Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2020 14:46 - къде отлетя Любовта,или наТВ екрана ?
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 517 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     image


image

  

 (( кофти..измислена..нереалистична инфантилна приказчица.. за..измислени блокови..мераклии..

я да бъдем, по Внимателни...нали, съм винаги мн сериозна..
да запитаме и Авторката, кого обича тя, и на кого "добри" думи изрича.М?
от къде познава Любовта, Обичта, освен..на Екрана..?
инак, всичко..Увисва на простора на..блокааа)...
...някак,плоско е, блудкаво, няма капка Истина, ни страст..
ще ти направя по аналитичен, психолог. разбор, някой ден
имам много по важни задачи / и хора в момента.
наслука...

Коментарът чака одобрение
Постинг: Рибарят и русалката
Автор на постинга: troia




Гласувай:
6



1. eva666 - беше ми..така ужасноо тъжно..
04.04.2020 15:12
грозноо, нелепоо, аз на 53, цялата в Черноо..а беше лято..
аз,най веселата,и забавна любимка..тази,която беше луда по Живота
защоо, Боже,така ме...предизвика () ()
цитирай
2. ladylady - празната киффла, мн ми е сърдита..
04.04.2020 16:39
ами, Балон под налягане..пука се.като го загрееш,с малко шамари..
ето,виж кака ти джуфла ,каква е на 53, и умри, злоботия троловъдна.
и на 46, сте ме виждали на морето..а,теб,грозно,недоносено,с ч.цицки))
обикаляте блокетоо като гладни..мишки, и кълвете..по вирт."мъжове"
и ,по 100 г пенсии..какъв ужаасТ!!
аз НЕ търся никой,даже и за +
и ти, и въртелушка,и буля троиа,анка-калпазанка, дрти моми, калпави..
тук, бебета, не правим ))
цитирай
3. eva666 - кратко лс...@
04.04.2020 21:08
РАЗГОВОР С TONSUN
/тишко тикоев, моят стар/52г/ "възлюбен"Ромео)...имам Апостроф..
изпратих ти лс..нали,се видя,колко "струваш",съмнявам се,че си го разбрал добре..
мине, не минат, и две Недели, и хооп, засърбите някъде..оз@де..къдее, в безпл.блоге
и хопп, да запретнем ръкави..и да лочим бира,и да се плюнчим 2 денЯ,и 2 нощи..
маалкоо сурат ,и акъл,на нефелната блокЕрска маса ,да дадем, и покажем....
как, "интересно",да блогуват,да пишат, да..умуват, а може би, и как,се правят...деца
апропоо,би, било многоо полезно, предвид това, че тук се навъртат /според мен
няколко момички, и вдовички, и 4-5 бабки..В този смисъм,не виждам точно..
и много ясно,къде се очертава "твоят" ,може би..бленуван,Виртуален..таргет...
и аз пиша многоо, ноо, аз съм чела/ и живяла/ доста насериозно..съдба,Характер,стил..
верноо,не ми достига времето, и Енергията,да опиша,и да прокоментирам всичко/всеки
а, пък, и не е нужноо.Все пак съм Дама, не е изискано, да си показвам..и розовите
гащи, децата, дръгливите котки, мръсни.килими..и,в юрганя /с кучите въшки..брррр((
знаеш ли.твоето поведение,от 5г те знам, ми напомня за думите на дон Хуан, за онова..
плашило на Двора, с магнета, и "пропуканото гърне", което,след като се напълни,
и..се пука) писах го вече. но,при К.Кастанеда,всяка дума,е бомба,импулс..озарение-Път..
заслужаваш,да те докладвам на най Високо, но тя, админката, вдигна ръце вече, и
от борна, от пРостоля, и кукушеля/ добре, че той гледа жена си/и малко,си отдъхнахме
ще се опитам,да ти дам къс от моята..милост.(аз съм широкаа Душа,зная 2 и 200..
Не ти харесвам лицемерното..поведение, и смешен фейс ( dressing code ..
/без поздрави, Юлия
Изпратено: 14:52 От: fun1001
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2268332
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол