Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2016 18:44 - къде си.....
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1179 Коментари: 3 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



        

                                

  Къде си ,май лаф….


                 искам пак да чуя онези думи

                 така нежни... и така  силни…

               „ти си моята  жена любима,

                и, това е последната ми дума.“


                https://youtu.be/uhV4me_k8Y8

                coming back to Life-

                Pink Floyd...

 


                    image
 




            Къде беше ти, когато бях изгорен и смазан.
Докато дните минаваха, гледайки през моя прозорец.
Къде беше ти, когато бях наранен и безпомощен,
защото думите, които казваш и нещата, които правиш ме обкръжават.
Докато се захласваше по нечии други думи,
умирайки да вярваш в това, което си чул.
Аз гледах право в сияещото слънце.

Загубен в мисли и загубен във време,
докато семето на живота и семето на промяната бяха засадени.
Навън дъжда валеше мрачно и бавно,
докато размишлявах над над това опасно, но неустоимо забавление
и реейки се в тази небесна тишина
разбрах, че моментът е настъпил -
да убия миналото и да се върна към живота.

Аз се реех в нашата небесна тишина.
Знаех, че чакането започва
и се устремих напред... към сияещото слънце.



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. loverka - Първо послание на Св.Апостол Павел към коринтяните...
30.07.2016 16:13
1. Да говоря всички езици човешки и дори ангелски, щом любов нямам, ще бъда мед, що звънти, или кимвал, що звека.
2. Да имам пророчески дар и да зная всички тайни, да имам пълно знание за всички неща и такава силна вяра, че да мога и планини да преместям, - щом любов нямам, нищо не съм.
3. И да раздам всичкия си имот, да предам и тялото си на изгаряне, - щом любов нямам, нищо ме не ползува.
4. Любовта е дълготърпелива, пълна с благост, любовта не завижда, любовта се не превъзнася, не се гордее,
5. не безчинствува, не дири своето, не се сърди, зло не мисли,
6. на неправда се не радва, а се радва на истина;
7. всичко извинява, на всичко вярва, на всичко се надява, всичко претърпява.
8. Любовта никога не отпада, а другите дарби, ако са пророчества, ще престанат, ако са езици, ще замлъкнат, ако са знание, ще изчезнат
9. Защото донейде знаем и донейде пророчествуваме;
10. но, кога дойде съвършеното знание, тогава това "донейде" ще изчезне.
11. Когато бях младенец, като младенец говорех, като младенец мислех и като младенец разсъждавах; а като станах мъж, оставих младенческото.
12. Сега виждаме смътно като през огледало, а тогава - лице с лице; сега зная донейде, а тогава ще позная, както и бидох познат.
13. А сега остават тия три: вяра, надежда, любов; но по-голяма от тях е любовта.
цитирай
2. kiamzena - За любовта ми харесва този израз:
31.07.2016 09:15
Може да прочетеш хиляди книги за Любовта, но това няма да те научи да Обичаш.

цитирай
3. milady - даа, и не само с Любовта е така...Благодаря за прочита.
31.07.2016 17:22
kiamzena написа:
Може да прочетеш хиляди книги за Любовта, но това няма да те научи да Обичаш.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2279203
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол