Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2018 21:38 - моите помпозни...бръщолевини
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
0



 

         насаме...
        



        Аз ,разбира се , нямам нужда от НИКАКВА РЕЛИГИЯ, за да съм ГЕРОЙ/т.е. АЗ
        колегата Севт,ТИ пишеш  пост, задаваш /интересен/ въпрос..и аз репликирам...
        по ТЕМАТА, с мой ЛИЧЕН ПРИМЕР..стегнато, без да се разливам..и обиждам...
        запитваш ме, и  после..НЕ отговаряш най невъзпитано..това адекватно ли е..
        иии хоопп..после, сядаш в блок  бъгъто, и започваш всеки втори постинг..с Юлия..   
        добре де, и ЗАЩО аз да  търся твоята Светлина, след като съм тук 6г.с мое име?
        / не знам, какво си изучавал..и дали си на 58г..дали си мъж, или жена, или поп..
        ноо, не си наясно..с Психология, Логика и..Самопознание..ни..Бутикова Мода.)))
        Личи си и без  доктор, и така...
        Който има Очи, и Уши..ще намери..Истината...

   13:10 - Юлия, Автор: sevt9 Категория: Политика   image 
Прочетен: 19 Коментари: 0 Гласове:  0  
Последна промяна: 13:12 
  
С отразена светлина ,не можеш да станеш звезда!

Поведението ти е на пиявица,която няма собствени интереси,принципи и убеждения,но затова пък има мнение по въпроси от които нищо не разбира.
Това е блог, а не форум! - тоест - Всеки публикува мателиали според разбиранията си  и интересите си и не търси чуждо одобрение или мнение, нито пък си търси компания.

Поне за мен е така!Знам,че коментарите "качват на хилядниците",но това е занимание за хора с конфекционно мислене.

Моето е бутиково.

Ще ти одобрявам коментари само когато са смислени и не засягаш собственните ми убеждения.Още по - малко - богохулстваш!

Ето ти "петте минутки слава"



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2278994
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол