Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2020 19:19 - @АнгелитеНямат страсти
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 637 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 31.01.2020 20:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


     image


11:55 - 
Ангелска страст Амазонка съм, майка и дева.
Аз избирам. Ти чакаш в захлас.
Щом обичам, съм твоята Ева.
  категория: Изкуство
прочетен: 35 коментари: 0 гласове: 5
последна промяна: 11:56




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - баахму,2 без 5 е вече..
31.01.2020 20:38
а, мойта любима бабушка..
няма още сефте@@@
и от мъка, старческа ,по стУенчо
като един тъжен крокодил
на глас, реве

има и още))))
цитирай
2. fun1001 - Литературно четене на..Рап ))
31.01.2020 21:37

Гледам те - и това не е майтап,
алчна си,да добиеш Ангелска власт
спокоо,няма да жертвам силата си аз.
защо ми разказваш за минали дни -
за усмивката на мъжа ти,и акъла му
и, за Супер боба..който ти свари...

който готви боба, той е героят у дома
хич не ме лъжи, а при него, си седи
и, чушки, и праз, му донеси )
толкоз години, и низ от тъжни дни..
а ти, тракаш и мислиш тук..нек"ви
безкрайни рими,и розави небивалици..


не ставай за смях..моя мила,Шери!
не мога да ти дам кураж аз ,как..
да правиш Кама Сутра, мечтаейки за нас.
Денят премина, и пак копнея по него..
как така..отлетя времето, когато беше
мой, и винаги с мойте капризи,зает.

приготвям се за сън самотен - ето,слагам и маска)
и Шанела скъп, от нашият френски @ романь..
знаеш,суетна съм, и даже заспивам - усмихната..
бързам Нета да угася,и ще те поканя отново в съня.
мон ами, каква тъжна съдбаа..уви!!!!!!!!!!!
в Реала. невъзможна е нашта любов..
докога,мъко моя,ще бъдеш дигитална мечта.ти.
цитирай
3. milady - баба Во, мисли, че и ние живеем във Виртуална..Любооов,и любофф и либофф...
01.02.2020 10:33

и всички обичамее..стоенчо, некво нервозно старче, набор 45, като нея..
което друса бира в некой гараж в Черна вода,Русенско..Типичен троль..
око, да види, ръка да пипне / АЗ )))))))
цитирай
4. fun1001 - Сериалааа..))
02.02.2020 09:34

Никога не гоня капризната Фортуна..
заложих на Хаоса, и спечилих - Приза
предусещах,ще се случи, тоочноо това
което..замисли мойта щура глава...
винаги печеля главната роля в сериала,
ноо,за ужас голям, завидя ми персонала.

Някой ,май забравил сценарият във коша,
тръгнал като луд,да търси кръвта ми по ножа.
е, кво сега очаквате, мили хора..
няма да заплача,и да храня мишките с мезета
стана ми враг доживотен, и сам Сатаната.)

Нямам идея, и занапред ,как ще го живея..
нека животът ми от тук нататък,бъде Феерия -
Епилога не го знаем ,нито аз, нито ти.
нека да е ХепиЕнд, ако питаш мен..
надявам се със смях,Сериалът продължава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2281565
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол