Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2020 16:16 - ...поплаках си и аз,с моята.любима учителка от ямболя@
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 771 Коментари: 2 Гласове:
3



 
image



Сорос налива нови милиарди за м.иганите.. http://www.desant.net/show-news/38070


image     Даниела Райчевска  6 март 2018 г. ·   
...видяхме ли сълзите на този измъчен ЛЕКАР?..
Разбрахме ли мъчението, на което го е подложила съвестта му, докато преживя часовете в ареста? Разбрахме ли паническите му действия след стрелбата - да заличава доказателствата, че е убил? Кого е убил? Един катил, чиито татуировки струват повече от усилията на ЛЕКАРЯ -
да работи, да живее достойното си битие на ЛЕКАР. На Човек, на БАЩА.

...Предадох пистолета на починалия си съпруг в полицията.

С интуицията да не си причинявам мъ
ченията на съвестта ми, ако утрепя катила, който посяга върху живота, който съм създала. Там, в Градината наивно държа под ръка вила, мотика и тояга. В Дома си - пак със същата наивност - кама и дебела точилка. Наивна съм, знам. Защото маргиналите унищожават РОДИНАТА МИ. РОДА НИ. А държавата ни ги кътка с кебачета - 0.40 ст...
И не е само ЛЕКАРЯТ.
И УЧИТЕЛЯТ Е.
ЧОВЕКЪТ Е.
УНИЖАВАН. НА ЗЕМЯТА МИ, РОДНАТА.

Представяне Живея на пазарището. Но не разрешавам на пазарището да живее в мен.
  • Необвързана



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ednalady - :-) познахте ли я/от Фейсъ..
06.05.2020 21:13
Представяне Живея на пазарището. Но не разрешавам на пазарището да живее в мен.
Необвързана
цитирай
2. milady - обичам сложни теми..краста )
16.05.2020 10:36
...какво би накарало..
една възрастна жена, на 75,да играе като.. 25 нар.артистки.))
и да се хилят така / ха ха хаха/
и подпиЧкват в ефира, с непознати/ и съмнителни / черни тролски хибриди
много просто - безумна самота, алчност, Хистерия, и неовладяна страст към контрол и..Доминация..и макиавелизъм..мдам..
всичко това, се..попокрива с разни..Идеали, Светли и мъдри )) дни и нощи
и безумни пуберски катаСтрофи..от заран до мрак...
"целта' е видна - мастурбация, и задоволяване на един
силно изразен нарцистичен Месиански комплекс..
ведно, с неистов стремеж , и ламтеж към лично обогатяване,
и жалко маскиран, прованс ..келепир ..
...който,има уши, ще чуе, който ,има очи - ще види..
/Книгата, Йоан
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262143
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол