17 От: milady
цитирай
2. milady - малко Хронология ,за който... си няма работа..
16.06.2017 10:33
10. redabyss - Миличка Ю. Много ме разочароваш!Ти ...
15.06 15:27
Миличка Ю.Много ме разочароваш!Ти изглежда през живота си си имала много големи пропуски в най-важните книги за четене и сега някои от тях те озаряват и ги вееш като знамена из блога.Миличка Ю.Когато четеш нещо защо го четеш?За да демонстрираш ерудиция на другите или ТИ да извличаш ползи?Как да разбера мъртвата интелигентност,която само говори,звездна Бейнсова човечке.Както и да е,не си ги прочела когато му е било времето,а сега,та дори и горецитираната.Отвътре ти иде да си сталкер или Жена-Нагуал,не че на някой такова нещо му трябва,де!Ама ей на!Отвътре огънят те ръчка да го правиш.Ами повдигни нивото на изяви да тоз херметизъм,извън писането в Блог бг.
Зодия Блз сте отвратителни,непрактични празнодумци.Как се понасяте?
цитирай
3. milady - ами..аз умирам от смяххх, а вие...
16.06.2017 10:43
23. redabyss - Жоро, не мога да пиша толкова дълго, ...
07:13
Жоро,не мога да пиша толкова дълго,но поне те прочетох.Ти обясняваш разликата в мащабите,биенето в гърдите "кой съм аз".......Чудесни примери си подал.Всички тук може да сме всякакви и това е факт.

Две изречения за колата,която карам.В тази кола се влюбих от първи поглед,когато я видях докарана от мъжа,когото обичам и за когото изписах три блога :)).....Толкова прекрасна и съвършена,и допълнително "пипната" тук-там според неговите нужди..Дори не смеех да си представя да я карам.Миналата година горе-долу по това време той ми я подари.Да,BMW е,не може да бъде друго.

НУРС при нас е кодово име за идиот,идиотско.Когато го употребих като интелектуални,имах предвид неуправляеми идиотски реплики.
Иначе сред приятелите ни има мъже,които знаят какво е Това,а аз съм любознателна и често ги разпитвам. :)

Трябва да ти призная нещо.Редно е някак.Никога не се водя от чуждото мнение за някой,ако нямам собствени впечатления.Ти доста си плюс тук,НО.....мотивите ти са благородни и мога да кажа,че си един от малкото......много е рано сутринта и ще използвам старцизмът истински "рицари" по дух тъдява.Има още двама,освен теб.Единият не искам изобщо вече да излиза в защита,защото не е възпитан колкото теб и му слагат банове,и му трият блоговете,а аз страдам. :))
Благодаря ти.И извинявай,че понякога те питам "ти ли ми пусна помпата". :Р :))))) Питам си формално,за да знам,че не си ти,когато пиша,че Помпадурите са глупаци. :))))))
Хубав ден.Поздрави на Корти. :)
цитирай
4. milady - Ж бил Рицаря на блога !!!!
16.06.2017 10:44
„Трябва да ти призная нещо.Редно е някак.Никога не се водя от чуждото мнение за някой,ако нямам собствени впечатления.Ти доста си плюс тук,НО.....мотивите ти са благородни и мога да кажа,че си един от малкото......много е рано сутринта и ще използвам старцизмът истински "рицари" по дух тъдява

Благодаря ти.И извинявай,че понякога те питам "ти ли ми пусна помпата". :Р :))))) Питам си формално,за да знам,че не си ти,когато пиша,че Помпадурите са глупаци. :))))))
Хубав ден.Поздрави на Корти. :)
цитирай
5. milady - ПсихолалиЯ от блога на Психолога..
16.06.2017 10:54
Ж, благодаря за вниманието
моето Л.мнение, не може ,и не бива да има
нищо общо с твоето, още по-малко с това на твоите „познати“ ?
изпадаш в любимият ти булеварден стил ...
дали, ти познаваш,или не.„добрата Вещичка“, не може да бъдем сигурни..
и, разбира се , не е и нужно..
както винаги, изпадаш в любимата Тема за финанси/да не кажа БЕ ЕМ ВЕ ТА ..
моят диалог с РедЪбисс бе провокиран от нейните спонтанни,
нападателни и неадекватни забележки относно моята Личност
а не конкретната Тема в блога. Така ли е /вж.комент 10 /
нека да не възобновяваме наново спора по.Гл.Тема..
според мен ,Уйчка се изказа предвзето и емоционално ..

пп.. много се зарадвах на пространното среднощно разследване..
признавам , голям Артист си,и поддържаш блогов интерес..
най-често емоционално и по-детински, според мен..
надали Аз ще си променя мнението, заради твоята Л.позиция..
към когото и да било/ тук/ или навън..
благодаря за Голямото Внимание ,което ми отделяш
юлия
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2255663
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол