Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2018 14:11 - „Голата истина“- Пулицър за сапунка
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 856 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 15.05.2018 17:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   image

  ....
Корти е тук от 2009-та година...
Пише под НИК, който вие така и не знаете (не си ме чел, за да видиш, че понякога я наричам Бюти, защото беше свързано с НИК-а й когато се "срещнахме" и запознахме)...


 Ето Голата истина и не се измъчвай повече 
Венци тук искам да те подкрепя
Аз познавам Г.Ст.Г точно от.2013 година
щяхме да ставаме гаджета
Аз изглеждам разбира се 10 години по-млада..нз..
ноо, когато проследих какво пише този мъж тук
веднага разбрах че той е тотално комплексиран графоман
който има много профили тук
а най-любимият му номер е да си създаде женски профил
разбира се с единствената цел да се хвали хвали, и хвали
веднага му го казах и се скарахме жестоко по Skype
пет години пиша затова .Тук всички знаят неговите митове,
легенди и нагли измислици..ее, винаги има и баламурници,-чки..
и последната му приятелка тук С/ блондинката с чук
може да потвърди моите думи--- няма никаква кортана...
ние често си говорихме  с нея в Skype за нашият луд герой
просто Човекът е болен в главата, той затова и по 20 часа тук
жалка история, тъжна... и няма край тъй като гледам...
поздрави от мен Юлия

Изпратено: 07.05 21:24 От: milady





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - beautifullcreature...
15.05.2018 14:17
its not cortana :))
just one more... of Go..
that s all the..„sancta simplicitas..“

O sancta simplicitas! -
О свещена простота! (думи на Ян Хус към хората, добавили дърва към кладата му,
за да им се опростят греховете)
цитирай
2. getmans1 - . . . Де го тоя постинг? its not ...
15.05.2018 23:53
... Де го тоя постинг?


milady написа:
its not cortana :))
just one more... of Go..
that s all the..„sancta simplicitas..“

O sancta simplicitas! -
О свещена простота! (думи на Ян Хус към хората, добавили дърва към кладата му,
за да им се опростят греховете)

цитирай
3. milady - нали уж ме познаваш, аз НЕ лъжа/ не търся дивиденти и френдски кръг. Успокой топките
16.05.2018 08:31
Жоро ти също си имаш твоя капацитет и твоите качества
залиташ много да критикуваш околните и да ги подценяваш
забележка която Доскоро правеше на мен
трябва да се приемем такива каквито сме
и препоръчително да напускаме този формат
за по-дълго време…. аз също….
не се тревожи за мен имам достатъчно силно критично чувство
и Отлична самооценка мисля че си забелязал
Признавам си че съм доста емоционално но всеки си има слабости
Благодаря ти за доверието Жоро и хубав празник.и наздраве
Пп.
Успокой се Послушай ме Все пак аз съм доста по-голяма
Изпратено: 05.05 22:18 От: troina

Благодаря ,че ме защити пред лошата клевета на РосаБоса.
цитирай
4. milady - ж, ставаш за смях много отдавна, Радо никога няма да напише това/по-горе. Спасявай се
16.05.2018 08:32
2. getmans1 - . . . Де го тоя постинг?
its not ...
15.05 23:53
... Де го тоя постинг?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262300
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол