Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2020 21:11 - Мизантропска..шума,или ЧернаЧума?!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 647 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  image


 Ще ме намразите,

ако ви кажа,
че този живот
е безумна измислица.
Карнавал, в който
шествате с тяло.
Че от заблудата
вече изтръпват
телата на мислите.
Звезди-октоподи
дебнат с лъчи-пипала.
И няма къде да избягате.

Ще ме намразите...

Попове с раса ви кадят
и нашепват лъжи
в требници траурни
вписани.

Ще ме намразите...

Децата ви също орисани
в участ зла да се скитат.
Да не видят небето
усмихнато...


М Мисана , тук



Гласувай:
6



1. milady - ... обсебен от наЛудности, та не знае, на коя луна е..с Йонито))))
21.03.2020 22:47
според дядо миссана,който е на сериозните 67г!!
... аз съм мъж/в пола ))))

Относно Милейди, днес й изтрих коментара. Всъщност изтривам всеки нейн коментар насочен срещу друг блогър. Но понякога не съм пред компютъра и тя се възползва неправомерно от това. Но това е само, докато се върна. Вече разбрахме, че Милейди не е жена, а психясал мъж с множество фиктивни никове. Той е толкова болен психически, че се самокоментира и страстта му е да се представя с полА. Много тъжна гледка, но такива типове за жалост има.

11. lexparsy - Опитах се, но не разбрах с какво е ...
02:12
Опитах се, но не разбрах с какво е толкова "Ценен* коментара ми
цитирай
2. milady - бабаДана, пак..си довлече торбата.с кич а..
22.03.2020 09:21
оф...хаман, от тозз кич..
от теб ,ми се драйфаа@.. и секи норм мъж, би избягал..,даа..
язък за хубавите цветя..

никой, не е сигурен, дали ще има и следващи..15 мин, даже и бог )
пак.какви тъ..речитативи ги надрусаа.или, за секи случай..
пияна ли си, или надрусана от заранта..
Коментарът чака одобрение
Постинг: 22.3.20
Автор на постинга: emi1ts
цитирай
3. saankii - етоо Я нА, цъффналаа, и вързала @@@ с 5-6 постаа..
22.03.2020 09:54
? да'н ставаш на 100, герчек..
И най-важното - намалява стреса и подпомага психологичното здраве.

/ блогов речник на Джулия Първозвана
NB /пише се 'психично' здраве/ инак, се получава..нон сенс, бабС
логично, е другоо..пак не си в час.тцъ тцъ..тцъъхх))
Честита ти пролет, весела и здрава)
на яхтата ,ли беше..или,в Кулоарите..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Селенът - ключ към здравето
Автор на постинга: wonder
цитирай
4. fun1001 - ее, тозз..в ред ли Е?? кофти съдба, да му се невиди..
22.03.2020 09:59
Ще ме намразите,

ако ви кажа,
че този живот
е безумна измислица.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2275735
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол