Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2013 18:48 - Аз съм първата и последната ................
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 456 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           
                   химна на Изида....
 
         И защото съм първата u последната,
аз съм уважаваната u презираната,
аз съм проститутката и светицата,
аз съм съпругата и девицата,
аз съм майката и дъщерята,
аз съм майчините ръце,
аз съм безплодната, а децата ми са много,
аз съм щастливо задомената и неомъжената,
аз съм тази, която дава живот
и която никога не е раждала,
аз съм облекчението на родилните болки,
аз съм съпругата и съпругът,
любовникът ми ме създаде,
аз съм майка на баща си,
аз съм сестра на мъжа си,
а той е отхвърленият ми син,
уважавайте ме вечно, защото аз съм скандалната и великолепната.
Химн на Изида, Ш или IV (?) век, открит в Наг Хамади
 
     
И ето, една жена от града, която беше грешница, като узна, че Той седи на трапеза в къщата на фарисея, донесе алабастрен съд с миро; и като застана отзад при нозете Му, плачейки, почна да облива нозете Му със сълзи; и ги изтриваше с косата си, целуваше ги и мажеше с миро.
Като видя това фарисеинът, който Го бе поканил, рече в себе си: да беше пророк Тоя, щеше да знае коя и каква е жената, която се допира до Него, защото тя е грешница.
Като се обърна към него, Иисус рече: Симо-не, имам нещо да ти кажа. А той отвърна: кажи, Учителю!
Иисус рече: един заимодавец имаше двама длъжника: единият му дължеше петстотин динария, а другият — петдесет;
но, понеже нямаха с какво да заплатят, той прости и на двамата. Е, кажи, кой от тях повече ще го обикне?
Симон отговори и рече: мисля, тоя, комуто повече прости. А Той му рече: право отсъди.
И като се обърна към жената, рече Симону: видиш ли тая жена? Влязох у дома ти, вода за нозете ти Ми не даде, а тая със сълзи обля нозете Ми и с косата си ги изтри.
Ти целование Ми не даде; а тая, откак влязох, не престана да целува нозете Ми.
Ти с елей не помаза главата Ми; а тая с миро помаза нозете Ми.
Затова казвам ти: прощават й се многото грехове, задето много обикна; а комуто малко се прощава, той малко обича.
Лука, 7:37-47
          
             


   image
     

Химн на любовта

Първо послание на свети апостол Павел до Коринтяните, глава 13


image

1.     "Ако говоря с човешки и ангелски езици, а любов нямам, аз съм станал мед, що не звънти, или кимвал, що не дрънка.

2.     И ако имам пророческа дарба и зная всички тайни и всяко знание, и ако имам всичката вяра, така че и планини да премествам, а любов нямам, нищо не съм.

3.     И ако раздам целия си имот за прехрана на бедните и ако предам тялото си на изгаряне, а любов нямам, нищо не ме ползва.

4.     Любовта дълго търпи и е милостива, любовта не завижда, любовта не се превъзнася, не се гордее,

5.     не безобразничи, не търси своето, не се раздразнява, не мисли зло,

6.     не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината,

7.     всичко премълчава, на всичко хваща вяра, на всичко се надява, всичко търпи.

8.     Любовта никога не преминава; обаче пророчества ли са, ще се прекратят, езици ли са, ще престанат, знание ли е, ще се прекрати.

9.     Защото отчасти знаем и отчасти пророкуваме ,но когато дойде съвършеното, тогава това, което е частично, ще се прекрати.

11. Когато бях дете, като дете говорех, като дете мислех, като дете отсъждах. Но когато станах мъж, прекратих детското....

12. Защото сега виждаме неясно, като в огледало, а тогава ще видим лице в лице. Сега познавам отчасти, а тогава ще позная напълно, както и аз съм бил напълно познат.

13. И така, остават тези трите: вяра, надежда и любов; но най-голямата от тях е любовта.“


                      



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2277229
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол