Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2022 18:22 - още едно...АлтерЕго...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1522 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 29.06.2022 07:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  image



  




 Епика, Класика..в бранша, де се вика...)
 имало..и Мрежови...войници, и...войни4кии...
 със  омешани,, вторични..полови белези@))))
 ето, тва  е ТО..Демокрацията..Свобода , за всеки..
  и..Интернет...на корем @
 конКуренция..до  последна..Д@пка..братья, и сЕстри..
 по Умните, Бързи, Смели..и,Сръчни..ОЦЕЛЯВАМЕ..,,
 напук,..на  редовните,статисти, и жълтата.плява..наоколо...
..................
 амаа, че.тъжнооо, ми станаа,.за Пуберитетаа..
  от толкозз  анимационни  герои, и Музи..
  и,витиевати т@пни...то,.Свят, ми се..зави @
  не свършва, Керванаа, на...мрежовата..Драмаа..
 умноженаа , мултиплицирана..и украсена....
 на , ПиЕр, на  5 Квадрата @@@@@


 още  едно...АлтерЕго...)


image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - долу, са субтритри, на чист блокофф език.)
28.06.2022 18:38


2. librarian -
Леле, ТапоХloris, това беше бързо дори за мен, която тук клеча! :-):-)
На няма и 10-тата минута да изтрите опитът ми за коментар! :-):-)

17:49
Ето затова съм права и за това, че вместо да се отдадете на детенцето си,
Вие тук на такива като Тодоров..... се сваляте!
Не, не е интрига от моя страна това за свалянето! НЕ!
Просто отново е директността ми като ТО! :-):-)
Самата Вие открито сте писали такива намеци към Тодоров!
Ако не е така, нека съблогерите да ме опровергаят и спирам да пиша тук!
Ама не разни тролове като go4it-а, pantaleev-ци и прочее фрустрирани от МЕН :-):-) в другото "ми" ТО Стар!
Безпристрастни блогери да ме опровергаят!

Хайде тичайте да докрадвате постинга! Че и бан да искате!
Аз например го искам, модераторе ГЛУПАВ! :-):-)

3. vacsine - Това ТО някаква обида по отношение ...
17:58
Това ТО някаква обида по отношение на пола Ви ли е
цитирай
2. fun1001 - ...фльороо.пиши, в моя блог...къде пак фърчиш..
28.06.2022 19:29
и, поспри да дърдориш, по цял ден, глупотии при док...
човекът те познаав, и затова,не ти..обръща грам внимание..
спри да преследваш...ЗАЕТИ,мъже,
макуТко, нагла си...ама,най вече.. тъ а))
цитирай
3. milady - още едно..АлтерЕго )
07.07.2022 09:07


тазз мамУна, е същатаа..оназзз...от ямболя..да да даа..

...оооо маман..как е на...
частният пляж, и на частната ти..яхта ..
с белият кожен..салоон...
в частният ти залив.@
с ЛИЧНИЯТ ти..Капитан на 42 ммммм.. с 22 см..мммм...
мърдаш ли ощее )))
и...
защо, ме докладва онзи ден, муклооо жалка...
амиии, хльораа е изкл..тУпоя слива..
повече.. и от теб...3 хх повече..))
Постинг: Дъжд
Автор на постинга: noir
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2268253
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол