Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2015 10:13 - Добро Утро ,душмане !!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 825 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 09.07.2015 14:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                                image
                

когато Лейдиту  подсвирне..

как  падат  камъни у блога ….

А ,гогата ,както винаги сам си дрънка със Сладкодумко локумко ,и ...

поднася   “изненади“ ,които отколе

са всеобществена тайна ….

“болен мозък “ е.... мноогоо културно казано за теб ,джоре !

  

16.04 11:09 - 
силве ,с уважение ! Никой не би могъл  по добре ,да МУ отговори ;)) 2. blondinkas4uk09 - Достъпът до ПС-то ми е гарантиран??? :)
00:03
Ами сега... ако взема да се стресна и се самовзривя, можеш ли да си представиш колко самотен ще бъдеш в големия, тъмен и страшен блог.бг, М?... И да добавя само, че веднъж, преди много, много години, един младеж без да иска беше погледнал в ПС-то ми и след това 3 дни и 3 нощи си блъска главата в стената, за да получи амнезия и да забрави какво е видял. Със сигурност нямаше да го сподели, но понякога дори да си получил информация, която не е предназначена за теб и си се запознал с нея, може да ти коства 3 живота и 3 поколения, за да изплатиш щетите. :) Изобщо, което куче ми е залаяло ПС-то, е побесняло. :) :) :)... Трепериш ли вече? :) Иначе отново: The server didn"t send bla, bla, bla....



Гласувай:
4



1. marmalady - Oo,Америко Велика, програмисти ме налазиха ,като ...глисти....
17.04.2015 17:19
27. syslink - Съгласен с aip55, и двамата сте способни.
15:50
Вземете я ощавете така, че да Ви запомни и не се впрягайте в играта й.
За такива дебили като въпросната не трябва да има никаква толерантност.
цитирай
2. djani - Аман бе, Киркорчо! Аман от Гого!!!
18.04.2015 09:28
Най-напред вица:
Дядо Гарабед стоял на пейката пред къщата, а Киркорчо играел около него. По едно време Киркорчо, донесъл някаква семчица и казал на дядо си:
- Дядо, счупи ми тази гугучка.
И той с двата си останали зъба му я счупил.
След малко пак. "Дядо, счупи ми тази гугучка". И така няколко пъти. Накрая на дядо Гарабед му писнали и извикал:
- Аман бе, Киркорчо! От къде ги носиш тези гугучки?
- От там - казал Киркорчо и посочил едно голямо кравешко лайно.
Та и на всички в блога ни писна с твоя Гого. Стига сте чупили лайняни гугучки!!!
цитирай
3. milady - бай джани ,за кравешки работи ...
18.04.2015 10:00
мое , да си лалаш с твойта женска в къщи ,ясну?
На мен оше повече ми писнахте .. и КУХела и Славчо и ..аПростолофф
.............аре със здраве ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263435
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол