Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2021 19:22 - ..обещах...и аз ,малко книжки..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 648 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 13.09.2021 19:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

image


image


image

image

image


image

  image


image




  image


   нови бисери, роске:-)))) ...пълни глупости, слагаш, за да не умреш от скука...
сега, ще те докладвам и за  Ел.Багряна, и за Здравка Евтимова..
защо, плюеш, бе змиярке? по мъртви, и по "живи"...
срама нямаш, за 2 пари...
и, как така..?
как така, момичето, е на 18, и чете Книжката, а ти си , с 45г, по дРта
и, НЕ си чела тази книжка..и, ти ще..му обясняваш..нещата!!
чуваш ли се, какви..ги тропаш, вече..срам ме е, честно..
/аз, поне се занимавам с една луда Зомба..незнайна за никого..
има Голяма разлика..лельо..
помисли си сериозно..та нали си..авторка? кой, би те прочел..
я кажи, колко книжки, продаваш на месец..Няма да те обадя на НАП
ако, слушаш!!)

Коментарът чака одобрение
Постинг: РАЗЛИКА МЕЖДУ ПОКОЛЕНИЯТА
Автор на постинга: rosiela




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - умирам си от Смяхх, и жалост, Хора, които, са в детската градина, да Дават Насоки на Мъдреците!)
14.09.2021 15:20

:)))
аз, па виждам у вас../ твоите"виртуалчета"..
многоо комплекси, и фрустрации!!

значи? Теорията ( ти) издиша...пред Реалността, малката ми коШка, тя...
погледни се, отново..ОГЛЕДАЙ се)
...ее, какво, виждаш...ама, честно..?
Коментарът чака одобрение
Постинг: Синдром на бялото палто
Автор на постинга: catforlife
цитирай
2. milady - ..Трампоиди и Соросоиди, на всеки километър..
15.09.2021 12:08


РАЗГОВОР С MILENAVARBANOVA9

, а ти, откъде знаеш..


Аз, коя съм, и с кого..лягам и ставам..
спри да пишеш селски кл'юки в блога си
зомбирана си, болна, и нещастна..
какво ти е виновен и Павел, дрта драка..
с дълъг и дебел нос, на баба Яга..

само, ти си "учена"...смешна и платена...кокошка
без 2 лева..
ако, беше поне мллко, по умна, нямаше да се
караш с хората/задочно/ в Ефира.

опомни се, и пак, ще напиша..
за твоето Възхвално Слово, за Тръмпоида..

излагация, Голяма, та и Публична..)
Изпратено: 12:07 От: milady
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2277409
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол