Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 22:20 - за 4ий!?
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 215 Коментари: 0 Гласове:
1



 От вчера 
се чудя на всички,
които си въобразяват,
че пишат нещо толкова пророческо като числа за джакпот например и всеки ден си крещят лудостите от първа. 
Отдавна не толерирам смяната на гласове и коментари, сигурно понеже блог бг като място за изява не ми е приоритет. Изненадвам се обаче, че все още има блогъри, които вярват, че на първа ще бъдат прочетени от повече хора, че от там ще кажат Истината или ще променят на някого начина на мислене- нищо подобно. Смятам така, понеже имам наблюдения върху няколкогодишното ми блогърстване: Значи има само един човек, който ме чете действително внимателно(!). Да кажем, че има още десет, които ме поглеждат по диагонал. Останалото е помпи, случайни минувачи или хора, на чието присъствие не държа. 
Вас колко човека ви четат ВНИМАТЕЛНО, дори след това да формират негативно мнение, което е истински дар, в сравнение с лицемерно мъцане? ;)


***

И аз циклично започвам да си задавам разни въпроси: "за чий пенис" е този зор за първа? Тези, които за един месец са харесали 300 или повече постинга, всичките ли ги прочетоха така, задълбочено? Значи, уважаеми гости на блога ми, имам шест профила, с които мога да си чукам гласове. А мога да си направя и още 60 със същата цел. Мога да обикалям като простинал кон из блоговете на хората и до десето число от месеца да имам в статистиката си 200 гласа, които съм дала, а до 30то число да са станали 800! ;) И като си публикувам дълбокомислията, двайсет да ми връщат гласчета. Мога да се примоля на Помпадурчетата да ме помпят яко, а може да взаимствам и други стратегии за реклама и "популяризация"! ;)) Но не ми пука къде съм в класацията. :))))))) 

И Не!
Светът не може да стане 
по- добър,
и да ухае по- красиво
там,
където са лайната.
И не е жестоко 
да се използва
дезинфектанти 
срещу тях. :)
И изобщо НЕ трябва да се занимавам 
с лайняната им психология
и да се поставям на тяхно място!
- Ами не искам дори мислено да съм лайно с манията да вися по първа.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2280296
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол