Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2019 09:01 - мокра котка..на хлъзгав покрив@
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 785 Коментари: 7 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ....гладни котки..
18.12.2019 09:08
на КУРицата @@@
кис кисисс киссссс..
цитирай
2. milady - не е важно,какво говорят зад гърба ми/ важно е,когато се обърна,да..замлъкнат)
18.12.2019 10:05

заТартюфель,и т.н. муз.възпитание за напреднали!!?

Автор: fun1001 Категория: Тя и той
Прочетен: 68 Коментари: 9 Гласове: 7




ремарка/ да седнеш в блог беКето, да се правиш на познавач,с една безобразно
нагла претенция на редовенГугъл търсач,не е кой знае,каква рядкост сред нас.
Когато,аз слушах Джон Лорд,Иън Гилън,Deep Purple, and Led Zeppelin/1968-70
бях около..13 14..Брат ме беше 5г по-голям, и си имаха фен-меломански клуб
още по него време, където се "зареждаха" с разни касети, и винил, преминали
някак през тежката Черна завеса на КомУнизъма,която ни пазеше от всичкото
"зло"..и отровни..западни..круши @ по, които..така жадно,се облизвахме @!@@
Как да забравя това..и,да заобичам Катюша и.Калинка моя..Оо,мадре миа!!
таа, именно този период, ме направи това, което...съм..)))
смелаа, лудаа..безстрашна,и неуморима боркиня с у червената отровна.хидра!

4. born - Да споделя с теб, че единствено се имам за себе си.
17.12 16:34
цитирай
3. saankii - дртата мома..хуичка..
18.12.2019 22:06
нали, уж имаше някъф крал.)))))
гледам, обикаля посреднощите пак...пенсиите, 'на уше'
баасии и падението..бих си сложила въжето,ако съм на тая;
цитирай
4. saankii - КОЙ, е по нагъл и проЗд, се чудя..цяла нощ))
19.12.2019 11:04
18. born - Ако бях апростолов щях да ти кажа : ...
01:23
valdor1355 написа:простата тъпачка, идиотка, която не може, да..коментира 'интелеген..

born написа:

Ако бях апростолов щях да ти кажа : "Аре, сиктир, брантио дърта неонодена". Но няма да го направя поради понятни причини и вродено и придобито възпитание... Амиин.

Просто нямам алтернатива и в края на краищата съм принуден да ти го заявя категорично още веднъж : "Аре, сиктир, брантио дърта неонодена". Амин...
цитирай
5. fun1001 - сегааа, туй, ще го дебатираме..утре, уморих се)
20.12.2019 17:01
Тъй като един човек със средно ниво на обща култура е наясно, че през по- голямата част от времето " горната част" упражнява контрол и подтиска "долната". Коя "горна част" ли? Съотнесено към социума това е управляващата прослойка. И така трябва да бъде, понеже ниската прослойка са невежи, неграмотни, хора без рутина в управлението. /
цитирай
6. fun1001 - ..не знам, защо винаги ме трият..
21.12.2019 10:00
на криво ли спа, фльори..

да ти споделя....има и ..многоо красиви и млади..Вампирки/тарантули,им викам аз
по тази тема,писах пр 5-6 г..за наша Въскъ.със зелените комбали, и тъ.Селфи..
хлоо, що не си плетеш...терлиците,мила @ или, иди на йога..
никой ,на никого..не пречи..ти си слаба и уязвима, щот имаш многоо..
излишни емоционални..потенциали
/ чети полезни АВТОРИ...а, не тези СМИ помии, оттук оттам..
просто приятел..съвет /и пак ме изтрий...не ми пука и на йота...
/кака ти..без усмивки..
Коментарът чака одобрение
Постинг: "Енергиен вампиризъм" или "отровните хора"
Автор на постинга: hloris
цитирай
7. milady - трала ла ла анка )))
02.03.2020 20:05
хубави тра ла ланки...ги забъркваш,за бабички, с унуки..
жалко, колко е несправедлив..живота...
ноо, такъв е строгият модел ..ин -ян...
Юлана, не и пука..за нищоо..вече е умряла, а камо ли за няк'ва смешна котка..
скучен е този свят, и аз искам...в Океана..
това ми е мечтата...благодаря!
Коментарът чака одобрение
Постинг: Трите русалки
Автор на постинга: troia
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2278348
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол