Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2019 09:07 - анонимен Авторитет!?
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 577 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

    Днес, бях остро провокирана, от един съблогер, и  сядам, da se 
   размисля на спокойно.
   като ,какво ще  да е това "нещо",този Социален феномен, който, може да
   докара дотам  зрели, образовани, хора на достолепна възраст, и почтени  
   средно..интелегентни граждани..,да  посещават Анонимно разни социални мрежи.
   да влизат в Чат дебати (  отново анонимно), и да симулират някакви  паразитни..
    социал.контакти,  на някакво  мнимо Хай ниво, и аристократ..маниери,за Бога!!! Т
  Това, разб се  е гарнирано  обикновено с ответните спонтанно бликащи емоции...
 " другарски" чувства и вълнения, размяна на безсрамни интимни тайни,пред гОрката
  Аудитория, на тази същата анонимна и нефелна Социална платформа!?
  Този Феномен, ескалира така епидемично,спонтанно и неуправляемо,и се наложи 
  като  наше любимо алтерЕго, което начева  да води "Паралелен живот
  / на  Двойника , К. Кастанеда ) "Една друга реалност.."
  с времето,това сюблимира до наша любима Роля,и перверзен театър на клонинги 
  в нашата Реалност..Мога да дам и по-романтичен привкус,ако ви допада..
  как ви харесва - Сянка ( Омбре) на нашата "автентична"..СамоЛичност.@

  Аз, разбира се, си имам мое л.мнение, затова и подхващам Темата,която намирам
  за многооо тънка, дълбока, и даже опасно многопластова.Ще разгледам по долу
  няколко Аспекта на това социално Движение, избухнало в началото на 21 век.
  / потърпевши сме всички, от най млада възраст, до почтени Господа над 80г !!

 
  следав в коментарии..
  
  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - :-))))
05.11.2019 09:40
сффиркее, семьоноффска, иди си забъркай..яйцата на очи
така и така..акъл за дебат..никакъв...а аз имам подавам поне 5-5 Важни Теми
всеки ден..зашото съм..Модератор без портфейл..
а, ти джурналистка..без грам..опит..кого лъжеш?
това, че, четеш Уикенд по 8 дни, 25ч на ден, не те прави ..профи..
а, една ..кисела зелка, в ескалираща Хормонална ..катастрофа..
повече, по късно...
цитирай
2. peperutka - леля, пак мишкува и ме обикаля от 6 до 00 ...момЪтъ наша))))
05.11.2019 09:48
сегаа, като го няма Проф.Вучков, и Л Левчев, на кого, ще захапеш...мекиОт?

пОт-сффиркее, семьоноффска, иди си забъркай..яйцата на очи..
така и така..акъл за дебат у теб -никакъв...
а, погледни,аз подавам поне 5-6 Важни Теми...Чудна съм,нали?
всеки ден имам нови,красиви и актуални идеи..
и дори съм...Модератор без портфейл../шот съм гаСтарбайтерка..с цОкало/се пише!!
а, ти джурналистка..без грам опит..и астроложка, без финес! кого лъжеш?
това, че четеш Уикенд по 8 дни, 25ч на ден, не те прави ..профи..
а, една кисела зелка, и лелка с три гушки в ескалираща Хормонална катастрофа..
повече, по късно...
цитирай
3. milady - не може да се изтрие ..Акаша , Вселенската нетна Библиотека..
05.11.2019 10:40

не ми пука, че имам 15 бана..
10:38
Свободата МИ ,няма цена..
......и не си търси популярност на мой гръб, мекотело тишково!!
когато, ти пусках аванта, бях супер, добрата и сладка, умна ..кака, най Хай!!
а, сега.."лудата" баба, Същият Охлюв, е и др дърдоран смешен..заксъ...
За да ме заслужи и задържи, моят Съпруг, се доказваше 25г!!!
чу ли това, €ко пъпеша...който бил с медал на АристоПат))
и не съм ти парясница/ какъв дЖълтъмен си ми ти!! фифи?
оАкахте Сцената..папагалчета, нетни..
цитирай
4. milady - бездарна резилия!!!
06.11.2019 11:06
да играеш Театър на тъмно, без Сценарий..и без Реквизит,
без Декори,и без суфльори..
без Публика..и, хей, за тоз дето навън духа..
не е за всеки...блоков Елемент, лельо..
окиффлоСурова, още девствена...

...резилио, не може няква празна61гмома,
да ми даде, ни акъл, ни опит, ни Любов...
ни Ласка, ни нежност, нито мъка, или проста радост..
суха безпл..пръчка.Иди нахрани едно дете...
аз съм носила чували..в Дома за сираци, и дори вГермания, имам ДАРения
за Лекари без граница/ за децата на Африка...
срамотия жалка,бездарна..
на кого ги пишеш тезз мазни..мазнотии...
а, плюеш всеки ден..невинни хора, защото умираш от злоба,
уж ,зарад комУнизъма и Синята идея...
да бе даа...ама, путет.перверзия..
лиССемерна такава, даже..100годишна..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262370
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол