Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2018 19:36 - виж ся,преди..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 4808 Коментари: 14 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      image


    

Разкъсах на парчета своята роба от думи
и освободих се от желанието да говоря.
Ти, който не си гол все още,
върви и пак заспи.
 /Руми

 

       Лао Дзъ – Дао Дъ Дзин - Празно пространство не съществува

КУРтоазията ми не трае..дългоо,знаете..сръднята ,също...

ето я Музата, на рамото ми, като вескината пипирутка,
долетя сама на ранина..

настъпва време, когато сайта заспива в заслужена  
лятна летаргия,а пък аз
/кухата лейка /милейди Кичка, най най веселата санитарка на Света..
обичам да релаксирам през този еуфоричен сезон у дома..
седнала съм на терасата  с -у Морската градина, и си клатя

баавноо блажено крачетата, като една  
Милейди в заслужена нефелна възраст...

когато днес  решавам, да забия..
 още едно перо в айряна на моя /не/ достоен/ враг отскоро...
БПредаторчето анонимно,
със страховитото име на „касапин“?



да оставим кифльо при..кифлите, а ние
кучките..при Вълците..
херметичен принцип...
подобното привлича..подобно..
я да потърсим някой Сонет ...
да да проветрим ..от тъзз зараза..

Борбата е безмилостно жестока.
Борбата, както казват, е епична.
Аз паднах. Друг ще ме смени и…
толкоз.
Какво тук значи някаква си личност?!



Tъй като имаме някаква относителна свобода в живота,
/и в частн. в блоК.бе ке..

аз си имам мое лично мнение,и съм
свободна не само да си го изкажа,но
и да го докажа,т.е да го защитя.
Права ли съм, или ..да!?
Знам ,че езикът ми е остър,саркастичен,
но,внимавам, да не изкривявам фактите,
и най важното,не търся нарочен конфликт,
/ без разлика  на пол, възраст... 
Естествено,като всяко социално животно,
и аз имам нужда от общуване...на моя майчин език..
/ т.е.обмен на енергия
milady/ 
С моя профил съм тук от около 5г ..
и все още намирам в чата много интересни
теми/ и автори/,поради това съм и активна
блогерка.
Тъй като мога да пиша и дебатирам по много
и различни теми,имам 3 активни профила.
/ поради наложен ми бан от 3г 6 мес..
Тези профили включват лично творчество,
анализи, поезия,музика,литература,изкуство
и ,разбира се актуални обществ.политически
теми.Разбира се имам и около 30%копипейст
според мен е нормално,анонимний Черен Вредителю..
не се срамувам и отказвам от това ,тъй като
винаги съм се учила от най най добрите в моя живот, и това продължава и сега.
нямам самоцел в блога/камо ли лични облаги /
Лаик съм,дори профан...но имам мерак..
Имам,разб.се 2-3 любими приятел-ки,и 2-3 ма фаворити.Съжалявям,но нямам 250.
Не съм злопаметна,и съм умерено суетна...и,многоо щедра..
Тъй като ненавиждам меркантилни и глупави хора/с нагли претенции,
често си позволявам  критика/и никога спор!!
Нещо против ?
Аз мисля,че това води до  напредък..
.. Истината ни прави свободни...
   Смирението..вечни..

Ако и вие сте от „домашните любимци“ в
блога,които умират без биберона на Виртуала,
и без розАвите плюнки и задушаващи прегръдки..
и банални лигавни между хора на
40-78 години,и то по 15 ч.на ден..
мога да ви опонирам,че това е инфантилно.
Пак ще повторя,според мен Мярата е 
признак на култура ,но изисква добър 
характер ,и трезвен ум..освен балансиран..темперамент..
така ли е,мила ми вондерична мОгиьо? 
Това,че имаме безплатна трибуна , не означава,че е нормално, да експлоатираме пространството,търпението, и нервите на „беззащитната“ публика.

копирано/





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - тъй като съм..мързелива/ представи се, ако не бях..
23.05.2018 19:40
и съм писала повече и от..4-мата Евангелисти накуп..
това го копнах..от мен си..
става,нали...
Весели Празници!!
бъдете здрави и премерено лудички..
Живота изтича изпомежду...блоКа..
цитирай
2. predatorkapredatorka - легенда..
23.05.2018 19:42
преди идва от..предаторът, моят селски..

Последни 20 регистрирани посетителя

17:38 - donkatoneva - baba Dela :)
15:57 - blackpredator
15:49 - troina
15:32 - blackpredator
15:24 - blackpredato
цитирай
3. ladylady - ето вижте го СуперПараблогера на блог бе ге то..
23.05.2018 20:05

след..малко, стават 5г..юли, или август..
той така ме посрещна тук..с постинга Милейди Трутка/за няква полугола...циганка!!!
и безброй логорейни тъпи, сбъркани, селски коменти..
завъртяни на..хилавия му език и 5 класно образование, и Халтура..
мъж на около 60!!
и, когато го резна..
олелеле...майко милаа...
следват ей тези напъни..пРости и простотия..до шия/че има и..„приятелчета“
такъв ти е калъпа, Квак, не моеш мръдна извън Матрицата, както казва Лекса..
цитирай
4. troina - дообре дее,не ми пука, че мен ме сваля
23.05.2018 20:14
ВСЕКИ ден от Първа/ аз съм..лаик, мераклия, ще напиша още толкоз..
ноо,защо..бе нужно и ДНЕС да свали 3 пъти Валери Станков и Валя Йотова
Бляк,това е патОлогична омраза,белег на честа и тревожна..еректилна дисфункция
/тва най сериозно, хич не се будалкам..
и да те светна,при жените около 50-60,Хормона на Щастието е още на завидни нива
зависи и от..активността на Дамите:)))
така ли е,мили Дами?
цитирай
5. milady - колеги, познаваме се. . доо...
23.05.2018 20:25


колеги, познаваме се..дообре..с повечето редовни.....
09.01 22:29
призовавам ви, да бъдете смели,борбени, безстрашни..
в тази платформа има премногоо фалш..
съборете го, изметете го..
Отворете прозорците...и Сърцето си..
и..дишайте..свобоодноо, Тва е ВАЖНО!
не бъдете фалшиви, анонимни, подли..лицемерни..
един ден,ще съжалявате, ако остареете в страх....
гласувайте против..помпиерите, пишете остри ЛС до модераторите,
ако сме многооо, те ще отстъпят..
и аз ще престана с...глупостите..
обещавам :))))
вие сте!!!!
цитирай
6. predatorkapredatorka - боосоо,минУсчийке с,мешна ..и да умираш от злоба
23.05.2018 21:37
Валерий заслужи Голямата награда на Варна,
що за болест,ма жено?!
и ти ми драскаш за няква Карма..
хал хабер си немаш, щото нямаш необходимата Сила на Духа,
Мекота на Сърцето,и Обем на Христово съзнание...
бягай , чети още..ще те изпитвам...към Н.Година..
да подавам ли още материали ..
не ме мързи, щом е за четене..

Петър ДЪнов, разб. се..
Лиана Антонова..
Едгар Кейси
Спящият Пророк, Записки от Библиотеката му..във Вирджиния Бийч
Слава Севрю'кова на ..Христо Нанев, аз имам 2 книги..
Анатомия на духа/ Спас Мавров..
К Кастанеда/ Активната страна на безкрайността../има и др..
Мишел дьо Нострадам / Предсказания, центурии
Линда ГУдман/ 2 книги имам аз, вече говорихме..
Силвия Браун, 5/6 книжки /знам, че си я чела
Дориан Върчу..Ангелите
Друнвало мЕлхезедек..има 4-5 книги на бг..
Ерих фон Деникен/ Страшният съд, има и др...интересни..
баба ти Ванга/ не е задължително,тя отрича Прераждането, пропуска го, т.е
Майкъл Нютон/ 2 книги, Пътя на дУшите
Вадим Зеланд.. има 6 книжки на бг.


и още мн../ www.booksbg/Езотерична-литература
цитирай
7. rosiela - Смешнице, да не те изпитам аз, пък ти да не помниш коя книга колко страници има?!
23.05.2018 21:42
predatorka написа:
Валерий заслужи Голямата награда на Варна,
що за болест,ма жено?!
и ти ми драскаш за няква Карма..
хал хабер си немаш, щото нямаш необходимата Сила на Духа,
Мекота на Сърцето,и Обем на Христово съзнание...
бягай , чети още..ще те изпитвам...към Н.Година..
да подавам ли още материали ..
не ме мързи, щом е за четене..

Петър ДЪнов, разб. се..
Лиана Антонова..
Едгар Кейси
Спящият Пророк, Записки от Библиотеката му..във Вирджиния Бийч
Слава Севрю'кова на ..Христо Нанев, аз имам 2 книги..
Анатомия на духа/ Спас Мавров..
К Кастанеда/ Активната страна на безкрайността../има и др..
Мишел дьо Нострадам / Предсказания, центурии
Линда ГУдман/ 2 книги имам аз, вече говорихме..
Силвия Браун, 5/6 книжки /знам, че си я чела
Дориан Върчу..Ангелите
Друнвало мЕлхезедек..има 4-5 книги на бг..
Ерих фон Деникен/ Страшният съд, има и др...интересни..
баба ти Ванга/ не е задължително,тя отрича Прераждането, пропуска го, т.е
Майкъл Нютон/ 2 книги, Пътя на дУшите
Вадим Зеланд.. има 6 книжки на бг.


и още мн../ www/Езотерична-литература

цитирай
8. milady - Боссооо, само една черна завист,като теб
23.05.2018 21:54
може да клевети така, и Линда Гудман сбърка с няква бълг..халтура /150стр.
недей чети, кибикай тук, за да плюеш Валерий и Валя..
долнагадинка, аре чупка..
язък, одъртяла си вече за..Духовна промяна..
не се мяркай....тук..гнус ме е..
цитирай
9. nalia - Баш така си е, Юле!
24.05.2018 13:02
troina написа:
ВСЕКИ ден от Първа/ аз съм..лаик, мераклия, ще напиша още толкоз..
ноо,защо..бе нужно и ДНЕС да свали 3 пъти Валери Станков и Валя Йотова
Бляк,това е патОлогична омраза,белег на честа и тревожна..еректилна дисфункция
/тва най сериозно, хич не се будалкам..
и да те светна,при жените около 50-60,Хормона на Щастието е още на завидни нива
зависи и от..активността на Дамите:)))
така ли е,мили Дами?

Свалена от първа или не, ти си имаш многото реални прочити, Словеснице, остроумна, забавносериозна, проницателна, фрапираща, свежа...
Все ще си четена, а Станков има и хубави неща и го четях първата година. Но дори и Хайне да се чучнеше ежедневно в блога, щеше да почне да се повтаря:)
Абе, грозна работа е това надпомпване.

Честит празник и да е остро и непресъхващо перото ти, приятелко!!
цитирай
10. predatorkapredatorka - :)))))..разб се, ти си Балансьора на блога, Нали..
24.05.2018 14:16


/Но дори и Хайне да се чучнеше ежедневно в блога, щеше да почне да се повтаря:)
Абе, грозна работа е това надпомпване./

затова те обичам и уважавам,мила моя..
аз съм..Меч и Ласка, ко да се правя..от числата е...хех..
/ извинете ме!!
цитирай
11. troina - Да почетем носителят на“ Жартиера на Помпадура“/ на името на нар. артистка Чудолина Кон-Прайд.
24.05.2018 15:34
Драги ми смехурко
Надявам се Искрено След твоя среднощен катарзис
и 3 големи грозданки, най-после да си достигнал Откровение свише
и соломонова премъдрост.
Надявам се също така и да си посипеш главата празна
с блогова пепел. темата която отваряш е щекотлива,и затова
реших че имам право на отговор по т.н. мн.спорен казус...
да го наречем компресора на Пандора / помпадура/.
за добро или зло аз допускам че този патент носи твоето трибуквие,
И впоследствие е вкарал в употреба по най подмолна интригантска схема
с тролски привкус. тук бих желала да отворя скоба, за да намекна за корелацията между онанизмо и помпие- изма. Тази връзка мисля че е ясно Дори и за децата от пети клас. Аз за твоите изстъпления в последните 10 год.тук.
бих могла да напиша един нов larousse, и да го преиздам тиражиран в милионен тираж. нали си парче математик
Можеш сам да калкулираш каква печалба би се образувала.
тъй като аз не съм меркантилна и практична блогърка,
предоставено това право без да държа на авторски права
на по-продуктивните съблогъри сред нас...
твоя милост Предатор-сКа, бих предложила спокойно да излезе в заслужена пенсия по стаж, и поради хронично заболяване
/ Катар на горните ментални пътища.ХКМП.
в този случай като доайен на този сайт искам да те предложа
ва почетен носител на“ Жартиера на Помпадура“ на името на народната артистка Чудолина Кон-Прайд.

Да отдадем почит
равнис
надясно
шапки долу
МЪрсилезата
цитирай
12. yotovava - Аз не вдявам нещо - като напомпят ...
24.05.2018 18:50
Аз не вдявам нещо - като напомпят някого от единия отбор - вой до Бога,
като напомнят другия отбор - тишината вали в прозореца.
В същото време предполагам, че помпането с тролска работа - решава някой че ще помпи и това е. Показателно е как се вдигат постинги само с един глас и без нито един коментар.
Апропо, не разбрах Бля-Блято мен пък къде ме тика на първа - през май съм пуснала три постинга, през април 2, март - нищо. От много време не публикувам.

И изобщо, нали следиш фейса и виждаш как се случва там - колко живи хора коментират и споделят :))))))))))))))))))))))
Много са. И всичките са истински.

цитирай
13. predatorkapredatorka - вече ти честитих Празника, дааа прави са твоите думи..до една!
24.05.2018 19:24
И изобщо, нали следиш фейса и виждаш как се случва там - колко живи хора коментират и споделят :))))))))))))))))))))))
Много са. И всичките са истински./

прави са твоите думи, а във ФБ е ясно, кой кой е..Това е видно..
там няма помпи по 3 000 на час!!!
помпенето на постинги стана..“бира-скара“ на корем..
с цел ,някакво мнимо „Величие и Чудо“.
което предполага създаване на интриги..
оня ден ме разсмя..якоо..
„всички са ..недобре тук “..
изгл,само аз ,съм една нормално лудичка..
поне да ги завъртаха малко тез досадни имена
от..Групата на бЛейко..
:))))


цитирай
14. milady - россо, ти не само мразиш, ти клеветиш и..нагло лъжеш,без никакви доказателства
24.05.2018 20:07
7. rosiela - Смешнице, да не те изпитам аз, пък ти да не помниш коя книга колко страници има?!

аз имам снимки на книгата, Звездни знаци„ Линда Гудман..а ти ми визираш някво менте
/ 130 стр на бг език..
ПОВТАРЯМ, книгата е
е между краката ми, и я имам от 20г..
Първо издание, превод Емилия Масларова, стр.479..
не ща пари, Рооузо, имам, тъй си стоят в Банката крооткоо
а, сега да го чуем..копука...какво пак ще излъже..
че съм на 71, слугиня,нямам деца , Валя също, Валери е беден, сам ,алкохолик!!!
а бе ,Лудоо, ще те спретне някой,и ще фалираш с твоите 300е на месец..
патОлогия жестока те тресе..лельо..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100793
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031