Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2015 17:09 - Изгаряне на Кармата / ремикс/
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 860 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 15.01.2015 17:14


 
           Аз си обичам професията, а вие?
   Трудна е ,но ме прави щастлива !
   Всеки от нас има право да е щастлив,нали?
   Повечето ,обаче ,така и не достигат до това ниво.
       Има един важен духовен закон, чува ли сте?
         Закона за
            Той е важен, мноого!!Даже централен.
               Всяка ДУША слиза тук ,в 3 измерение на
                 физическата “реалност “ най 
                  преднамерено и целенасочено...
                   Когато ТЯ,иска да еволюира, 
                     защото само Гея предоставя това 
                     несравнимо преживяване и опит .
                      Защото, за Душата друга мисия,
                       няма ,освен опит, опит, и опит ...
                       за мен съм сигурна ,знам си мисията .
                              Душата “слиза“ тук, на ЗЕМЯТА!!
                           Тя е поела големия риск.....
                         да изпита себе си !!
                       Тя е една храбра душа,Урока и е 
                     написан още там “Горе “....
                   Огледайте се и вие, останете сами,
                 замълчете  и...попитайте вашата Душа,
              кой съм аз ,защо съм тук.Какво да сторя?
         Тогава, обещавам ви един ден ще чуете
    тихия нежен глас  на утринните Звезди/Зеланд/
  и повече  никога няма да бъдете сами и нещастни.Опитайте....
пс.Радвайте  се ,когато ви е трудно,
           раздавайте се ,колкото можете,
             правете, това, което НЕ ви се прави !!
               смейте се, когато СЪРЦЕТО ви плаче !!
     
                             ТЯЛОТО СЕ СТРАХУВА ,НОО
                                              ДУШАТА ЛИКУВА...
              
            пс. Знам, че е трудно,и когато раждаме  
                                                e труднооо, нали?
                       
             
                                     С любов Джули !

             image



Гласувай:
5



1. milady - дядо Петър и той са Учи да лъже ...на 72 г???
15.01.2015 18:05
дядо Петър и той са Учи да лъже ...на 72 г???
не е ли малко тъжно и срамно а ,старче ?
Извини ме ,но или си луд ,или си лицемер ,
за да си “говориш “ с 661 ника,
които са на Лудия Георги100именов ...
разбира се ..........
цитирай
2. milady - кой е педала роззата ,кушел , фрииолдмен ,предатора.. и сие ???
15.01.2015 18:10
Само един Луд с 1661 Имена ....
лесно е да го познаете ,всеки ден е
с помпа в ГъзЪ......
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2271642
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол