Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2021 20:13 - Всеки е невинен..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 984 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 до доказване на противното. Но доказване с аргументи и факти, а не с празни приказки и манипулации.Изтъпанчва се Радев и казва..ще върнем държавността и България на Българите. Наглед страхотни думи, пропити с много надежда и позитивизъм..ама наглед. Какво значи  "държавността", като държавата България същуствева от 681год. и тя винаги си е била територия на българите. Друго изявление..Ще премахнем мафията..добре де 5 години, ти като знаеш, че има мафия, какво направи? Значи ти си бил президент на мафията тогава.. Има прокуратура има Европейски съд..колко жалби пусна, колко проверки бяха направени?
Политичестка чистка..ми това от Тошово време не бях го виждала..
Като говорите нещо, заставайте си зад думите, докажете, покажете, дайте документи, факти. И на мен може да ми кажат, че имам брат, ама нямам и мога да го докажа..с мен в есграон и се вижда..а иначе и пет братя могат да ми препишат..
В България май най-големият проблем е, че всеки се пише политик, че празнодумието е много над допустимите граници, и че май никой не си знае възможностите..но се ляля на поразия..
Чудя се, докога управниците ни, ще ни занимават със себе си и битките си за власт. Не това е нужно на хората, а да се обединят и да мислят, как ние да сме добре..



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - българския президент си има соб...
23.05.2021 21:48
българския президент си има собствен президент, който се казва капутин, по-известен като путин/путкин
цитирай
2. anetta - Еее ..
24.05.2021 22:53
и това е в сферата на предположенията. Отмина времето и шанса на Русия да ни претопи като нация..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 314750
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930