Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2016 12:12 - Човешко, твърде човешко/ да окрада и Ницше аз/
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1364 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 21.06.2016 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

      

    https://youtu.be/XmwkjT9oO2E

  

                        The second Waltz- D.Shostakovich

                

     Имам нова тръпка, влюбих се..трансцендентно/ хм?

    ахх,колко тривиално, банално ,човешко....

    просто  твърде  човешко…

   И, така седя си аз мързеливо, лежерноо ,забита

   в лапниТопа, като че ли е Салата тути фрути..

   няма как всички сме вече „тук“..в първичния булъон,

  или  вторичната  Акаша / каша. Както и да е, трябва

   да пляскаме с  крила,нали моите патенца …

  Как да го кажа по- нормално, Той е  нормален мъж..

  поне ,колкото мен ,защото от „втора среща “ вече

 сме „моята Жена“ и  „моят Мъж “, няма  майтап….

 Около  полунощ се случват чудеса /и при вас, нали  /

И ,така пускам си аз малко  музика/ и не  след дълго ,
Той е вече моят Кавалер, който ми  подава ръка

през  компа ,и ме повежда…

..към ..моята Съдба ..

 
Говорим си за музика, любов, и ..самота. Защо сме тук, и сега?!

Думите се леят безметежно, и  така  нежно…

Не усещам ,как му казвам „любов моя “...

Той ми отвръща…Луд съм по теб, джули…..

и, така ,музика и рими, рими и ..любовна страст…

Не можем да се разделим….

Той е  като мен, аз като него .Но,как беше възможно

всичко  това ..Познавате ли тази  игра?

Вървя през деня, подскачам ,като  влюбена сойка…

и, ми идва  да пея  на глас, и да полетя в захлас..

Подавам му  реплики и музика , без и да мисля, дори…

Той ми връща  бисери от една изгаряща мъжка страст.

„Тя“ е направена за мен ,ти цялата си направена за мен.“

- Защо си  сам? - питам….

„ защото да  съм само  твой, когато те срещна “.

- Търсиш ли ме ?

„не, намирам те “
 

   

   - Как  избра мен?

    „Аз съм твоят ПетиЕлемент“ !

     - Какво  очакваш  от мен?

   „Безкрайността, нищо по малко..“


    - Защо си  губиш времето с мен?

    

    „Защото съм  ..загубен…“

    Край на сесията


 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Кой е той...Легендата Ницше ..
12.06.2016 12:17
Човешко, твърде човешко: Събрани съчинения - том 2

Том 2-ри от шесттомното издание "Събрани съчинения от Фридрих Ницше"

Фридрих Ницше е един от световните мислители, без които не можем да си представим модерната цивилизация. Неговият дух владее не само XIX и XX век, но очевидно ще оплодотворява интелектуалните търсения и на XXI век. Фундаменталното шесттомно събрание на съчиненията на великия философ е под общата редакция и съставителство на Исак Паси, който твърди, че "от самото начало на XX век името на Фридрих Ницше започва да се превръща в идол, в кумир за рационалисти и ирационалисти, за моралисти и аморалисти, за национал-социалисти и анархисти, за аристократи и демократи, за религиозни сектанти и атеисти, за антисемити и иудофили, за консерватори и авангардисти, и дори за феминисти, вегетарианци и всякакви привърженици и противници на културата и всевъзможни културни ценности. А всичко това - кое повече и кое по-малко - съдейства за създаването на легендата за Ницше".
цитирай
2. milady - https://youtu.be/AIR5XPWK3Vk
12.06.2016 12:31
ами ,това беше....
цитирай
3. anin - Много романтично...
12.06.2016 13:04
Красиво.... и илюзорно :)
цитирай
4. milady - анн, аз бих казала..самообичай се повече ...
12.06.2016 13:16
Обичайте себе си
„Никога не съм срещал друг човек, с когото да бих искал да сменя мястото си. И дори това да е заблуда, от този факт ми става по-леко.” Ч.Буковски

не правя разлика м-у Първо и Второ внимание.
май си забравила Урока, кастанеди-анке !
цитирай
5. hloris - Eх,Джули,Джули...
13.06.2016 23:18
както казват старите баби по нашенско:
"Да не са ти уроки,дете мое! "

Дерзай,сестричке,и улови мига!
цитирай
6. milady - даам..не го изпускам, мисля ,че си личи..
15.06.2016 10:49
hloris написа:
както казват старите баби по нашенско:
"Да не са ти уроки,дете мое! "

Дерзай,сестричке,и улови мига!


carpe diem ,carpe noctem :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262520
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол