Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2019 14:28 - Осторожнооооо!!!!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 821 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 12.11.2019 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ауу, бърболеске.. да не ме изтриеш ..сега?
09.11.2019 17:30
Автор: valeska Категория: Музика
Прочетен: 9 Коментари: 0 Гласове: 2


*
*
*
Тази музика беше
като първа целувка -
искрена, нежна и свята!
Като трепетен полъх
на вятър – милувка,
като изповед чиста –
обятие!...
Пианото беше олтара,
тя – Бога!...
Из въздуха сякаш
звънеше молитва…
И някаква странна,
радостна болка…
в сърцето ми сви се
и тихо захлипа!
цитирай
2. milady - :-))))
09.11.2019 17:31


17:29 - :-))
ти ли го натвори..стихчето, бряххх талант нечуван!!!
амиии.шамар зад врата...
Коментарът чака одобрение
Постинг: Лунната соната
Автор на постинга: valeska
цитирай
3. peperutka - моля, да бъде свален поста, пълен с омраза, обиди и и клевети!!
10.11.2019 09:13
09:08 - моля, да бъде свален поста, пълен с омраза, обиди и и клевети!!

Автор: peperutka Категория: Тя и той
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 09:12




Уважаеми, админи!!
В последните 3г, многократно ви предупреждавах, за наглите посещения
обиди, и клевети на тази потребителка -Роса Копукова /61..
напротив, в последните си..садистични и хаотични истерични действия,
тя,предприе ,оше по крути маньоври, да краде снимки, и плюе по нашите
семейства, деца и внуци. възмутена съм и потресена от тези ежедневни
грозни сцени..Тя въвлича и маса, непознати хора, които не присътват тук
и не могат и с две думи да се защитят..

Знаете, по Закона за "речта на омраза", това е престъпно деяние,
за което автора , и респ.разпространителят / съотв.сайт/ носят тежка вина
и Отговорност..

Моля, да предприемете назабавни и най строги мерки в този срамен
прецедент.който се разиграва в сайта от 4-5 год..

Надявам се, с уважение!
Юлия П.Тодорова
цитирай
4. peperutka - криво да седим...
10.11.2019 15:51


:-))))
Валери, то е ясно...коЯ те краде..
бездарната..Мушмула, без свян и капка съвест
Теб, те знаЕм "целият" Фейс)))
гадно, то затова и те преследва ,от 10г и от 6 ч заран!!
забравил го Бог..уви..тежка карма, разбираме, ноо..
така ,оправия нямааа.лельо..нали уж четеш..туй онуй..

разбягаха се хората от тук...нетърпима воня настана..
аз просто имам. Г Енергия и Любов към Истината..
отстоявам..Идеал....
срамота и на Съд , да идете../деца има болни, стари хора..без храна
нечовешко е това нейното...злоба, завист, преследване..
Срам и срамота!!
/юлия
Постинг: КОЙ ОТ КОГО КРАДЕ 7 КЕСТЕНЧЕТА?
Автор на постинга: 4udovi6teto
цитирай
5. peperutka - значи, усеща се в сайта....
10.11.2019 19:20
значи, усеща се в сайта..
04.11 19:52
някаква зле прикрита, и трудно контролирана..омраза, безсилие, и бяссс
у червените матрьошки, по късно,ще ви дам да видите..и Бай €конома,
как се е разпенил при Блеки, който сравнение с него един Кавалер!!
..Все пак ,аз съм Дама, гн Скрудж, нишо, че не съм Червена Чума
и никога не съм била, омаскарена с няква пръднала боя/ ти го каза
а за разведените булки, поискай извинене, защото тук падна и под...коня си
на мен не ми пука.Аз никога не съм била сноб, аз съм Воин, и затова
умираш от ярост и мъка...
/сигур си латентен Емпот..нт..сигурноо, аз рядко греша,нали съм гл Санитарка
особено , с мъжете...така сте сладки и ...прозрачни..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262694
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол