Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2019 21:45 - модерни Времена@
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 517 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

/ обновено...
  Mъката на  самотната Муха Ханка, от село Троянка - спирка Факултето 

Решила една Муха да бъде добра. Омръзнало й да е самотна, тъжна, неполезна..
Фръкнала из махалата  на опознавателна обиколка тя...мдаа..каква скука и тъпота..
..гледа, пита, и тук и там ,се поспира.Чуди се ,как  и на кого да  досади, 
и  някакси..да се..предложи..
Аз съм полезна..малка, и даже добра..търся компания за..плямпане и празна  хвалба..
....седнала  на пейката пред  блока тя,и започнала напевно и банално да мънка
 знаете ли, мили  хора, аз съм тъй  тиха, начетена,  и добра и...веселячка  една ..
 поседнете край мен , нека да позагубим заедно от  тъй лежерното наше време..
дали, ще  загубим време, или па, ще си погалим..празното  кухо Его..се е полезно...
речено сторено, сЕди буля  Анка Троиа, и се киска , и моли се, къде, на който мине

 Елате, хора, моите думички са вълшебни, добри,за бабички и лелки, закуска, мюсли..
 за стари мераклии..и най вече анонимни ергени-нишан  за веселби..
 Решила  да почака за компания. милата муха анка..и етоо пред нея подскача една   въртелушка, с омотана рокля..и вампирски  сини очи..
 била  тя Вълшебница на морето и ветровете/ хи хи хи...
 и  талисман  на  мъжкото стадо вехто...

  Ей, накъде тръгнахте всички? елатее на седянка, мили хора..
 защо бързате, елате да си побъбрим,и дружно посмеем..
  любимата ,баба  Юлка,Кума Лиса ,да смъмрим, и осмеем..
 Не искате ли да си побъбрим? ейй, ся ще ви гепна..и по дупарата - плесна..
 уморила се  да се върти в кръг Мухата, и най накрая..кацнала  на перваза...

 

 изморена ,тя дълбоко и мъдрооо се размисли, и едва промърмори:

   Няма полза да съм добра. Пак съм си самичка, и даже...комшийката вече
не ме  иска..Охх, мъко моя..нечовешка...защо ме остави тъй честна и клета....

Изведнъж в далечината съзряла бодра стъпка, и..не щещ ли   веселата муха...
ела , елааа , ма сестро!!  и аз съм сама и тъжна, ела ще си направим  Райски купон.
 Каква радост, не щещ ли,Дружката я съзряла, и до..колибката на ханка се спряла...
запъплила  радостна към нея, за да си побъбрят и блоковият живот обсъдят))))

В последния момент размислила. Нема се женя, гледай ,каква компания за Чудо си
намерих..хем е лесно, хем приятно, хем..така неглиже и шармантно..
Била гладна  за Човешка любов, и мъжка топлина и  твърдина, нооо и това...
 ще..замести мъката и Пустотата на тъжната Очилата  мамунка - Анка.. 

-   Какви добри дела само правя! 
Ето, още една  мома- изкукала, веселаа...ноо редовно на плета @...
 кой ли ще ми го признае?! Светът вече се е променил. 
Добрината и  семплата  женска Природа,  вече не се цени.Уви!

 нека да сложим пауза / и да пази Бог от лоши очи)




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - за Путина!!! ..равниссс...
07.10.2019 15:22

“Рим, Берлин и Токио,

верни на борбата,

скоро ще наложат

нов ред на земята

Българио, Българио,

щастлива си сега,

в ръцете ти, в ръцете ти,

са всичките блага”

Ето моето предложение за днешно продължение:

“Москва, Иран и Ердоган,

верни на борбата,

скоро ще ни вкарат

ведно в халифата

Българио, Българио,

със руски ятаган,

щастлива си сега,

че заедно сме

с Путин, Иран и Ердоган!”

цитирай
2. peperutka - чинке анке...колкот съм дообра!! 3 иж съм..по лоша/ нали така..
07.10.2019 15:23
- Какви добри дела само правя!
Ето, още една мома- изкукала и веселаа...
и тя редовно на плета @...
ала.. кой ли ще ми го признае?!
Светът вече се е променил...
Добрината и семплата женска Природа,
вече не се цени.Уви!
цитирай
3. milady - старата мома анка/ троиа/ умира от яд, че жоро я зарязал на първият ден, оше на кафето))
24.02.2020 17:37
15. troia - Ами защо да не се запознаваме!?
23.02 22:01
Аз лично много искам да се запозная с Юла. Да си разменим телефоните и тя да ми звъни посред нощите, защото е тъжна и самотна. Да ми се оплаква и да ми споделя проблемите си в блога, а аз да я утешавам като най-добра приятелка. Ха ха ..чак си повярвах. Майтапче.:))
Много хубав постинг и с хубави послания, а който разбрал - разбрал.:)
Приятна вечер, Валеска! /Това за личните данни е много вярно между другото. Познавам хора, които са пострадали сериозно в нета, така че всеки да се замисли дали си заслужава риска./
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262579
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол