Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2018 22:15 - ДАНСа на прованса
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1386 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 30.12.2018 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      image


 !! що не ми го дадеш тоз Блог под наем...
19:51 слаба ракия си, бляко..
дай ми само..15 минутки...Слава..

7. milady - май май..ти си говориш..сам..алабала многооЛейко..
19:47
писах, че пр 1г, или 1г и половина, изведнъж се фърли, да щракаш наред..
квото ти падне...па даже и WC в MALLa.. Ни кола, ни Смартфон ни Епъл.
ни пари, нямаше Гошо като те срешнах, че и още 3 г сл.това .
Добре, че Божката започна работа , рано рано...че да се фукаш тук, Селоо...
лика прилика си ,Гошо със хистеричната тръноффска..пипитутка..
кака въскътъ, със ежедневн селфита...Но тя поне не лъже, семпла е..
а, кога аз имах Първият ГСМ, Мaxon, 1992, ти си играеше още с малката чурка..
и той струваще цифром и словом..1 000 /Хилки/ или..5 сред заплати..
но, не обичам да си разказвам Майчиното мляко тук, сред тази Селения.. 
още подробности при Бляко, ако ми пусне аванта и Трибуна..
жалък смотан комплексар...затова ли ми изтри Поста пр Коледа, 
и безобидните коментарии....
жалка, смешна свиня панаг"рска..затва ще умреш в самотия..
ноо, ще се върна и Аванта няма да има този път..
Предупреждението ми е желязно..
Казах!
Юлия 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - лудото..ге4е, Мастъра ,и Царя на Митоландия...
30.12.2018 22:38
нямат край тъпотиите и лъжите на тоз нещастен боЛкук Нетен
то не беше ДАНС, не беше у Канада, не бе в Амстердам...НАСА..
колата на съседа..още 3 БМВ та, и една кохорта ТролоЛебедки..покрай неГо..

оня ден ,пиша кратък пост/мързи ме да пиша чаршафи..кат луда...
Първият ми ГСМ беше Maxon,за 1 000 лв.,през 1992...5 сред заплати..
Винаги съм имала най скъпото, преди всички..
разбира се, имах и телеф, Панасоник,домаш. за 500$, със секретар..
моите дружки ме закачаха, че имам >лична камердинерка..
Моят Съпруг беше моряк, трампово плаване, дъълги рейсове
до Канада, Америка, ЮАР, Корея, Индия,Сингапур..Русия...
аз бях 5 год. в сис-мата на ВТО Кореком, управ на Търг. обект../и още 20г с две семейни Фирми..
това съм учила,ИМТ и после задочно МИО, като се роди Големият ми син
Бедна му е Кухата лейка, Юлия с колко пари си..играеше...
хайде, сегаа,и снимки да вадя за всичко, като..изкукалите веселушки..
смешници...




цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2275752
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол