Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2016 20:50 - Лебедовата песен на една ..патка....
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2275 Коментари: 12 Гласове:
18

Последна промяна: 20.04.2016 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
       
               image



        мила колежке,катя/катан/ неотдавна ти имаше

    молба към мен, да напиша нещо истинско,вълну

    ващо, изстрадано от моя богат „имигрантски“

    живот. Ами, ето сега е сюблимният момент да

    рискувам ,и да извадя кестените с голи ръце, за

    да репликирам твоята „провокативна“ творба,

    и да защитя „твоята“ многострадална Мария.
която на всичко отгоре била...жива.Не думай !
сори, aз не съм писателка нито поетеса, камо ли
блогова метреса,но тъй като пиша ,както дишам,
а ,обичам да дишам,и го правя хармонично, ще се
постарая да зарадвам малкото истинска
Публика в моя блог..
Благодаря на всички мои любими читатели!

image

Телефонът иззвъня весело и настоятелно някак....

   Джули скокна бързо ,като млада сърна ,и погледна..
по навик ,както винаги, за да потърси..
съвет от Огледалото..

  Сърцето и очакваше този фатален звук отколе.

  Беше в средата на 50 те, още усмихната и свежа,

  готова за нови победи ..и..поражения...

Се ла ви !А ла гер, ком"а ла гер !

Имаше един гениален Режисъор, който дирижираше

тази Сага, нейният Живот.Научи се, да го усеща
и подмамва винаги като в танц..
“ една напред и две назад, и нека
очите да блестят в захлас...“...

Приятелките ,често и казваха философски..

„Роди ме мамо с късмет, па ме

хвърли  на смет “.

Беше късен следобяд,четеше, както обикновено, и пиеше

силно капучино. Нежно въртеше от скука руси блестящи

къдрици, които покриваха леко като мъгла тези палави топли очи,които светеха и святкаха като
онези малки шарени детски калейдоскопи,

….знаете ги, сигурна съм, от вашето детство.

Джули беше гордостта на мама и момичето на татко…

Беше щастливо дете, и получаваше изобилно любов и симпатия /брат ,сестра и голяма рода..

в едно истинско, задружно и..богато семейство…

Беше още малка,когато усети онзи “глас“ в сърцето , който никога нямаше да я изостави, и щеще да
и помага завинаги,до... ръба на пропастта.

Нейната интуиция, или 6то чувство ,или ако щете Ангел Хранител, беше винаги наоколо ..

а ,колко  често я носеше на ръце..
ха ха ха, глезаната ми тя!

След многоо сладки победи и полезни загуби,
Джули стана на 50, една дама в най богата,

изобилна и пълноценна възраст.
“В Златната Есен на моя
живот се къпя блажена...
морно лъчите топли попивам“....
и,като весела жътварка неуморна събирам ;))

сладките и горчиви плодове на богат житейски урожай.

но, но.. но, живота още кипеше и вреше... вдигаше летвата ..още и..още...
Тя сама ...срещу себе си.Що за авантюра ,хм?
да напусне семейството,дома, децата ..

приятелите, и да тръгне към..неизвестното..

Колко интересно,предизвикателно,с привкус на ..фатално..

Ето отново всичко започваше, да се развива ,като във

безкраен и сложен роман. Натисна нежно,но категорично

зеления бутон,и се усмихна на Съдбата,
непобедимата измамна Фата Моргана.

image
една Мария .......

Беше Той, с нежен и твърд глас / как бе възможно това !?

„Аз съм Марк, юридическия консултант на фирмата , и

ще ви посрещна на Гарата в Къолн точно в пет/17 00/

Ок?

Избра най сладкия си тембър и отговори..

Аз съм Джули,много ми е приятно.Благодаря !


................................

Ще минат оше много години,ще остарее, уморена..

и задоволена,но никога нямаше да забрави огъня на

тези зелени очи,римския профил на роден император,

и лукавата  подкупваща усмивка на ..гръцки философ.

Усмихна се,както винаги, и...прегърна Съдбата си..

......нямаше ..кой, къде ,кога и..защо ....

 

image

in Trance we trust ;)

      Simon O Shine Best
 https://youtu.be/TFRbWJ5DA1Q


 



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ако познаете кой е ..положителния герой...
18.04.2016 21:00
ще има..сладко изкушение като продължение...
цитирай
2. zax - Лебедките пеят. Давай Купата. ;...
18.04.2016 21:25
Лебедките пеят.

Давай Купата. ;)

цитирай
3. milady - простете ми...
18.04.2016 21:26
така и не се научих да пиша
красиво, подредено и правилноо...
Кундалини в екстаз...карма....
цитирай
4. milady - а, ще има ли домат за мен ,заки ?
18.04.2016 21:29
zax написа:
Лебедките пеят.

Давай Купата. ;)

. ..
луда фенка съм на всичко родно бълг...
тра ла лаа.....
цитирай
5. mt46 - Поздрав!...
18.04.2016 21:47
Небрежно, но интересно... :)
цитирай
6. milady - наздраве ,мъри...
18.04.2016 22:08
нямам бг. домат и ракия...
но,да живее небрежната лудичка муза фурия ..
цитирай
7. katara - знам ,че всички познавате П.Коелю ,да хвърли камък, този ,който не е съгрешил..
18.04.2016 22:40
Въпреки че целта ми е да разбера какво е любовта и въпреки че страдах заради мъжете, на които отдадох сърцето си, установих, че тези, които докоснаха душата ми, не успяха да пробудят тялото ми, а онези, които докоснаха тялото ми, не успяха да достигнат до душата ми…”
(“Единайсет минути”) П.Коелю

лично аз му прощавам 7 пъти по 77 ...
цитирай
8. hloris - ;)))))
19.04.2016 00:04
Марк,Марк е твойто име,
в очите ти зелени потопих се,
и като лава разтопих се....

Познах ли?!
Наградата ми я хвърли,
не се мотай в този час,
със закси не искам
да я деля изобщо аз:)
цитирай
9. anin - Давай нататък...
19.04.2016 12:29
Чакам продължението! :)
цитирай
10. milady - хло, мерси ,мила..
19.04.2016 13:59
обичам твоето темпо! как си ?
ани, очаквах отговор на моя ?
иначе аз съм „Шехерезада“, знаеш ме..
/това стихо го пратих на Го в любовния кратък период/
страхоотно беше, но нямам копие..
такава съм будала аз ...раздавам всичко..
поне Музата ми е жива още ,и то без Муз...хеххе
..весел е живота и най вече Супер интересен ,нали мила...
цитирай
11. zax - Хлорис, който битува на въображ...
19.04.2016 22:08
Хлорис,
който битува на въображението си живее вечно - но само в него.




цитирай
12. saankii - а, който битува в нетЯ ..
21.04.2016 08:20
живее вечно.....
хахахха
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2264019
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол