Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2019 22:07 - тооплоо е ,и е скука..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 533 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


знам, че умирате от скука..щом сте с мен тукЪ....
17:53 имам един такъв №1 Въпрос аз :
след като, Аз (може би) съм асоциално, или др подобно девиантно с-во,
какво бихте ми отговорили, за следните,лесно разпознаваеми типажи:
а) жена, с 199блокоРоли /на мн.сериозни години, потайна, анонимна..
б) другамлада жена/ те са 2,по точно/ и тя със стаж 13г из разни мрежи..
и с безброй фейкови профили..
в) мъж на около 60,който тук ляга, тук става, с помпа вместо норм.Чучурка

имам и още примери, но тези са най, най...крейзи, и фрапантни...
питам се,като човек- семеен, с деца, стаж 40г, и какво ли не видял:
кой има нужда от Психолог. помощ, и защо я търси тук?
Благодаря за вашите находчиви отговори!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - после ще попиша..подробноо..
25.06.2019 10:25
merlin68
Как тръмп "пощади" иран
от: merlin68

/Може и така да е, а като бъде смазан Иран, другарю фурнаджийски инструмент, къде ще отидат милионите смазани иранци?/

и, моята реплика /там..

Света не е това, което ..наблюдаваме..
10:24

още, по-малко,па това, което четете в СМИ..
посочила съм поне една дузина книги/четете..
Света се направлява от Корпорации, а не..Държавни ръководители/отдавна
и, разбира се, това всичко се извършва..като..виртуална игра../с копчета
колега,Мерилин Монро, като те чета, мн.често си мисля, че си
едно в едно с гадостинаРаса/ безполова, разб се..
така, еднакво...плоско звучите...
знам, ще ме изтриеш..ти си НИКОЙ, обаче..а, аз СЪМ!
не пропускай това покрай..болната си глава, и мръсни уши.
юлия
цитирай
2. peperutka - 25 п, репликирам..колежката Мерелин,
25.06.2019 12:38
тъй, като никой не знае, кой стои зад този ник
може и да е ..ГадостинаРаса, която има още 10, и бълва тук
неуморен спам и полит..помии...с цел Интриги и..трафик..
това е Модела на Социалното Общестево в България
/затова и смело вървим назад...33 г, че и още 45 пр това
Лъжи, кражба и измами , до..Господя!!!
а, ТУК още повече...
язък за шепата достойни хора..и онези 2 млн напуснали завинаги Родната Земя...
това е голямата Мъка на България...
Хората се стопиха, измряха...и, деца няма....
Кой ще го бъде след нас?
цитирай
3. peperutka - моляя, нямам нужда от помпи..
25.06.2019 15:24
помпи, нема да ме друсаш, плсс
15:23
мен ме търсят/ така и ще бъде
имам още една ..Бомба за теб..
аз не разбирам от ИТ, но понякога имам 6 чувство, и повечкоо акъл)))
струва ми се, Бп е бабаЧудо...тя е дрта артистка, не пропускай факта..
НЕ е възможно, нормален мъж, да се държи като..климаксирана..бабуша.
не ми се занимава, да и търсим ай пи то../не съм рекла, имам връзки..да и изземем компа..ама, тогава, ще фърли топа/ се пак, над 70 е..
Тя, м-у другото,имаше скоро дело за Обида и агресия на публ място/в ямболя
а,тозз черенХамстер, от 6г е по петите ми!!?? от 6г ..това,само луда женка
злобна и ревнива, мое да го направи...
която е без семейство и работа,не ли?
знам Я и кога..влиза, и кога се друса...
и с колко ника, си трупа 29 ++++++
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2255836
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол