Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2021 16:46 - по Следите на.батко..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 872 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 17.09.2021 07:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image

по "Следите" на Батко, в Пало Алто..

Откога, очакваме Батко Стар, а той, така ниЗа@ба,
тук..като некои..70г, ненужни катерУци..

и криви , неядливи...междуБлокови крастави..Муйки)

Сегаа, настана, обаче..некъ’в нов УжаастТ, разбирай.
възроди се, и Щама, Мима,който мимикрира, с нов бяс,
и непозната.ХистерикоКоварна..Тупурдия, и срамнаСеления!

/ мноогоо си падам по Турцизми, и по, млади Кончета, знаете )

 ноо,Ако,знаеше.Щастливата мъръ,ако знаеше, само..

8. exo - Ти не си гностик, ти си гнусник

15:58

Колко ми пишат у Фейсъ, щеще да се...самоТравмира, с “Ножката,и
доо.. Сливиците) за Маската, не споря, прверзна ее...хареса ми)

Въпреки, че Жоро,ми е Приятел,защото, аз ,нямам 
‘бивши” приятели)...започвам,да се опасявам, къде е..

,. да не би, да е в “тежка ситуация”, защото, и той,Винаги,  

Е на  Път...подобно, и Моя Шеметна ненаситна..Необятност.
@ следва , очаквайте ме )

image



image



Гласувай:
7



1. ednalady - :-)...многоо оби1чам..
15.09.2021 17:07
еей така..да дразня Киселата дългаа МараТуйка
то, сякаш, на Диета от..25годинки, гОркото..

а, къде съм Аз...оххх..
еххх...,млада мараХуйке, ти си мъка и нерадост...)))
цитирай
2. milady - ...мараОбщата, Aкъл, ще ми дава!!!! на мен????
15.09.2021 19:52
това е болно Илудо, което, тотално е превъртяло от 21г чатове, с който..падне..

...мараХуйкее..аз да не съм насраното/ти Либе))

че да ме излъже Гошо!
чудя се вече, кой. по проЗ от вас,Трите...
БулятаБаба Елкокошкова, Боссата, или.Твое, Тролско..нищожество..

не се мъчи, с мен,10год..
зЕми си Татуирай един Вибратор - Го4ето, около 25 см

божкее мили, къде попаднах, срам и резил!!
Постинг: Катюша спейс
Автор на постинга: blackpredator
цитирай
3. notfun - ...мисля, пантата китайският Чушкопек е мараТуя, от пескарево)
16.09.2021 08:56
Тя е лудо зомбирана, по "мъжките профили')

Инструкция за еднократно използуване : следете ме в коменти..)

Някои, тРънокопи, стават, единствено,за пълнеж, като Виртуални..гЪши подплънки
след като 00 Внимание,не му обръщам на тоВа Хибридно, с Меките чушки, да пробвам,
да му Го подам..бавнооо,и многоо Елегантно, и с Ритником по газ@ми )
Нямам идея,,Майка си, ли търси въпросната ,малоумна креатура, назовала се Звезда!!
разбрах, че имал, лош Ктсмет ,с Доминантна родителка с тежки девиации, и реакции
на Кеч СпарРинга )
но, де да знае човек, откъде, ще изскочи, поредният мишок, дегизиран
като Празен Хой)
ако, човек, съумее,да се..опази от Приятелите, от Врага, и Господ, Сам, ще го Опази !
/нещо такова, се получава, в тази Картонена Бутафория.,но,нямам нервички, да редактирам, знаете..освен това, често, ползувам и 4-5 езика, в ОДИН момент )

Знам вече, и как ,да го нарека, този Феномен, в Германия,се нарича..
СЛЕНГ, коШке , сленг!! поняла..)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263190
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол