Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2015 08:24 - Серия „Опасни Старчета„ в блога..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 2341 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 20.11.2015 10:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                  Кой се  прави пак на Адвокат/ на Дявола ? Лукавият МАГОГо..отново..
                 Георгеее, слабо ме касае, какъв си в „Реала“./ тук си идиота на блога.
                 Ти също не  познаваш „ моят Реал“ ,нали....защо ми се моташ в краката ?
                 Не понасям твоето лицемерие, боклук  блогов,затова пиша още...
                 А “играта “ на сливата силва ,дето са прави на  ..пантера ...
                 започва да става по смехотворна и от твоята/ каква  синхроничност !!
                 Пред кого „ играеш“ ,ма разбойничке лоша;))
                 Скоро очакваме, да има и убити в сериала  /хаха
                 Блога е отворен/ тва е мое мнение/  затова пиша , и мисля ,че...успях....
                 120%  тук  знаят ,що за манипулатор и  лъжец си/ даже  и една флъорка/ ..
                 Инак е странно ,Гошка, що са занимаваш САМО със самотни женички ,и 
                 самотни, депресирани  пенсии.Няма един нормален Мъж/ примерно край теб?!
                 Дядо борн изглежда “налудничаво самотен“,завалията...
                 иначе нямаше, да се занимава с теб...
                камо ли с мен / и,да ме нарича  патка !? ....
                Каква грешка ,деде....

               Danke Schoen,Onkel Born:)))

                   

of4arsnakovalnia10
http://milady.blog.bg/photos/22679/original/10603995_1005784669445337_9127332280423224602_o.jpg

18:40


           


                    image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Дядото е върла конкуреншън..
16.11.2015 12:28
на аПростола ....
мара е права....
този сайт е „Клуб Отчаяни Пенсионери“..
цитирай
2. milady - нямам нерви за твоите чаршафи, Гошка...
17.11.2015 08:23
нали имаш най страхотната жена на Света / хъ хъхъхъ/...
ами ,дебатирай си с нея, бе смотан митоман...
акъл ще ми дава !
Първо си около 15г, по малък от мен....
Я,мирнооо...и шапки долу ;)))
цитирай
3. of4arsnakovalnia10 - Ето това си ти.
17.11.2015 16:35
Уплаши се и бързо-бързо изтри снимката на човека, нали?
Но мислиш ли, че това те оневинява?
Все полека - Господ бави, но не забравя.
цитирай
4. milady - досадна лепкава твар,защо ми се обясняваш още?
17.11.2015 17:07
аз съм ЛОШАта, даа....
а, ти си ХУБОстника. Ок !
аре ,бягай да ручаш жабетата..
мискин коте /хa xa xa ..
Баахти речника на Селски БЕК ..
цитирай
5. milady - Не се сърди, нооо....
17.11.2015 17:25
- ПроЗ си, Гоше /за трима...

първо/ не си мъж,с който една дама,да се похвали /сори/...
второ/ти ми се похвали на ЛС ,че имаш най страхотната жена !!/или лъжеш пак?
трето/ не мразя всички пенсии/моят човек е на 78 ,и е като младеж,нали го показах.
четвърто/ познавам много инженери като теб.но малко са Юлките,като мен/ Съдба/
пето/ моите синове работят в туризма/ малкият от 5г. а големият от 10г !!
шесто/ заедно имаме семеен доход ,около 6 х.€,което е задоволително за ЕС..
седмо/ имам 4 ма /един мъж и 3 жени най най верни приятели/макар и разделени/
през Лятото и 4 ма дариха Кръв за моята критична анемия ...
освен това имам изобилна любов към децата от край време..
скоро очаквам и внучка/ Джулия ,естествено...

Благодаря ти още веднъж, че ме разсмиваш/такъв беше и моят любим Съпруг..
Ти ми помогна,да преодолея моята депресия,тук в обществото на блог .бг..
какво повече да искам,живея по течението. Живота е само миг! :)))
цитирай
6. mara886 - гога, много филми в главата ти ,бе кака...
17.11.2015 18:36
кога ши Ибеш?
времето на пишката минава,ейй ахмак...
цитирай
7. katara - зашо си сърдитO, бре старче? и што са навираш м/у шамарите? и Што си даваш Паролата, бе ТаранкоолоУ
17.11.2015 19:37
Бай Ганъо ГЮвечанов има жълт картон,
и не може да бъде редовен Ищец,Дядо Стефчо.

Вероятно ще помисля и е много вероятно да взема решение солидарно с това на Георги Гевечанов да заведа и аз съдебен иск срещу Юлия Тодорова. Призовавам Я ако желае със сигурност да затвърди това мое решение, нека продължава по същия начин като досега. И накрая искам завърша с една перифразирана епиграма на Р.Ралин : "Старостта не е порок, а урок !"

пп.
Зашо си сърдито, бе старче....
ти ми каза,че съм патка, че не харесвам и одобрявам МаГОГо...
е ,па аз ти отговорих,че не само си стар,нефелен ,и ..досаден..
ами, след като имаш Публичен профил и Фото...
ще търпиш критика.Всички понасяме...
Но ,някой се насират, не издържат.
цитирай
8. milady - ко стана офсътЪ Саанки ,май ми се набираш нещо,сливО смотана ,разбойничка била .хахах
19.11.2015 19:46
Последни 20 регистрирани посетителя

19:41 - blondinkas4uk09
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263357
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол