Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2015 14:43 - Честито Колеги!!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1495 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 24.06.2015 22:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                     

Здравейте ,колеги. Сагата „БайГанъо Хай “

върви  към  своя ..край. Наш Ганъо има оферта за модератор / от вчера / ?! ша гледаме сеир...

                 

След дълги солови игри пред огледалото,младеж
ки пируети пред екрана ,и безкрайни чаршафи и
коменти за малоумни и слаборазвити блогърКИ,
след 9 години мъки, немотия и..недоебия ,
бай ганъо / типичен бек панагюрски,
най сетне ахаа, да хване ...топките на Бога.
.... след като знаете коя е най голямата мъка
на един мъж.....
няма какво ,да се смайвате,
драги читатели и колеги.
След като маестро Блого / MG/,не можа да сътвoри своя платформа и приличен “образцов“ аналог,
и да “укроти“ разпасаната блогова седянка, блогера Брю е пред БИГ дилема /и той корем има/....
дали , да стои охрана в кланицата ,или да мутира
набързо от манипулатор на ...предател ,т.е.
модератор..оттам до ..Диктатор ,колко му е ..
хляб няма ,нооо...кифли в блога ,дал Бог...
и, не мислете ,моля, че търся елементарна рима, не преследвам суета и слава на пУтеса .
Аз ГО разбирам ,бай Ганя ,а вие;)
Ноо, въпреки това избора е сложен „саанки!
Даже за демагога на блога ,дето не му казвам името ;))))
пс.само едно ми е смехотворно ,ге4е, извинявай..
на кого се обясняваш ,когато излизаш от блога,
къде ще ходиш, колко големи крака има “дангълака“,
защо обичаш “маршрутки“, и защо Боса ти плаща
в натура ?!! Колко “саанкита“ имаш ,и що им миеш
прозорците и...каретите .И ,защо не ги чукаш,
като най най нормален 45г. Хамсалак / 120 кила/ ,
а
ги нервиш цели ..9 год.?? Ей, тва ме мъчи 2год .
Спокоо , ге4е! Свободно!! не бързай с отговора..
Саанкито са оСанки,но блога и инвестора са под твой контрол, нъл си парче кракер ,онемяхмее , и БП не та пита ве4е що си такъв тъп ръб ... многууу ясну защоо ;))
Но, аз съм многолюбознателна , и винаги имам съмнения.. колко време още ще изкараш така,георге сам да се питаш , и сам ,

да си даваш отговорите ?!

само питам ,де ...;)))






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - колегаа ,БРю Тюю Тююю.....
24.06.2015 22:36
толкова тъпи и нагли “издънки “ имам в архива ,
че си готов за Затвора / при специален режим/
какъвто си ми мек , пухкав и...романтичен....
крилаа ша ти поникнат ...
цитирай
2. anin - Браво, lenalena, мн. добър въпрос!
25.06.2015 13:53
Отговора е:
milady -to е готова да предаде и продаде всеки за 5 минути блогова слава!
цитирай
3. saankii - an4e ,за теб мила
25.06.2015 14:14
и 5 лева не мога да взема...
мерси за Голямото Внимание!
Гукай си с lenalena:)))
цитирай
4. anin - юлке, я кажи
25.06.2015 15:37
на тебе колко дадоха да се правиш на циркаджийска маймуна, сигурно добре плащат?!
цитирай
5. milady - ан4е, крайно време е ,да имаш твой живот........
25.06.2015 21:08
осинови си едно ,или две деца ,
обичай ги, учи ги, възпитавай ги,
плачи с тях.. радвай се с тях , и така около 30 г./всеки ден.
те ще те научат да летиш..., да падаш ,да ставаш..да възкръсваш...199 пъти..
и , ако издържиш на това изпитание ....
може и да си говорим ,като равни....
аз съм НЕплатена блогерка/ представи си ,ако бях.......
;))))
цитирай
6. anin - Хе хе,
25.06.2015 21:28
Имам си племенници, хубави, умни, гледала съм ги, помагала...така чее...имам я тая тръпка и опит :))

А че си трол/ка е ясно, дали скъпа или еФтина?! :D
цитирай
7. milady - анче, тва не е тръпкаа.... алооо моме...
25.06.2015 21:51
децата са най тежката възможна Карма ...
не разбирам ,какво е трол.......
аз пиша с мое име /винаги / ,и мога да пиша
на почти всяка тема, ако това намекваш.....
освен това съм свикнала ,да бъда обект на внимание..
и обичам прожекторите, мъжете , децата ..играта .....
Всичккоо..което може , да се обича ....
ненавиждам само скуката ....
...Лека нощ ....
не очаквам умен отговор/ благодаря /
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2278579
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол