Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2013 00:54 - Гордостта и Суетата ..победиха,сори!
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 1110 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 01.09.2013 00:31


Добър Ве4ер, драги ,любими зрители::) Очаквате ли ме със студена Бира в ръка:)) Тази вечер първо искам да ви Благодаря за вниманието( аууу ,не вярвам, 5000 прочита за 5 Дни :)После можем да помислим  заедно в/у Темата; Каква е разликата м/у "Лове" и "Sex".Какво търсим всьщност ние и...какво намираме, в крайна сметка.?!Защо не бъдем по -откровени (със Себе–То) и защоо по-късно страдаме по така наречената от Мен "Диагноза" ,Нещастна Любов?!Знаете ли ,защо пиша,и то тук,в раздел "технологичен"? Защото ,ако трябва да съм истинска, открита пред Вас.Аз срещнах Тук Човек(Мъж:)) Койтоо ми даде  Смелост ,познание( тЕхническо) И  увереност, да започна Най-вече Той ми даде,по-скоро предаде (като щафета а :)) Вдъхновение-то и Лудостта (дамм)Thank you,но Техниката не бива да победи Хуманността!!



Гласувай:
7



1. milady - Ако имате Желание и въпроси?
28.08.2013 00:56
Аз съм на ваше разположение:) Удоволствието ще бъде по-голямо ,защото е Споделеноо:)))
цитирай
2. ironia - Юлия,
28.08.2013 04:48
Не е ли време да спреш да се преструваш? От километри ти личи, че си наранена.
Да беше се опитала да го задържиш този твой професор, като ти е на сърце.
Ако пък искаш да си отмъщаваш, давай направо, какво го усуквате и двамата.
Пускай всички срамни тайни и да ти олекне. Но със сигурност се страхуваш, че и той може да каже нещо пикантно за теб.
Впрочем не разбирам, как може твоят професор да си копне готови материали от нета и да ги представя за свои? Това се нарича плагиатство! А сладките лелки при него ахкат и охкат, какви мъдри мисли им реди. Няма такива зомбита :D Опитите му да манипулира минават пред определен кръг, лишени от ръзсъждения хора, изглежда и ти си в това число.
И теб ли те обайваше с чужди мисли?
Сладникавите ви постове, сравними с детски лексикони, карат повечето блогъри да ви подминават с насмешка. Не си прави илюзии, че си стала популярна. Явно има зевзеци, които те помпат, за да стърчиш на първа и да се забавляват.
Отначало беше само смешно, но вече направо ни писнахте, да знаеш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2272037
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол