Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2015 20:16 - Показни наказания в БЛОГ.БГ
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1150 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 25.07.2015 16:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
            image
                    

 

Любими колеги и читатели на този блог,

аз лично  съм свикнала ,да бъда  антигерой ,  

но, цензурата  / и пенсионеризацията/ в блога ,

вземат  плашещи размери/ и посока  ! Тъпо Е! Мноого!!
Какво правя още тук....

Не разбирам ,какво означава  за вас термина

“Свобода на Словото“? Но ,аз съм го избрала ..
Да си припомним тук

старият наш Учител Джордж Оруел …

Тъй като моето  поколение, което смело бих

нарекла “ предтехнологично“/не се сещам за

друг  израз/ помагайте / , има опит и закалка

направо от “живия живот“ и родените майстори на

Словото ,аз лично се  чувствувам  некомфортно тук.

Вие ,как си представяте  един Свят без критика,

опозиция ,и….инакомислие ?!  Още веднъж повтарям ,

отношението на блог.бг. укротителите не ми се нрави

никак/ особено след няколко поредни /показни / на

наказания .Знаете за кого говоря/ вучето , мара и баба

милейди46, а също така иБлондина с чука .Но, той е кли

ничен случай .Така  както е тръгнало, очаквам и аз още

един Банн .И, тогава “те“ вече могат ,  да си отдъхнат …

Сектата на позитивните и  светлите  блогови Души,

ведно с РоззАвата Група на  „поетичното “ Братство, предводено от Чучелото /или Чу/ и сол ташака Пиеро..

скоро те ще са  “омиротворили “ всички дивергенти“

и бунтовници в милото родно блог бе ге .
image
апропо страхотна  книга  “Дивергенти “ /Вероника Рот/

Аз съм на първа Книга, а те написали още  2 . Кога ,бе хора?

опасен , тоз  ХолиУуд ,како анке!
Нема  шега с тез манипулатори  там , сестро ...
image

Знаете  моята  любима Тема ,скъпи колеги ! /Трансхуманизъм и технологии/ имам Пост по темата.

За кой ли път я“ отварям“ ,кой  знае ,какъв интерес  не

забелязах/  освен Гогата/ ,който пак изкриви гл.тема …

по стар роднинско махленски  маниер ….

milady.blog.bg/.../who-wants-to-live-forever.13660..

давам линк ,a новият Пост ще видите “дегизиран “

по късно /намиг ;)

за вас  работи Джули
Благодаря ви за вниманието.





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - анке калпазанке , тъй като от първия ден се “навираш“ ,да ме подпитваш за Гого...
24.07.2015 21:04
да ти ,кажа ,езотеричке упорита ...
ние имаме “жестока карма “ с Хай мен ...
пази се, още огън ще хвърчи...не си за тук ..
Въпроса е на Живот и смърт ....
няма секс ,любофф ,и ала бала .....
виж Саанкито как бързо се ..усеща .;))
цитирай
2. coacoa11 - Ей, Лейди-Ботка, кога ще станеш ти ...
25.07.2015 19:40
Ей, Лейди-Ботка, кога ще станеш ти жена кротка :)
Кажи сега какво е виртуалното бъдеще на емоциите в трансхуманното общество :)) От логорея ли ще страдат дроидите или от шизотипно разстройство на личността? Ще носят ли на критика и на бой блоговите герои?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2264028
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол