Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2017 16:00 - Епопея на незабравимата „ловърска симплисита“
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 5599 Коментари: 15 Гласове:
12

Последна промяна: 14.06.2017 01:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    image
         О Саанки, три годин и трижди  нощи...
         как твоята Сянка преследвах, и накрая..
         от твойата  жестока  нежност са бъгнах..
         СаанкитУ  възкръсна от Пепелта
          на  експоненциалната сбъдната
         Ловърска Симплисита.
          О, Господи !!
         велики са твоите дела..
         завинаги и Сега, у блога..
          Да бъде Светлина!!
         и.. биде.
     
Млодрамата на Мегаломана  

/ из Архивите на  Агент Гош от ДАНС ;))

                         

Но в интерес на Истината: изобщо не ми влияе какво е казала някоя Си - винаги губят и двете страни. Жалкото в случая е, че за пореден път се убедих, че Интелектът и Глупостта вървят ръка за ръка и често ставаме "жертви" на параноята си и позволяваме тържествуването на Глупостта над Интелекта.

Не ме предизвиквай, Муцунка! Ще ми е криво дори и само временно и хей така, за да видиш, че не тая лоши чувства към теб, да проявявам способностите си в тази среда.

ж цитирай
  13. saankia - „бил съм ментор, съм, и ще бъда“ / на кого?!
10:51 на децата си,може би /и пак не е много сигурно ..
моите деца не понасят и 3 мин. менторски тон..
камо ли пък аз..
Ж,не се опитвай да задаваш алгоритми за пример постоянно..
това не е като „коденето“ или хай тех фокусите..
/ демонстрираш противоречие всеки ден и час..
затова все още ти обръщам внимание..
нали си учил, бе майсторе на йезуистиката ..
ето днес те изслушвам в режим на „готовност“
когнитивен дисонанс имаме тогава, когато
моля, продължи го.. цитирай  



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Ловъре,ти май ревеш
13.06.2017 16:41
за пранги.най сетне
долу.мръсните ръце от профила ми.
Сега !
цитирай
2. saankia - е как да бъде човек добър и търпелив..
13.06.2017 16:59
опитвам , бее хора..
опитвам се..
и аз...
да я разбера тъзз неземна Доброта..
у блога !!!
цитирай
3. saankii - тук има ужасно зомбиран народ..
13.06.2017 18:08
особено сред мъжете/ще ме прощавате..
пиша аз пр.час ЛС на кукушеля/ който е на поне 57 г!!
Той, заедно с фрииолдмен и дядо Борн ,непрекъснато
пишат за хомо, педали, обратни и нам какви ..що ли?
днес, реших само да го попитам дрънкалото Кукушево..
Когато той чука жена си Пенка у задния двор, всичко е ок..
а, когато Иван чука Петкан отзад..тоеа не било оК..
било безсрамно, нечовешко и не комунистическо..хаа ??
каква е разликата , бай Кукушель ?
седиш тук по цял ден , би следвало да се образоваш малко повече..
аз,например НЕ държа на размножаването .точка !!
Педерастлъка е в мозъка КУкуш, а не в гащите ..
мисля, че така е по-честно да се каже ,не ли ?

цитирай
4. ednalady - ако, чуете пък г-жа Деса Радева Пръчкова..
13.06.2017 19:04
какви ги е надробила у фейсъ..за гейската общност !!
казвам аз всеки ден..
и преди имаше мн.прост народ..
но, поне нямаше Интернет..на корем...
нали , веселудке ?
цитирай
5. milady - закс, не бях сигурна, дали си мъж, или педал,но ти го доказа .
13.06.2017 19:29
2. zax - Мила ми Милейди, от как Гоголинката ...
19:09
Мила ми Милейди, от как Гоголинката се подвизава и в твоя профил - и за теб секме. Коментарче - йок.
:))

с педерацията си
и то на такива смотани постинги.. ..
аз да не съм веса клеца,
кое да ти чета ?!!
смотльо..
цитирай
6. starforlife - Здравей, Муцунка!
14.06.2017 01:37
Сега... Хайде да помислим:
Хакнах блога ти, признавам!
Но какво направих?
Да ти го отнех? - Нееее!
Да изтрих този постинг? - Нееее!

Просто замених нескопосано направената (не целя да те обидя) картинка с такава, която мисля, че ще те кефи.

Ееее...
Е ли комплексар Георги Стоименов?
Е ли блогов кретен?
Или е мъж на място, който си позволи, да, да ти хакне профила, но не за да избива комплекси с това, а за да ти покаже според мен безапелативно, че ръцете не са му мръсни и когато "пипа" нечии лични пространства - не го крие като пълен путьо, а го казва на всеослушание, заставайки с имената и лика си зад думите си и го прави и за да върне надявам се разклатеното ти Доверие отново, и за да упражни Интелекта си, вярвайки, че ти ще го извиниш, и за да ти покаже, че ако беше комплексар и т.н. - щеше по такива начини да избива комплексите си тук.

Аз, Георги Стоименов, заявявам, че преди минути съзнателно и целенасочено хакнах профила на Юлия Петрова - Муцунка!
И при все, че идеята на това действие беше напълно безобидна и готина - съм готов да понеса пълната отговорност за това свое действие, ако притежателката на профила реши, че съм й причинил каквито и да са проблеми.

Аз казах!
Георги Стоименов

ПС: Муцунка,
паролата на профила ти е предходната.
Тук е момента да кажа, че някои може да сме толкова напред с материала, че да сме в състояние да нулираме дадено Ваше действие в хай-технологична среда или да редактираме Ваш материал или коментар дори без да влизаме в профила Ви.
Но не го правим, защото...
Ето тук съм разяснявал защо:
http://starforlife.blog.bg/technology/2015/09/29/ti-si-haker-niama-po-prestijno-ot-tova.1395450
цитирай
7. starforlife - А сега няколко приятелски съвета, Муцунка - ако позволиш:
14.06.2017 01:50
- Не е куул да пренасяш разни коментари от тук и там, освен, ако те не са важни по отношение на конкретен спор, а "противника" ти има наглостта да не допуска твоите мнения по отношение на спора.
- Когато пък пренасяните коментари са от различно естество (на различни, пък било то и кореспондиращи една с друга тематики), пренасянето им на едно място създава своеобразен хаос и обърква Читателя. Дори не го обърква, а го кара да ти се присмива. Нищо лично.
- Какъв е смисъла да флуидираш с различните си профили?
Моето мнение е, че да си оставиш един и според мен първия ти, милейди, и да пишеш само и единствено от него - само и единствено ще както облекчи Читателите ти, така и направи тежестта ти по-голяма.
Зная-зная - сега някои ще изкретенеят, че кой го казва, имайки предвид, че видиш ли аз също пиша от разни профили и се самокоментирам, но това, че някой го мисли и твърди - по никакъв начин не го превръща в истина и реалност.
А дали ще приеме тези мои думи или не - ама изобщо не ми дреме.

Та така, Муцунка: Аз не съм някой Интернет-зависим и особено пък блого-зависим кретен-путьо, ценя чуждото мнение и право на изказ, и до такива "показни" на технологичните ми способности прибягвам изключително, изключително рядко, почти никога и то забележи - изключително спрямо хора, които по един или друг начин са ми близки.
А не правя такива демонстрации, защото просто са безсмислени: по никакъв начин не само не начесват ЕГО-то ми, а дори не ми създават и положителни емоции, напротив.

А ето я и музиката, идвааа...
https://www.youtube.com/watch?v=YwcgBVQ3rb0
цитирай
8. milady - ;))))
14.06.2017 08:58
нали ,обеща да бъдеш ..нормален , Жоре?М?
толкоз ли е трудно, маамка му, поне една нощ
кака ти /усмихната
ето го поздрава ..
ла ла лааа...

The promise you made


https://youtu/3pk3A_QSINI
цитирай
9. milady - Жоро, как желаеш ,да ти опонирам..ред по ред , или анблок ?
14.06.2017 10:43
виж се какво публикуваш..

- Когато пък пренасяните коментари са от различно естество (на различни, пък било то и кореспондиращи една с друга тематики), пренасянето им на едно място създава своеобразен хаос и обърква Читателя.
Дори не го обърква, а го кара да ти се присмива. Нищо лично.
- Какъв е смисъла да флуидираш с различните си профили?
Моето мнение е, че да си оставиш един и според мен първия ти, милейди, и да пишеш само и единствено от него - само и единствено ще както облекчи Читателите ти, така и направи тежестта ти по-голяма.
Зная-зная - сега някои ще изкретенеят, че кой го казва, имайки предвид, че видиш ли аз също пиша от разни профили и се самокоментирам, но това, че някой го мисли и твърди - по никакъв начин не го превръща в истина и реалност.
А дали ще приеме тези мои думи или не - ама изобщо не ми дреме.“

пп
както винаги, ти си дебатираш Сам, но за да не се изгуби „идеята“ на
нашия безконечен спор, да маркирам само няколко мои забележки..

1. Писах ти на Лични, защо аз имам няколко пРофила
поради това, че аз имам поне 5 наложени Бан-а..
заради Голямата ми уста/което няма да се промени, обещавам..
2. защо „любимият“ ми профил е Саанкии/ами защото е ..оригинален..
благодаря ти за Идеята, Интернет е свободен, и Слава Богу!
3. защо е нужно на моите читатели „ да им е лесно “ в моя Профил?
след като ,е много по забавно, да е сложно...
4..дали някои колеги ми се присмиват, или недолюбват, няма да ме промени.
въпрос на характер и личен избор..Блогозависим ,или не..
моля те, да не го споменаваме дори..
6. по въпроса за личните емоции, мисля, че и двамата имаме..
положителен напредък/ защото сродните Души
се „ сблъскват„ за да се учат..а не да се обичат и..лигавят..
край



цитирай
10. milady - най най тъпата пУтеса на блога ..Росинанта..
14.06.2017 11:17
освен да кръжи ,и да снася минуси, като бездомна гарга..
и да забърква тъпи селски недоносени рими..
като пенсионерски омлети..
и, идея си няма, за какво дебатираме в моя Профил..
вече около 4 г..
моля, някой по търпелив от мен..
да и го обясни..
каква резилия е нейното натрапливо поведение в сайта..
цитирай
11. saankia - не е верно !! преди 5 дни си смених Паролата, дори!!
14.06.2017 14:17
анонимен написа:
starforlife написа:
Хакнах блога ти, признавам!
da be haknal si. igraete go partia s ludoto jule i si mislite 4e pasem treva.


заксе, колко пъти ти намеквам, нямам нужда от ИТ образование..
за да усещам Лъжата и Хората ..
имам предостатъчно знания, които ме задоволяват...
с Жоро имаме Разговор..без край..
а с теб ,не се получава, не съм виновна аз..
затова ли ме наричаш...„лудото Юле “
мисля съм неестествено нормална на този блогов фон,
ако това имаш предвид..
благодаря, отивам в Реала ,да сготвя и аз един боб най накрая....
юлия
цитирай
12. saankii - етооо..пристигна тъпото Русенско говеждо в собствен сос..
14.06.2017 15:40
и Първа стана неспасяемо тъпа..
начело с лудия кукуш и старлетката.. точка 0001
импотентен блогофф паразит и инфантил..
не ме питайте..

- защо прави така ?
- ами..педераС ,сър..
цитирай
13. rosiela - Лили-и-и-и-и-ий,
14.06.2017 15:46
Милпрайди разбирала от поезия!
цитирай
14. starforlife - Адмирации, Муцунка!
14.06.2017 17:15
Адмирации за това, че така спокойно прие хакването на профила ти.
Искам да обърна внимание на всички потребители в блога, че не ми е първа тръпка да правя такива неща и то точно тук, където предизвикателството е почти нулево.
И с едното да отговоря на анонимната душица:
Драги ми Смехурко,
ако човек, който разбира от технологии над средно ниво следи ДРАСканиците ми - би извличал доста несдъвкани "идеи", включително и за това: проблемите по отношение на сигурността тук.
Защото например, ти едва ли си разбрал жокера, който дадох тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/11/01/tehnologichni-buditeli-edin-ot-nai-kretenskite-postingi-koit.1403925
а той е свързан именно с възможността средно добър Хакер да свали профила Ви тук за има-няма 20-тина минути и то с активното "съдействие" на платформата.
"Интересно" нали?
Или по-скоро - поучително.

ПС: Муцунка, не мисля, че анонимният кретен е Закс. Не ми е в същността да не го кажа, за да трупам "позитиви", че се настройваш с/у му - в разрез с Принципите ми е.
цитирай
15. milady - знам, вторият вариант е..бале балев..но, нз, ти ме разбираш....
14.06.2017 18:31
ПС: Муцунка, не мисля, че анонимният кретен е Закс. Не ми е в същността да не го кажа, за да трупам "позитиви", че се настройваш с/у му - в разрез с Принципите ми е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 159765
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031