Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2015 08:41 - За “Реала “ и „Виртуала “.
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1041 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 15.11.2015 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                              
image

"Големият брат" те следи


          втор: katara категория: Тя и той   image  прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  0  
последна промяна: 13:38 
 
 Каква е тази цензура и авторитарен режим тук,българи?
 Отчаяна съм и се чувстувам лично...наранена....
 Колегата  ф 873 е бил винаги дискретен и скромен в словата си..
 защо “порязахте“ и него със сатъра ??!!
 На кого попречи ? На  злобният кракер-хакер 100именофф с Помпата ли?
 Не търся лична облага ,измамна слава /имам 5 бана за 2г.6 мес.тук
 Докога ще бъдете  така безсрамно управлявани и използувани като  добичета ?!?
 В крайна сметка ,да ви  информирам ..
 Духа/Съзнанието/ определя Битието ,
 а, не обратно....
 Не може да  сложите каруцата пред  коня ,нали ? 
 затова какъвто ви е „виртуала“,такъв
 ще  ви бъде и „реала“, уважаеми ,колеги.
 Срамувам се от вас , и нямам вече  желание за никакви  контакти ...
 В блога вилнее  корупция,шуробаджанащина ,
 и най досадна махленска  атмосфера на комплексирани аутсайдери.
 Наблюдаваме/като телета/, как се толерират  най различни измами
 /вкл. и технически/ .....
  и Всичко това на фона  на  “сапунката“ ,замесена от най  срамни,долни 
  и тъпи  Балкански комплекси, и саморазправи ..
  Къде ви е Свободата ,достойнството,колеги?
  Мярата ?

 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saanki - кой ..кой е...
15.11.2015 09:19
5. f873 - Ти от ДАНС ли си и бил ли си?
23:35
Ти от ДАНС ли си и бил ли си?
Упражняваш /и упражнявал ли си/ ли техники и подходи свързани със служебните си задължения /или паралелно на тях/ към нищо не подозиращи потребители на блог.бг.
Колко души играят в екип зад един профил ... това не е важно но факт.
Има и други въпроси на които няма да отговориш или ще се изхлузиш.

;) ... .

"Ако си мъж отговори" - да видя ти как ще отговориш.
4-ри пъти писах пост да ти отговоря и ми ги триха заради теб! .. Тогава ми хакнаха и бана за който не ми пука. И цент не взимам за писаното в този блог.

И следващия път не предавай "уроци" на възрастни когато грешиш без да си видял последствията от собствената си глупост. Или по този начин вплиташ от един пост много последващи интриги???

Или си тъп или платен ... по-скоро второто.
Дали ще пуснеш коментара или не, не е от значение. Макар и да знам че ти се иска да го пуснеш поне по три причини. И да пишеш ... .

цитирай
2. saankii - аз пък ,като слушам глупотевините на БЛо и ..БРЮ...
15.11.2015 09:45
са чудя ,кой на Кого е краднал Паролата ...
и колко дегенеративна може да бъде
липсата на секс м/у 40 и 50 год.
после, аз съм била “девиантна“....
само почетете среднощните тъпизми
на анонимната БЛО...
цитирай
3. milady - филмаджиийката са престара/ след НЛП атаката на мастъра ...аахх ,пуста нЕдоебия...ааххх
15.11.2015 17:49
blondinkas4uk09 написа:
Уффф, прЕстани вече да ме караш да излизам от безопасния си образ и да ти обяснявам, че са ме арестували повече от пръстите на двете ми ръце и като казвам арестували, точно това имам предвид: да си свалям връзките на обувките, колана на дънките, да си изсипвам съдържанието на дамската чанта и да седя на дървен стол зад решетки, в компанията на пияници, цигани и обирджии, докато не ме извикат за разпит.
Това всеки го е гледал по филмите.
цитирай
4. milady - само бисери от Прасето ГО...
21.11.2015 15:48
Амиии... Бло ти го е писала: доходите й са в пъти над цитираните от теб 1000 евро, и при все, че ми е /ти го казваш/ малка пишката - казва така:
"Супер си е! Не ми трябва по-голяма, защото не искам да се задавя!"
И държи да напусна, че да й е все на разположение.
/пишката ми иде реч, малката/
Щяла да ме храни...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2269481
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол