Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2017 09:50 - :P:P:P
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 888 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - добър вечер..
11.02.2017 20:09
20:02 - добър вече, троиа..
нарочно,изтърпях да видя първия коментар..
и той е излезе още по–ужасен от това което очаквах,
дори и от твоята немощна капризна муза..
мила, знаеш ли, по добре се върни при
Баба Яга /там си добра,в твои води, и не съм те критикувала,
дори, когато се опитваш, да ме клъвнеш злобничко..
троиа, аз не се засягам от кой да е, просто съм искрена
и НЕлицемерна до краен предел..
ако ми позволиш, бих направила подробен литературен
анализ на това ..хъм вяло разказче..
което ме...раздразни, а не просълзи...
оставам с внимание
/Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Друга реалност
цитирай
2. milady - следва ...
11.02.2017 21:28
благодаря за търпението, катя..
аз не пиша за пари /и не бих писала в Б-я
при тази ужасна пълзяща корупция ,
и шуробаджанащина...
мога да бъда и по прецизна в литерат.крит.анализ..
но, все пак ти си ..лаик ...
аз , също..
представащ ли си, ако се завърти тук един ист.литературен критик..
ха ха ха...каква срамота ..
аз съм Юлия, благодаря..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Друга реалност
цитирай
3. milady - катя ,аз обичам всичко,що е истинско, а при теб това истинското липсва ...
12.02.2017 18:18


Иначе нищо ново не каза. Знам, че не ме харесваш. А разказът наистина е "вял" за твоя вкус, защото няма нещо по-така...френско:)) Нали знаеш, че имаш избор да не ме четеш. Нямам нищо против. Казвам ти го най-искрено.:)

///////////////////////////

ти може и да си добър, порядъчен човек,
но,писането не е фасулска работа ..
все пак сме пред Публика ..
аз затова се спрях..
досрамя ме...
а,къде ти е „слабото място “ ?
преиграваш, мила...
точно ,както една слаба актриса, сорри
личи си фалша...
даже и при ...онази историйка за ..свирката на колене..
и не го казвам за да те обидя,
затова си коригирах изказа..
аз съм капризна много ...
и страдам също от това ..
хубава вечер, уморих се..
;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2279050
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол