Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2017 23:47 - трололАнка..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1363 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 01.10.2017 21:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


  АЗ  изтрих снимката ти ан4е...не съм  луда садо-мазо..
  но, ако продължиш да мамиш и лъготиш, пак ще я върна..
 
    

Re: Re: моля отговор чакам..

мила анке,не искам да ти разваля комфорта,
поведението и приятелския кръг в блога..
тъй като аз съм смел и открит човек...
действам бързо и умно, утре съм решила,
да информирам твоя пряк Шеф,с какво се 
занимаваш през раб.време..
във ФБ и Ютюб, разбира се, имаш вече колаж..
съжалявам те, но трудните уроци в Живота се
усвояват много трудно..,всички се учим.
надявам се по този/остър/ начин, да допринеса 
нещо за твоето личностно развитие.,все пак си около 46г
съжалявам, че изобщо те познавам..,
но ти си буташ гагата..нахално,характер,култура,или  темперамент?
Юлия

Изпратено: 29.09 21:20 От: milady




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - имах 2 уникални комента,но който не иска Мира...
29.09.2017 23:48
23:44 - тролоанке, защо ми триеш комента..
аз ти давам само 3 съвета, как да пишеш
по-талантливо и ..близо до Реалността,
и читателя, респективно..

www/маркетинг/осемте-правила-на-късия-разказ-според-кърт-вонегът

/ това е поредна твоя измама и фалшификация....
не е коректно, и ще го споделя при мен..
дай си месец почивка, и си проветри главата..
че, става доста...обезпокоително..
големи жени сте, на по 40 45 год..
с най добри препоръки, бях..
Юлия
Постинг: Женен мъж
Автор на постинга: troia
цитирай
2. ladylady - това горе е блоговата...дърдорана ана...
29.09.2017 23:59
тъй като е самотна, нешастна и ощетена от живота застаряваща
мома на 46 г, ан ка, реши, че ще може да се будалка с кака си Джу..
в тъповатите си жалки чалгарски „къси разказчета“, които размята тук..
вече 4/5г , под аплодисментите на...разни депресирани, и като нея
забравени от хората и Бога индивиди..
така, анка е решила да си „прави веселото“, и то през Раб.време..
за да не умре от скука и забрава преживе.....
тъй като има една Фрутка и един Тутко, да и дават фитили.
тя забрави, че аз съм Реална, а не ..анонимна клюкарка, като нея..
освен това ,мога да пиша и по-добре..
то се вижда, нали...

цитирай
3. milady - драги съблогери,анка ми каза пр 15 мин,по тел, че НЕ е активна ...
30.09.2017 00:03
00:00 - Съобщение!

автор: anin категория: Лични дневници
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0



Драги съблогъри, съобщавам ви, че спирам да пиша в Блог.бг.


цитирай
4. milady - защо не си учила в Гимназията Психология и логика..калпазанке..
30.09.2017 00:06
когато реагираш..така, и един ученик, би ти..усетил измамата..
аз ,защо не спирам да пиша?
никой не може да спре Истината..
/толкова е просто..
като..2 и 2 ...
/потърси сайт за ...мъже, мила моме..
ще ми благодариш после..цял живот..
кака ти
цитирай
5. katara - анке, може и Сама да остана накрая..
30.09.2017 01:10
аз зная..какво Търся..
а, ти си направи и..чат, даже...
няма край твоята..халосия, даа..
ноо, когато имаме двама спорещи..
Съдията ще даде право на този,който НЕ е анонимен..
нямам други въпроси..
Съдът се оттегля..на...Виски..
Chivas Regal 25 Years Old -
cheers
цитирай
6. nalia - Ах, тази блогърка Юлия!
30.09.2017 08:05
Как ли е докопала телефона й:))
Горката котка! Щото това виждам в профила на анин.
По едно Маууу за нея и за редтъпис!
цитирай
7. katara - Налиа, телеф на анка беше публикуван тук от Ж.който сега..ще я.. спасява!!
30.09.2017 08:19
анке,тъй като аз съм смел и открит човек...
действам бързо и умно, утре съм решила,
да информирам твоя пряк Шеф,с какво се
занимаваш през раб.време.

освен това аз и звъня директно в Телеф.централа..
за да докажа, че тя е Троиа и се крие под това име,
за да ме плюе..
Е, кой каквото си търси..
все пак, аз съм Реален образ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2275511
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол