Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2019 21:09 - ТРОЙНО САЛТО..мортале!!!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 658 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 30.07.2019 13:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 





Да си призная честно, аз много обичам поезията на Асен Разцветников и обожавам поемата му "Двойник", която най-горещо ви препоръчвам да прочетете:   https://chitanka.info/text/24623-dvojnik  

Обичам Разцветников, защото той е поет, обладаващ мистичен дух с необичайна сила - явление рядко срещащо се в българската поезия. А точно такъв тип поезия ме привлича. Не ми харесват захаросани римувани честушки с любовни излияния и изблици на фалшив оптимизъм и светли предначертания.
Точно по тази причина яко клъвнах на материала. И така достигнах до последното стихотворение на Разцветников от този материал:  

  Сънувах те до мене    
  Сънувах те как идваш в късна нощ от дъното на чуждата вселена.
  Най-нежната частица жива мощ, дошла душата ми завинаги да вземе.    
  Езичница сред бялата мъгла (обвила плътно стройното ти тяло),
 долиташе на ангелски крила да станем с теб божественото цяло.  
 Не те изчаках, просто полетях да те посрещна и да те погледна.
Теб, гостенко на сетния ми грях, видение на призрачната бездна…  
Звездите мигаха и чезнеха отвред като семафори край малки гари.
И спомних си, че съм последният поет на всички светове и всички твари.  
 И знаех – ще те зърна в този миг, в неистовото шеметно летене…
Не ще пропусна верния ти лик – последното ми земно упоение…  
  Сънувах те как идваш в късна нощ от дъното на чуждата вселена.
Най-нежната частица жива мощ, дошла от вечността да ме превземе.

КОЙ Е тоз  - М Миссана  ,или.. 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - ехе хе хе..туй,таман до Босса адресирано..Брава! най сетне две думи на място..
20.07.2019 21:15
Обичам Разцветников, защото той е поет, обладаващ мистичен дух с необичайна сила - явление рядко срещащо се в българската поезия. А точно такъв тип поезия ме привлича. Не ми харесват захаросани римувани честушки с любовни излияния и изблици на фалшив оптимизъм и светли предначертания.
цитирай
2. peperutka - пак , ще ми..резнат...зелката ...
21.07.2019 19:46
ще се опитам,да бъда коректна, ако позволи авторката..
мисля, Герм Тигър е..прав, за Г. всеобщо съжаление..Европа е наш дом.ноо..
Европа е обречена, и ще падне...и,тук, не става Дума за Стандарт, или лукс..
повръща ми се от всички...
и от тази симпатична бабичка..с вид на Ескорт!!
Урсула фон дер...алла бала..лява, демократична Аристократка,
и Висша.. Криптократка..нали?
аз също ги наблюдавам отблизо, и ги чета, и се вълнувам, и цъкъм с език

апропо, мн хубава къщурка, анджи! Честито!
Благодаря за Трибуната..
/ Юлия
Постинг: Ха добър ден:)
Автор на постинга: angpiskova
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2279410
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол