Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2019 09:09 - И Н ФЕ Р Н О
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 811 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


ИНФЕРНО/ 05 05 18г


 Аз съм Истината ,Пътят и Небето...
Върхът, алпийско бял...и жълтото Слънце..
след мен...лети Безкраят..после  Пустота...
 
Преследва ме Ефимерна Оптическа яснота
 
и черни гротескни мумии на  всяка стена.
 

 Ада ме  преследва  с бясна дивота..
Тук няма живи хора ,само  хищни птици. 
които се  хранят с моята Самота...
и, кълват от топлата ми плът.. и кръв..
 О, Смърт, ела!

 потъват спомени без никаква патина.. 
 последни глухи  стъпки стряскат нощта..
 пипалата  са лепкави,като зло Октоподно Нищо. 
 а ,То нихилира образите,
 изтънели в пустота 
 маркирани с лъчите на  Любимата Черна звезда..


   Тогава плъзват  жадни и  безсрамни сенки,
   из моята наПиссана  литерат.тъпня...
   а, как  очаквах...светлото Начало.... 
   онъз любов греховна- несбъдната икона, 
   неПростена, невинна ,пропадам в черното огледало...



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - посветено на...маман делка
06.05.2019 10:54
? пресвета дева от Гваделупе,
забравих, че ти си..с 12 Духовни.Аватара.../мила пределке, бог да те съди



eva666 написа:
добро утро, маман..много полезно четиво.. ноо имам и апостроф.
Гергьовден е езически и..свин ски празник, с месо, огън, жертвено Агне..и т.н.


Добър ден!
"Маман" ти отива повече на теб. Все ми става смешно когато по-възрастни с десетилетия от мен, хора ми викат "баба". Баба, разбира се е обидна квалификация само за вас с чудовищното недоразумение, за мен е титла и ще се радвам някой ден да стана баба на поне трима внуци, Дай Боже! :)))
Коментарът чака одобрение
Постинг: Алхимията или да открием Бог
Автор на постинга: wonder
цитирай
2. eva666 - задочнооо )))))
06.05.2019 11:18
- мила дела, аз те апострофирам, защото..да станеш оше ПО ДОБРА!

"Душа душа да не поробва и дух духа да не подвежда."


нали, държиш, че си мн.млада, по малка и от моят син..???
та ,затова, учи се от мен.. аз съм на две по 30..
няма как да изчетеш, и да...изЖИВЕЕШ толкова, не го усуквай..
наблюдавам,опитваш се, да прикриваш..духовна гордост, която е един
от най тежките и трудни Уроци по Пътя на Воина...
един ден, хвалиш..Христос, друг ден..колобрите, утре..Буда?
сядай, пак да четеш,имаш още работа, мила..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Алхимията или да открием Бог
Автор на постинга: wonder
цитирай
3. level6661 - пак ли, аз съм....виновата...
09.05.2019 09:03

и,хоопла на тази тъпоскроена Ремарка, се сбира на момента..тролската седянка,и що...

ами, Юла не знаела, къде е "Пиета"..и какво е това..в Нотр дам дьо Пари..?!
2г го разказва тоз "€коном-бъзик", като някакво ярко тъпоостроумие, при условие..
че, аз никъде, не съм намекнала, дори, че Пиета в Париж , е на Микеланджело..
и, разбира се, съм..папала "Еклери и Плезири" мн пр иконома..затова, и
нямам под ръка..дигитални /снобарски/ Тути фрути снимкови архиви.. WTSh,,
тези засукани френски пируети, те ги пробутват редовно /нямаш сестра, но тя е К..ва..
Не, че някой средно...нормален читател..ги отразява..
но, това е една дълга Тема..и касае Троловъдното..братство на блок.чинки..

моля ви, не стреляйте по Касапина, той ,толкова си може..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263550
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол