Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2023 18:05 - Допуснал ли е грешка Г.Д. в Лайпциг?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3419 Коментари: 16 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В последно време, нещо обичайно за Българи, от наша страна се спекулира с грешка на Димитров, на която нацисткия съд не е обърнал внимание По простата причина, че той е наясно, че принципно е прав! 

Употребил е име на късен крал с името Карл, но явно е имал предвид Карл Велики, съвременник на нашия владетел Крум Дори починали в една година 814! Но всъщност, точното име на владетеля , казал, че германците са варвари , е без особено значение! Защото такова определение за тях е дал не кой да е, а великият Август! Затова те подминават тихомълком техническата грешка! Ровенето ще доведе до резултат смазващ нацистките теории за германско превъзходство!
В каква връзка Август се е изказал така за германците и е взел крути мерки, сега наричани санкции, за да ги накаже?

В девета година след Христа, германската провинция въстава
В  Рим , в  преторианската гвардия служат германци, отделно, за помощните войски се обучават германски офицери Един от тях е Арминий , национален герой на Германия!  Самото име  е латинско, не е германско Това е маркировката му, че служи в армията, войник е,носи оръжие!

Изявява се и е харесван от генералите Имат му доверие
Когато Август праща Вар с три легиона, да потуши въстанието, Арминий настоява за вземат и него! Познава терена, ще е полезен! Вар му има доверие и го взема
Арминий се свързва с въстаниците и им дава информация Вкарва легионите, буквално в горите Тилелейски,  заблатени и труднопроходими! В решителния момент дизертира и оглавява въстаническата Армия Легионите са унищожени Август е покрусен,  до края на живота си не може да ги прежали! Нощем, в съня си крещи- Вар, върни ми легионите!

Санкциите срещу германците са крути! Границата между империята и Германия се изтегля по реките Рейн и Дунав, а участъкът между тях се охранява с дървена стена и от голям гарнизон Преминаването и става само с разрешение!
Мотивировката на Август е следната:
ГЕРМАНЦИТЕ СА ВАРВАРИ И НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ЦИВИЛИЗОВАНЕ!
Завещава , никога повече Рим да не си има работа с тях!
Но следващите императори бързо забравили завета му!
И Рим платил скъпо за това!



Гласувай:
32



1. iw69 - И
25.05.2023 19:42
накрая точно варварите завземат Рим, защото римляните не са ги унищожили били навреме.
цитирай
2. alchemist - Римляните са едни от световните ...
25.05.2023 20:36
Римляните са едни от световните цивилизатори - истински. За разлика от Европа през 19-20 век.
Въпреки че имам сериозни резерви относно цивилизацията на Рим(а мове би, самата дума трябва да се разглежда в друг смисъл?), все пак тя е по-добра от тази на тия, оттатък Алпите. И сякаш, не случайно немците правят страхотни магарии...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Ив!
25.05.2023 21:58
iw69 написа:
накрая точно варварите завземат Рим, защото римляните не са ги унищожили били навреме.


Приютили са ги дори у дома като роби и прислужници, вкарали ги в управлението и в армията, дори като генерали, както Спарта направила илотите войници, дори забранили военната служба за патрициите
И ред други магарии!
Накрая станали непотребни и ненужни и варварите ге....изхвърлили!?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Алхемист!
25.05.2023 22:11
alchemist написа:
Римляните са едни от световните цивилизатори - истински. За разлика от Европа през 19-20 век.
Въпреки че имам сериозни резерви относно цивилизацията на Рим(а мове би, самата дума трябва да се разглежда в друг смисъл?), все пак тя е по-добра от тази на тия, оттатък Алпите. И сякаш, не случайно немците правят страхотни магарии...


Да, носител на цивилизацията е градът- цивитас Цивилизацията е заченат в града!
Какво дава римския град на цивилизацията?
Акведуктите и канализацията, съвършени инженерни съоръжения, работещи без помпи, амфитеатрите и стадионите, правите улици и магистралите, мостовете и небостъргачите....
Териториалното устройства, повечето европейски държави са с очертани граници още от Рим!
Смайващо е, че при разделянето на България, се придържат към границите на Мизия, в която Българи живеят! За Берлинския конгрес става дума!
цитирай
5. kvg55 - leonleonovpom2,
26.05.2023 13:11
Трябва да се има предвид, че Георги Димитров е писал речта си в затвора "Моабит", а не в Лондонската библиотека.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, краси!
26.05.2023 14:26
kvg55 написа:
Трябва да се има предвид, че Георги Димитров е писал речта си в затвора "Моабит", а не в Лондонската библиотека.


Безспорно!
Сегашните наблюдатели и оценители на негово място ще се посерат , само при мисълта, че са там, камо ли да правят защита! Улучил ги е в най- слабото място, твърденията им, че са изключителни Много добре знаят , че не са!
Нали изключителността им иска Химлер, да я докаже, а Хитлер финансира проекта!
Да, но зад гърба на взелия се на сериозно Химлер, Хитлер с присмехулна дума,казва, че нищо не може да докаже!
Впрочем, днес имах неочаквано к) среща със земляка ти- библиотекарката, на френски е книжарка!
И той направил откритие, че ползвам Интернет речник, което доста ме изненада и развесели, защото, ако наистина работата беше такава,аз, а не той,щях да твърдя, че Укрен/ украйна/ е страна в страната Московия, а не област в нея!
Сирмаепон е публикувала карта, френска от 17 - век на царство Бяла Русия или Московия, в което е показана и областта Укрен, в която живеят Козаки-казаци
И се чуди какво общо има името на Украинската Виница с квартал Виница на Варна?
Аз пък се чудех оня араратски келепир, на кого прилича?!До днес!
Препоръчвам ти да видиш картата !
Става ясно, освен всичко друго и укри откъде идва!
цитирай
7. gardener - Здравейте г-н Иван Симеонов,
26.05.2023 15:49
Твърде високо цените един българин от македонски произход. За да се постави в историята някоя реч или дело, каквото е делото и речта на другаря Георги Димитров, следва да се има на ум една огромна, тайна организация с нейните бойни отряди и над 200 000 души от тогавашния елит на Земята, интелектуален елит, да не помислите, че имам на ум истински елит. Говорим си Коминтерна, водена от Ото Вилхелм Кусинин. Повече за него, можете да научите от тук. https://www.youtube/watch?v=fmSSmyHtJWA&t=1s - това е разработка на един от най-артистичните и най-умни краковски евреи в СССР на име Едгард Раздинский - писател, изследовател и историк, сценарист и с основно висше образование( единствено) - архивариус, демек - човек, който работи в архивите на СССР и Русия, към които голям дял има архивът на Коминтерна.
Всяка система, ръководена от умни хора, винаги скрива за пред обществото съществуването на истинските водачи и вади на преден план едни, харизматични за момента личности със слабости, които са разходен материал за системата. Такъв е другарят Димитров за Коминтерна, отклоняващ вниманието, докато някоя истинска подмолна група прави нещо, които и до днес може и да не знаем. Каквото и да е било там в Берлин, това няма значение, в един момент се разбира, че групата на Димитров от още двама българи, може да се използва за пропаганда на комунизма и се ползва. Коминтерна има своя милиция, разузнаване, контраразузнаване по цял Свят, защото идеите на болшевизма и социалната държава са заразителни и до днес за лабилните хора, които нямат доверие в/на себе си. Е, речите на Димитров са писани в Москва от поне 30 лица, които до познават тогавашната история в детайли и в тези речи няма и не може да има грешки. Как Димитров учи речите - с голям мерак, явно тогава е имал доста останал акъл, който после промива в алкохолни и сексуални оргии за да стигне след 20+ години до реално убиване от Сталин. Това е, поне тук няма тайни Кусинин и коминтерна не грешат, грешат само ако им изнася.
цитирай
8. vladtepes - За Георги Димитров
26.05.2023 17:27
Георги Димитров е организирал нелегален внос на алкохол в затвора на Гестапо, също едва се е домъкнал до кабинета на Сталин в Кремъл на четири крака, подпиран от Вълко Червенков. Дори Клемент Готвалд не се е осмелил да се яви толкова пиян при Сталин.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Гарденер!
26.05.2023 17:45
Разбира се, не мисля, ,че е сам, че няма подкрепа! Но в съдебната зала е сам Слушал съм записи, негови и на Гьобелс или Гьоринг, в момента не съм сигурен кой, в Лайпциг! Германецът беше уважителен в обръщенията си към Димитров, докато той се държеше леко хулигански Спомням си уредниците, как се разрешава, като разбраха, какви сме!?- Българи!
Да, уважаваха ни за Димитров и за....доматите!?
Също в Лайпциг, в магазина, въпреки, че бях сигурен , че са наши, попитах, откъде са? И отговорът беше, как е възможно точно аз да питам, разбира се, че са Български!
За съжаление, сега и ние внасяне домати!
Иначе, не се водя от никакви партийни чувства! Партията достатъчно е отровила живота на родителите ми и на мен, че да храня симпатии някакви? Заслугата и е, че благодарение на нея съм се появил, събрала е родителите ми!
Благодаря ти за отзива!
Хубава вечер!


цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Влад!
26.05.2023 18:06
Въпреки, че се носят легенди за запоите при Сталин, той самият е бил въздържател и е симулирал пиене и е изпитвал ненавист към пияници! Ами той публично е разжалвал сина си, явил се пиян на парад! Синът получил защита,напомнили на Сталин, че му е син! Но той отговорил, че именно заради това го прави!
Няма заради това, че му е син, няма право да се явява пиян той е офицер, като всички други!
Димитров е спечелил черни точки, които няма как Сталин, да е забравил и опростил!
Благодаря ти за отзива!
Хубава вечер!
цитирай
11. gardener - За македонския произход Ви закачам.
26.05.2023 19:18
Чета внимателно писаното. Гьоринг е. Няма как почти необразовано българче да стане депутат тук и после шеф на Коминтерна (след Германия), ако няма достатъчно ум в главата, т.е. Димитров не е случаен, съвсем, това е. Иначе, гледайте филмчето на Раздинский, препоръчвам го тук за трети път, много неща се изяснят, защо и как, и кой до Андропов и после до Горбачов, това е пряка линия, случайно разсекретена ... или нарочно.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей отново, Гарденер!
26.05.2023 23:21
gardener написа:
Чета внимателно писаното. Гьоринг е. Няма как почти необразовано българче да стане депутат тук и после шеф на Коминтерна (след Германия), ако няма достатъчно ум в главата, т.е. Димитров не е случаен, съвсем, това е. Иначе, гледайте филмчето на Раздинский, препоръчвам го тук за трети път, много неща се изяснят, защо и как, и кой до Андропов и после до Горбачов, това е пряка линия, случайно разсекретена ... или нарочно.


Няма случайни неща!
Сталин например е голям ум, въпреки обратните твърдения
За пръв път се впечатлих, като прочетох за реакцията на Жуков на подигравателен въпрос но журналист Като е бил началник на генералния щаб, какво е разбирал от военно дело?
Въпреки ,че били в лоши отношения, Жуков го защитил Казал, че началото само слушал и попивал Скоро сам започнал да дава разпореждания и нито едно не било грешно!
През революцията бил главен редактор на" Правда"
Един ден идват матроси от Кронщад, ще има парад, как да отидат - - с оръжие или без? Сталин мълчи известно време и казва, че те, журналистите, винаги носят своето оръжие и сочи молива на ухото си
А те, да отидат, както намерят за добре
Отишли въоръжени до зъби!

Лека нощ!
цитирай
13. panazea - Хареса ми разказа !
27.05.2023 22:04
Не знаех за Арминий и че той си е останал Германец , въпреки римското лустро !
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей Тони!
27.05.2023 22:20
panazea написа:
Не знаех за Арминий и че той си е останал Германец , въпреки римското лустро !


Благодаря ти за отзива!
Така е, останал е германец, въпреки кариерата, която го е очаквала в Рим!
Затова е и национален герой! На Германия!
А за Рим- Резултатът е бил, храни куче, да те лае!

Всичко най - добро, Тони!
цитирай
15. monarh1991 - Здравей, приятелю!
04.06.2023 13:37
Да, явно е имал предвид Карл Велики. Като става дума за Август и Арминий, парадоксално, но именно Карл осъществява мечтата на първия - да завладее Германия. Известна е екзекуцията на 4500 сакси по негова заповед край град Верден. По нацистко време Химлер, клонящ към неоезичеството, е организирал поклонение пред избитите. Иначе Карл Пети е също забележителен владетел, един от малкото отказали се доброволно от властта, подобно на Диоклециан и Борис Първи.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
04.06.2023 17:19
monarh1991 написа:
Да, явно е имал предвид Карл Велики. Като става дума за Август и Арминий, парадоксално, но именно Карл осъществява мечтата на първия - да завладее Германия. Известна е екзекуцията на 4500 сакси по негова заповед край град Верден. По нацистко време Химлер, клонящ към неоезичеството, е организирал поклонение пред избитите. Иначе Карл Пети е също забележителен владетел, един от малкото отказали се доброволно от властта, подобно на Диоклециан и Борис Първи.


Благодаря ти за отзива, както винаги находчив!
Сгрешил е, но грешката не е фатална, защото истината е такава!
Германците го уважаваха много, защото е демонстрирал характер и сила! От неизгодна позиция е водил битка, като равен с равен!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136792
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031