Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2016 18:56 - Блогов Декамерон/епика
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2669 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 10.02.2016 21:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 Tъй като ние се изпитвахме ,
кой е по по най най ,той

 лично ме насочи ,да прочета и другият  му профил…/ terca. blog.bg

Па,да взема ,да се  очудя и шашна , на какъв Гений съм налетяла аз...

Ти да видиш,стрино Пено..
Гош Оф4 е Митоман от Хай Хай класа,

признала съм го,но, това е най нежно казано конверзионно личностно разстройство !!!
Може да се определи и като Множествена личност.
/ не споря Док,макар,че мога да опитам/ ...

...да контактувате с такава Персона е ...хмм...
висш пилотаж,ако не сте психиатър,или...куку...

да не ви идва на главата ,па и всеки ден  …

затова повтарям ,той е Идеалният блогер, или чатърмен ;))

И така ,чета аз ,чета  2/ 3 / 5 дни , и ми става все по мътна и кървава,и
къорава  тази „монологична импресия “ на „моят“ романтичен и  всеотдаен  Вертер от равното Софийско поле ..

Ще бъде банално ,ако сложа диагноза,
ама,в случая е  таман  таман.
„логорея блогус невротикус “.
image

.... има ощеее мнооого ...смехории....
как „убил“ човек посред бял ден ...в Рим..
как РОБотил в ДАНС и пазил Небето на Б/я.
как дал 150 000 за операция от рак на стомаха...
как ималО три опита за покушение над НсВ..
/ Негово Светло Височество / хъхъхъъ/
  
Как имал 3 виШи...и знаел 8 езика.
защо съгрешил с Анка сл 20г. брак по любофф ...
и,защо пък Анка му била бързо ,бързоо шута..
и ,те така..с нашият блогов Декамерон..



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - търсача на простотията...
10.02.2016 20:16
клипчета ,снимки... рози и въздишки...
имаме малки пишки,но плюваме всички...
и,най си обичаме виртуални женички...
цитирай
2. hloris - Юлия!
10.02.2016 21:12
Не мога да разбера защо обръщаш внимание на пубертетски изпълнения от възрастни,неулегнали хора,които се обясняват все едно са 15 годишни хлапета?!?!?

Изобщо инфантилни във всяко едно отношение...зарежи,просто не си струва...
да си живеят с птичките,тревичките и цветенцата:DDD

цитирай
3. milady - Хлоо...ама тва е ..
10.02.2016 21:33
... любимата ми сапунка...

„ Инфантилни до дупка “ 1 865 сер.
наздраве,милиНка моя..
цитирай
4. hloris - наздраве!:)
10.02.2016 22:29
milady написа:
... любимата ми сапунка...

„ Инфантилни до дупка “ 1 865 сер.
наздраве,милиНка моя..


Тези неща и аз съм ги слушала ...явно това е класическия сценарий,
но вече поизтъркан във времето...
Само си мислех дали толкова самовлюбени егоисти могат да обичат истински?!?
Дали могат да поставят човекът,когото обичат пред собственото си Аз?!
Защо ли питам?!?
Едва ли:DDD

Човек носи липсите от детството си цял живот,и никой и нищо не може да му ги запълни...И в този ред на мисли просто ми е жал за подобни хора.
Защото те винаги ще изпитват нужда от много,много любов,без да са способни да дадат нещо стойностно в замяна...хищници,които само и единствено могат да вземат,без да дават нищо от себе си....емоционално осакатени хора в такава ранна възраст не са способни да обичат,защото просто не е имало кой да ги научи...горките хора:(
цитирай
5. milady - ще бъда кратка„хло..
10.02.2016 22:36
Нарцис няма ...съперници...
и, аз не вярвам в любовта/ камо ли виртуалистическа/ хаха/
но,виж ..вярвам в дела..
Спокойна нощ, чудесна музика си избрала,мила!
цитирай
6. milady - с Две ръце и 10 пръста декларирам ,че Гого си коментира/ и гласува САМ/ изкл.веселушката
11.02.2016 13:59
Тоз пак се напомпи “за добро“ .....starforlife.blog/
погледнете само Постинга Прегръдки...
Коронният номер на селски комплексар/ който няма жена поне от 5 лета ..
Goga,колкото повече си ДРАСкаш Сам.......
толкова по жалък ставаш/ това е факт без емоции/
толкова си предвидим и смешен ,като петел без кокошка.
Добре, че Силва избяга ,по умна е от теб / на 100%

На кого му пука дали си Хакер или Кракер,man ....
след като си толкова кофти човек....
казвам го ,защото те познавам „отвътре“.
спешно на психиатър,и после при...СаанкитУ ;))
кака Ю.

цитирай
7. mt46 - А
12.02.2016 12:36
дали блаГОГОвее?... :)
цитирай
8. milady - марине ,страхотен Рапър става от теб..
12.02.2016 17:13
mt46 написа:
дали блаГОГОвее?... :)


бали го ГО ;)
цитирай
9. milady - аз ли не чета добре, или..Ти ....
13.02.2016 12:57
starforlife написа:
Написаното от теб във вид на въпрос не е вярно.
Ти правиш ли разлика м/у налагане на ред и получаване на възмездие?
Ще я направиш.
(тет а тет - както не на място говориш ти)
цитирай
10. mara886 - има ли продължение...
14.02.2016 09:52
ко стана с Гл.Геройна сапунката?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262430
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол