Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2022 13:21 - РАЗМИСЪЛ НАД БЕЗДНАТА
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 6323 Коментари: 17 Гласове:
8

Последна промяна: 25.09.2022 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

РАЗМИСЪЛ НАД БЕЗДНАТА





Над бездната -  око на сянка пак заставам...

скала стърчаща -

полетът на птица с времето окаменял.

Съзерцанието ражда вечност

от клетките на дългото мълчание...

В сивеещите улеи,

проблясващи

през втренчената в мен мъгла,

разбирам смисъла единствен -

да бъда сам

и да остана сам (сред този хаос) -

последен път към непоквареност на аза,

заплашен с похищение от Другостта.

Дали ще имам силата да устоя? -

Мишена беззащитна

в оптическия мерник на света!

Пази се от любов -

невидимият глас ми казва...

Цветето на гибелта

пониква с нея...

Размеква любовта

и неусетно притъпява

иглите остри на съмнението...

И Друг прониква в теб чрез нея...

в страхотната  дълбочина,

където девата на Непристъпното живее...




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - Младене ти работиш с около 650 думички
25.09.2022 14:52
но,защо през цялото време
ми приличаш, на някой не @бан
от абитуриентския си бал ..
чувам, имало и катедра по космогония
Във виртуалното пространство.
там вече, ще станеш професор
цитирай
2. missana - Благодаря, че ми отпусна 650 думички.
25.09.2022 15:19
notfun написа:
Младене ти работиш с около 650 думички но,защо през цялото време
ми приличаш, на някой не @бан
от абитуриентския си бал ..
чувам, имало и катедра по космогония
Във виртуалното пространство.
там вече, ще станеш професор


Какво да кажа аз, обаче, като ти работиш само с 5-6. Възхищавам ти се, че ги премяташ в устата си като 650. Явно имаш богат опит в тази насока. Трябва да събера комитет и да те номинираме за орална нобелова награда. Може и да се получи. Особено, ако на шефа на журито флашката му е къса и е позакъсал по тънката част...
цитирай
3. fun1001 - .. от много бурно творч во не ти остава време, и доктор Фройд, да прочетеш
25.09.2022 15:58
...жалко за момата копанарка, в полето
жестоко пропилян талант


цитирай
4. rosiela - Нямаш равен. Ник на Юлето е изтропал някакви глупости, та ме разсмяха, ама може ли Юлето да стигне таланта?! Никога!
25.09.2022 16:25
Мишена беззащитна

в оптическия мерник на света!

Пази се от любов -

невидимият глас ми казва...
цитирай
5. rosiela - Леле,умрях от смях.
25.09.2022 16:25
missana написа:
notfun написа:
Младене ти работиш с около 650 думички но,защо през цялото време
ми приличаш, на някой не @бан
от абитуриентския си бал ..
чувам, имало и катедра по космогония
Във виртуалното пространство.
там вече, ще станеш професор


Какво да кажа аз, обаче, като ти работиш само с 5-6. Възхищавам ти се, че ги премяташ в устата си като 650. Явно имаш богат опит в тази насока. Трябва да събера комитет и да те номинираме за орална нобелова награда. Може и да се получи. Особено, ако на шефа на журито флашката му е къса и е позакъсал по тънката част...

цитирай
6. missana - Томовете на Фройд са вкъщи.
25.09.2022 16:27
fun1001 написа:
.. от много бурно творч во не ти остава време, и доктор Фройд, да прочетеш
15:58...жалко за момата копанарка, в полето
жестоко пропилян талант



Чел съм ги и съм силно разочарован. Успехът на Фройд е ярко доказателство за слабоумието на хората. В крайна сметка днес никой не чете Фройд, освен студентите и учениците. Остана си един мавзолеен учен. А ти очевидно имаш големи психически проблеми и се надяваш Фройд да ти помогне. Но няма да те огрее. По-добре гледай Кашпировски:

https://fakti/zdrave/465609-legendata-kashpirovski-se-zavarna-lekuva-po-youtube-video

Имаш шанс да се излекуваш. Просто потърси негови сеанси за циклофрения или шизофрения...
цитирай
7. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси! Юлето няма таланта дори на папагалче какаду -
25.09.2022 17:30
rosiela написа:
Нямаш равен. Ник на Юлето е изтропал някакви глупости, та ме разсмяха, ама може ли Юлето да стигне таланта?! Никога!

Мишена беззащитна

в оптическия мерник на света!

Пази се от любов -

невидимият глас ми казва...



на английски: cockatoo, но конкретно в нейния случай трябва да е изписано:

cock a too, ама когато е била съвсем млада, че сега и за това не става.
цитирай
8. missana - Смехът е здраве, Роси!
25.09.2022 17:32
rosiela написа:
Леле,умрях от смях.
missana написа:
notfun написа:
Младене ти работиш с около 650 думички но,защо през цялото време
ми приличаш, на някой не @бан
от абитуриентския си бал ..
чувам, имало и катедра по космогония
Във виртуалното пространство.
там вече, ще станеш професор


Какво да кажа аз, обаче, като ти работиш само с 5-6. Възхищавам ти се, че ги премяташ в устата си като 650. Явно имаш богат опит в тази насока. Трябва да събера комитет и да те номинираме за орална нобелова награда. Може и да се получи. Особено, ако на шефа на журито флашката му е къса и е позакъсал по тънката част...



Жалко само, че жената е неизлечимо болна.
цитирай
9. rosiela - Младене,
25.09.2022 21:03
още се смея като те чета!
цитирай
10. missana - Смях за здраве, Роси! Баба Юлка винаги развеселява,
25.09.2022 21:20
rosiela написа:
Младене, още се смея като те чета!


защото е като презряла дюлка!
цитирай
11. rosiela - Така е.Кой ник с глупости да фатиш, се е она, дето вика шопо.
25.09.2022 21:32
missana написа:
rosiela написа:
Младене, още се смея като те чета!


защото е като презряла дюлка!

цитирай
12. kvg55 - missana,
25.09.2022 22:40
Страшна е бездната в собствената душа.
цитирай
13. missana - Тя е като стоокият Аргус, Роси, само дето е стоникият бабодед!
25.09.2022 23:25
rosiela написа:
Така е.Кой ник с глупости да фатиш, се е она, дето вика шопо.
missana написа:
rosiela написа:
Младене, още се смея като те чета!


защото е като презряла дюлка!


цитирай
14. missana - Абсолютно си прав, Краси! Най-добре е да не надничаме в себе си.
25.09.2022 23:27
kvg55 написа:
missana, Страшна е бездната в собствената душа.


Благодаря ти за мъдрите споделяния!
цитирай
15. zemja - Спасението!
26.09.2022 20:36
Единственият начин да запазиш своето АЗ от поквара в този порочен свят, е да останеш сам: да отблъснеш дори любовта, която може да те размекне...
Това послание много ме замисли, Мисана.
цитирай
16. missana - Разбираш по превъзходен начин, вложеното от мен, Земя! Дълбоко съм трогнат.
26.09.2022 23:30
zemja написа:
Спасението! Единственият начин да запазиш своето АЗ от поквара в този порочен свят, е да останеш сам: да отблъснеш дори любовта, която може да те размекне...
Това послание много ме замисли, Мисана.


Може би точно в това, за което говориш е и тайнството.
цитирай
17. tikovpisane - Да, опасна е любовта, Приятелю!
12.06.2023 22:03
Защото отваря път на Другостта, както си написал. И "Цветето на гибелта пониква с нея". Но пък, трябва да сме честни, ако е споделена...всеки би желал подобна гибел! Поздравявам те за оригиналното стихотворение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036807
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031