Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2016 19:55 - Той !!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 853 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 23.04.2016 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                                 View the full imageimage

              

Бог ни обича, затова се забавлява с нас,

         и си прави шеги, защото има чувство за

          хумор, а ние….не…
...........................
Беше уморена,слушаше музика на айпода,и искаше,да
забрави накъде и защо тръгна.Спомни си една любима
книга /Арлет,или Вечната Амбър /Катлийн Уиндзор....
Имаше дежавю,тя живееше този роман,усещаще съд
бата и темперамента на Мисис Арлет Морган като своя..
даже понякога изпитваше тревожност,защото „виждаше“
бъдещето,а това бе опасна игра със Съдбата....
Наближаваха Бон,Санкт Аугустин, и след малко
автобуса на Eurolines щеще да паркира на летище
Konrad Adenauer точно по график/ 16 45 GMT.
Преди няколко години, една много близка приятелка
Йоанна, се беше задомила in Cologne...
канешe я на гости вече 3 години..
Бяха много близки ,повече от сестри, така искаше да
я посети,но проблемите в семейството не и даваха мира
и свобода.Но,Фата Моргана знаеше кога.Ето тук и сега.
Сложи си черното яке, и черните очила,и парфюма...
даа...играта започваше, и това и носеше наслада...
Скочи от автобуса първа, нямаше никога търпение,да
пресрещне Съдбата си още във въздуха...
Точно в 17 00 Нокията зажужа,и кръвта и се развълнува.
Той я очакваше, и нямаше кой да върне лентата назад.
Подаде и ръка,усмихна се леко, и тя вече беше опасно
близо до него, потънала в кожената седалка на
Мерседеса , климатика мъркаше леко ,а
навън падаха първи капки свеж, есенен дъжд....
Свобода ,или...самота,запита се тя...
затвори очи и се заслуша ...
Lana del Ray / Joung & Beautifull....

   to be continued ...

              

https://youtu.be/LVHU_YWV3e4

              Lana del Ray -Young & Beautiful
Dear lord when I get to heaven
Please let me bring my man
When he comes tell me that you"ll let him in
Father tell me if you can

Oh that grace, oh that body
Oh that face makes me wanna party
He"s my sun, he makes shine like diamonds

Will you still love me when I"m no longer young and beautiful
Will you still love me when I got nothing but my aching soul
I know you will, I know you will
I know that you will
Will you still love me when I"m no longer beautiful
Will you still love me when I"m no longer beautiful
Will you still love me when I"m not young and beautiful








   



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Романтично...
23.04.2016 22:48
Поздрав с една хубава българска песен!...
https://www.youtube/watch?v=UTiXb88Jw9s
цитирай
2. milady - марине,благодаря! много си галантен..
23.04.2016 23:05
аз обичам всякаква музика...
не се отваря линка. дай го горе в заглавието.
цитирай
3. mt46 - https://www.youtube.com/watch?v=UTiXb88Jw9s
24.04.2016 12:12
Тони Димитрова - "Две сълзи". Снощи я чух и ми хареса...
ПП: Бах си бъгавия скапан сайт!...
цитирай
4. katan - Посетила те е Музата:), Джу!
24.04.2016 13:08
Хубаво е. Мирише ми на любов.
Дано да не е само със съпруга на приятелката, че шегата ще е доста солена:).
Песента е много хубава.
Преди години Франсис Скот Фицджералд беше сред най-любимите ми автори.
Времена, нрави ... Всичко тече, всичко се променя.
Поздравявам те за разказа и ти честитя празника ЦВЕТНИЦА!
цитирай
5. katara - кейти,Музата е...Любовта...тя е Отговора,да!
25.04.2016 08:32
katan написа:
Хубаво е. Мирише ми на любов.
Дано да не е само със съпруга на приятелката, че шегата ще е доста солена:).
Песента е много хубава.
Преди години Франсис Скот Фицджералд беше сред най-любимите ми автори.
Времена, нрави ... Всичко тече, всичко се променя.
Поздравявам те за разказа и ти честитя празника ЦВЕТНИЦА!


финала е...банален,но ..но.. нооо...
;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2269120
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол