Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2015 22:05 - ЗА ПОМПИТЕ и...ПОМПАДУРА
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1426 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 16.05.2015 15:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                        КушияТа  у блогУ   Продължава  ;)))
                             
pvdaskalov.blog.bg/  28.02 11:47 Петре , Петрее ,Чу ли Петлите ,или яко те бият сачмите !!
А ,сега да видим „ Бай  ПИ ЕР , кой Лъже повече ...
АЗ ..или ТИ.../без извинение/ .
ТУК по долу е поредния 
 фалшив Профил на Гого  / Да ,да  !! ,Само ТИ още  не  знаеш .
  djem.blog.bg/.../pompite-sredstvo-za-manipulacii-i.
 Што  сА  праиш на Луд за пенсия ?!!
 Или  ,Наистина не  знаеш ...Къде се намираш.. 
 Защо си  даваш  Паролата на Лудото Гече, и после ...пищищ ,кът мома ?
 Тук е Free Internet  Zone .Всеки е свободен/ според Конститут. на РБ/,
 АЗ  също, до доказване на извършено престъпление ,нали ?
 Дeде ,kога ще се видим в София ,
 на Полиграфа  / Детектора/  пред РУ  ,
 и после  бягай  , да ме  Oсъдиш   in  StrasBourge .....
 Аз  от 6 г.  Дaрявам Пари на  “Aerzte Ohne  Grenzen “ / in Deutschlаnd ,
без , да  парадирам ,като  такива  сладкодумни празнодумци  ,като теб....
Нямам Търпение , да Ви сразя 
и двамата/ с Гого/ .
 С един ..УДар ;)))

пс.   Извинете ,колеги  ,Нужно ли е  ,да изпадам
         в  битовизми , показен  нарцисизъм ,
         и  сополив  душевен катарзис , 
         и  да си  разказвам Автобиографията  ,
        за да ме възприемете   „на сериозно “?
        Аре ,дръжте  се  по адекватно  ,бе  моите хора  над 70  !
       Това ,че си сладкодумен празнодумец ,
       или   празнословен  многодумец  ,
       не извинява конфузните ти  грешки ,PI ER 
        с  оправданията  за  лошо зрение  и  ..слух !!! 
       Ти не си виновен ,прав е Боко Тиквата/ лош  генетичен матр"ял /..
       Затова и Той/ ББ /  се  „разбира “ с  простите ,и още го траете ....
       Тъп ,но  Хитър  ,като Шоп ,бих  казала  аз .....
       ;)))



Гласувай:
5



1. milady - ...Някой Глупчо та е излъгал ,джоре! Ти си просто мързелив лаладжия .Край на предаването.
28.03.2015 00:04
ха ха ха

Не напразно ми казват, че съм супер-креативен.

Ще ги сбръчкам от лаладжилъци, Вади...
цитирай
2. milady - Имаш речник на Селски Бек, Брю ! Моля , занапред , - бавай се само с БЛО09 .
28.03.2015 12:29
bryunetsnakovalnia10 написа:
ednalady написа:
ко прай твойта БЛО....
заспа ли ....
bryunetsnakovalnia10, решил наистина да си "лафи" с едналейк...лейди, като отговор написа:
Какво е това БЛО?!
Тук е 14 часа бре, "мила" - какво ти спане.
Докато Санкии спи следобеден сън, изморена от... ще се -бав-м с теб...


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263641
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол