Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2020 21:45 - търсете ки@лата, посреднощите@
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 507 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 01.03.2020 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  image


20. valdor1355 - Препоръчвам да се върнеш там, къ...
00:02
Препоръчвам да се върнеш там, където си бил, докато те е нямало в блога. Всички ние сме тук, защото МНОГО НИ ХАРЕСВА да сме точно в тази платформа. :)))))) На теб, както и преди няма да ти е комфортно. Видимо е, че атмосферата ни е в разрез с аурата ти. С няколко думи до сега подминавах такива мрънкала като теб, които не знаят къде ги сърби, но вземат, че измърморят нещо. Но ти изглежда беше последната капка. Вие сте невежи, защото не ви бива да вземете участие със собствената си визия за света и си мислите, че блогърите са тук, за да ви създават приятности и изненади. Не можете да схванете колко сте досадни и отегчителни най- вече на самите себе си, защото сте изпразнени от съдържание.

П.п: Аз бях единствената, която обърна внимание на постинга ти, напълно лишен от логика. Трябва да си благодарен за мегащедрата ми компания. :)))))) Не е нужно да ми отговаряш, защото не казваш абсолютно нищо. :)



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - търсете киффлата@ до психопата/ бг нар поговорка
02.03.2020 12:19


Автор: fun1001 Категория: Тя и той
Прочетен: 67 Коментари: 5 Гласове: 4




пульоо, кога ще спреш да ръ@аш киффлата..оЗаде
освен теб, и бабаРасса, тук не мърда вече...ни жива Душа!!!!
и недей,търси Вината у Блякоо- лъжеш долнопробно,идиотско..
и типично психопатско. стана ли ясно, или да го напиша 55 пъти,още
цитирай
2. milady - изгубени...в Мрака ))) серия 4 997 ХХХ сезон..
03.03.2020 17:26
а бее, подземно черно и вредно жабче..Кака ти Юлия е в Битките, от
толковаа отдавна, че тук си почива, и се радва на уютен блогов комфорт, и Златната си Есен)
а за, паричките, замълчи сърце,пази си там..автоджамбазина, да не останеш и
на ръба на минималната..350€...
че, и за Околовръстнотооо, си..закъсняла вече...

а за Деца в Мрежата, 'спорят 'единствено..Сиганки и трафиканти...
запитай се..пред огледалото..
до къде си пропаднала вече..
за 15г.празни и пусти Обиколки по леда, и Дарк Нетя...
потънала в
Ъндърграунда на всите..лузъри и..лузърки..
цитирай
3. eva666 - поспри да лъжеш, нагло ОЧудо...
07.03.2020 19:50
бабо неДело, защо ми коладиш.
19:48
умните пости? казах, че презентирам твои стари стихосбирки/ изгодно))
нали, уж,Черният ПиАр, беше..готин, ти си СараБернар,а аз.."куха лейка"
нали, уж..тази бабка на снимките ,не си ти? а ти си около 35 по 2, и отгоре...
тогава, защо ревеш бе!!мР@шооо
внимавай с мен!!,аз винаги мисля 2 хода напред..
ще залея..ямболя, варна и добрич/заради твоят имагинерен"лирически змей"
спри се..стара женоо, срамота, хората те гледат, и немеят , 15г кибикаш тук.
денонощно с 99 имена.НЕ лъжи, НЕ и мен, ясно,нали.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263293
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол