Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2018 21:54 - лайф на село и в кревата..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1434 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image





Интернет Сцената е голямо  изкушение

за начинаещи, непризнати и перманентно натрапливи

невротично –хистерични гастроли  на лабилни персони, които

не се свенят, да ни споделят всеки  свой ден и час, от така

многоо забавния им и интересен лайф на село и в кревата..

„осъзнатото мислене и осъзнатият начин на живот.“

Напук на това, което си мислят някои блогови анонимни

субекти, аз винаги /старая се/ загатвам теми, които

са пренебрегнати, и дори осмивани в нашето блог бг..

Смятам,това е мое л. мнение ,и не  визирам никого днес,

че Поезията в най различните и варианти, категории,

и ..окраски, е представена  определено предостатъчно тук,

лично, аз спрях  да досаждам на Уважаемата /отегчена /

публика с моите интимни и тайни  възвишени поднебесности..

и безсрамни страсти ,в стил битов и откровено „спален “



този отговор ми дойде спасително, някъде над облаците

около 10 000м над Берлин,
защото открай време имам тревожна

клаустрофобия ...
/от тесни пространства и тесногръди персони/








Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :)))))...babi Rossi ми сложила 1000 минуса
04.09.2018 23:52
това тук надмина...

и..най смелите ми мечти..
да напиша Романа на моя богат, интересен живот..
ето на ..върви Декамерон-а..с пълна Сила и в Слава..
благодаря на най-добрата Публика..
аз съм винаги
Юлия
цитирай
2. troina - Чудесна Не пипай първа вампир луд и ненаситен
06.09.2018 14:14
...Не пипай първа...
... дърта злобна...
още грозна и отмъстителна вещица
затова те критикувам...
и няма да спра...
нещастна жено…. долу мръсните ръце от Юлия
всички те разбраха какъв си боклук
Истината винаги печели…
дори да умреш... от яд...
Изпратено: 14:12 От: troina
цитирай
3. milady - !!!!!!!!
09.09.2018 20:21
Спри да ставаш за смях и.да се лигавиш

Спри да ставаш за смях и.да се лигавиш
..Аз пък изпрах.. наготвих една тавичка
пълнени пиперки с кайма... ошетах...
и дори сложих ябълковия щрудел да се пече
Тук ли споделяш твоя душевен комфорт
злочеста моя..Еми...
мила ми венето
Такава загубана като тебе не бях срещала
Спри да ставаш за смях и.да се лигавиш
с всичките 99 профила на баба Wonder
срамота стара жена си... с богат опит
Защо не си говориш и споделяш с хора които познаваш
какъв резил на дърти години
Юлия клати тъжно глава
/Извинявай за препинателните знаци
да не получиш невралгична.уртикария...
пиша легнала
Изпратено: 20:18 От: milady
цитирай
4. milady - нема такова театроо немааа..
10.09.2018 19:21
мила бабке , с 99 лица и имена
трупаш си твоите си глупости..
като баба ,която..катадневно бае..
аз те питам едно...виж си коментариите..
ти ми трупаш розАва баластра..
а, бе Жена, ти на кой Свят си, усещащ ли се?!
поне..малко от малко.
ти, на мен за ПЪТя..
да ми проповядваш..Делло!!!!!!
остави Валери , той има към 5 000 последователи..
ти..към 200..
ее тук са повече, щот си анонимна
и те мислят за..Красавица/макар и дърта
безумно нагла..циганка, такава Лъжкиня си..
ноо, то е щот си тракийка и.. копанарка..
нагъл Елементалий с Интернет, и Спирала..
Изпратено: 19:20 От: milady
цитирай
5. milady - 5. rosiela - Нещо пак си превъртяла 10:48
15.09.2018 17:33
блогофф боклук..намери си Друг..
мижитурка некадърна..
защо се мъкнеш след хората,като вампир гладен..
бягай..мършо оттук
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263247
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол